Amazon'da sat Oturum aç
Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

İhlal bildirme

Satıcılar, ürünleri listelerken tüm yasalara, yönetmeliklere ve Amazon politikalarına uymaktan sorumludur. Amazon, satıcıları liste kaydı kötüye kullanım olaylarını ve Amazon politikalarının veya geçerli yasaların satıcılar tarafından ihlallerini bildirmeye teşvik eder.

Tüm raporlar, ekibimiz tarafından detaylı bir şekilde incelenir.

Gizlilik nedeniyle, incelemelerimizin sonuçlarını açıklayamasak da uygun gördüğümüz disiplin tedbirlerini uygularız.

Politika ihlalleri, satıcılar Satış politikaları ve davranış kuralları sayfasında listelenen gerekliliklere uymadığında meydana gelir.


  1. Kötüye kullanım bildir bölümüne gidin.
  2. İhlal türünü seçin.
  3. İlgili sipariş numarasını veya ASIN'i ya da ISBN'yi (hangisi uygunsa) belirtin.
  4. Sorununuzu açıklayın alanına aşağıdaki bilgileri (hangileri uygunsa) eklediğinizden emin olun:
    • İhlal bildiriminize konu olan satıcının mağaza veya işletme adı
    • Ürünün detay sayfasındaki ASIN veya ISBN ve ürün başlığı
    • İhlalin meydana geldiği pazaryerleri
    • İhlalin politikaya göre kısa bir açıklaması
    • Sipariş numaraları, ilgili mesajlar veya makbuzlar gibi destekleyici belgeler
  5. Gönderin.

Alıcı ihlali bildirme

Alıcı değerlendirmesiyle ilgili sorunlar için Değerlendirme Yöneticisi'ne gidin ve Eylemler sütununun altındaki açılır menüden uygun eylemi seçin.

Alıcının gönderdiği kötü niyetli mesajı bildirmek için Alıcı Mesajları bölümünü kullanın.

Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates