Amazon'da sat Oturum aç
Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

A'dan Z'ye Garanti taleplerine itiraz etme

Müşteri lehine sonuçlanan bir A'dan Z'ye Garanti talebine ("talep") 30 takvim günü içinde itiraz edebilirsiniz. Karara itiraz etmek için ek bilgi sunma fırsatınız olacaktır.

Talebe itiraz etmek için:

1. Performans menüsünden A'dan Z'ye Garanti Talepleri seçeneğini seçin.

2. İtiraz edilebilir sekmesine tıklayın, ilgili talebi bulun ve Karara itiraz et seçeneğini seçin.

3. Metin kutusuna yorumlarınızı girin ve hem talebi hem talebin kabul edilip edilmemesi gerektiğine ilişkin düşüncenizi daha iyi anlamamıza yardımcı olabilecek tüm bilgileri ekleyin.

4. Metin kutusunun ekleri desteklemediğini unutmayın. Herhangi bir belge eklemeniz gerekiyorsa belge eklemek ve alıcıya göndermek için Alıcı-Satıcı Mesajları'nı kullanın. Ayrıca A'dan Z'ye Garanti talebi yanıtınızda, Alıcı-Satıcı Mesajları'na ek bilgi (ör. geçerli bir teslim belgesi) eklediğinizi belirtin.

5. Hazır olduğunuzda Gönder seçeneğini seçin.

Araştırmamız sırasında ek bilgilerin gerekli olduğunu tespit edersek sizinle e-posta yoluyla iletişime geçeriz. Tüm bilgi taleplerine 48 saat içinde yanıt vermelisiniz. Talep bildirimlerine yanıt verme hakkında daha fazla bilgi için bkz. A'dan Z'ye Garanti talebi bildirimlerine yanıt verme.

Talepler hakkında daha fazla bilgi için bkz. Amazon'un A'dan Z'ye Garanti talepleri hakkında.

Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates