Amazon'da sat Oturum aç
Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

A'dan Z'ye Garanti talebi bildirimlerine yanıt verme

A'dan Z'ye Garanti talebi ("talep") araştırması sırasında ek bilgiler gerektiğini tespit edersek sizinle e-posta yoluyla iletişime geçerek daha fazla bilgi isteriz. Ayrıca Seller Central ana sayfanızda, takip etmeniz gereken bir talep bildirimi sunarız. Bu, aşağıdaki bilgileri içerebilir ancak bunlarla sınırlı değildir:

  • Teslimatla ilgili talepler için: Gönderim yöntemi; takip numarasını, müşterinin teslimat adresini, müşterinin imza onayını ve taşıyıcı firma detaylarını içeren ve taşıyıcı firma tarafından sunulan teslim belgesi
  • İadelerle ilgili talepler için: Yurt içi iade adresi, iade kargo bilgileri (ör. ön ödemeli iade etiketi) ve belirli bir iade talebinin neden yerine getirilmeyip kapatıldığına (ör. reddedildiğine) ilişkin bilgiler
  • Müşteriyle iletişim kurduğunuzu gösteren tüm yazışmalar (müşterinin siparişi aldığını onayladığı ve/veya işlemden memnun kaldığını belirttiği yazışmalar dahil)

Ek bilgi talebimize 48 saat içinde yanıt vermezseniz A'dan Z'ye Garanti talebi, müşteri lehine sonuçlandırılır ve talep tutarı, hesabınıza borç olarak yansıtılır. Bu talep, kusurlu sipariş oranınızı etkiler. Kusurlu sipariş oranınızı "Satıcı performansı" gösterge panelini kullanarak takip edebilirsiniz.

Talep bildirimine yanıt vermek için:

1. Performans menüsünden A'dan Z'ye Garanti Talepleri seçeneğini seçin.

2. Eylem gerekli sekmesinde (varsayılan sekmedir) ilgili talebi bulun ve Amazon'a yanıt ver seçeneğini seçin.

3. Metin kutusuna yorumlarınızı girin ve hem talebi hem talebin kabul edilip edilmemesi gerektiğine ilişkin düşüncenizi daha iyi anlamamıza yardımcı olabilecek tüm bilgileri ekleyin. Metin kutusunun ekleri desteklemediğini unutmayın. Belge eklemeniz ve müşteriye belge göndermeniz gerekiyorsa Alıcı-Satıcı Mesajları'nı kullanın. Yanıtınızda, Alıcı-Satıcı Mesajları'na ek bilgi (ör. teslim belgesi) eklediğinizi belirtin.

4. Hazır olduğunuzda Gönder seçeneğine tıklayın.

Taleplerle ilgili ne zaman işlem yapmanız gerektiğinden haberdar olmak için e-postanızı düzenli olarak kontrol etmenizi öneririz. İyi bir müşteri deneyimi sunmak için taleplere hemen yanıt verin. Taleplerin etkisi hakkında daha fazla bilgi için bkz. Kusurlu sipariş oranı.

Talepler hakkında daha fazla bilgi için bkz. Amazon'un A'dan Z'ye Garanti talepleri hakkında.

Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates