Amazon'da sat Oturum aç
Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

Promosyonlar

Promosyonlar, ürünlerinizin rekabette öne çıkmasına ve satışları artırmaya yardımcı olabilir. Ancak promosyonlar, teklifiniz Satın Alma Kutusu'nu kazandığında en etkili hale gelir. Aksi takdirde, promosyon mesajları detaylar sayfasında görünemez.

Ne zaman promosyon oluşturmalıyım?

İşiniz yavaşladığında, hem mevcut hem de yeni müşterileri satın almaya çekebilmek için promosyon oluşturmayı düşünün. Ayrıca teklifinizi rekabette öne çıkarabilir ve mevcut müşterileri yeni ürünler denemeye teşvik edebilirsiniz.

Promosyon oluştururken seçebileceğiniz çeşitli seçenekler vardır:

  • Ücretsiz kargo
  • Para indirimi
  • Bir alana bir bedava

Başarılı promosyonlar

Başarılı promosyonlar, müşterileri ürününüzü satın almaya yönlendirir. Etkili bir promosyon için aşağıdaki talimatları göz önünde bulundurun:

  • Müşteri, promosyondan haberdar olmalıdır. Promosyonunuza trafik çekmek için sosyal medya kampanyaları düzenlemeyi düşünün.
  • Zaman sınırı önemli bir husustur. Müşteriler, teklifi kaçırma ihtimaliyle karşı karşıya kaldıklarında sınırlı süreli tekliflere ilgi gösterirler. Ürününüze bağlı olarak, süreyi uzatmayı veya kısaltmayı deneyin.
  • Promosyon, müşterinin tercihini etkilemeye yetecek miktarda değer sunmalıdır. Mevcut satışları takip edin ve potansiyel müşterilerinizin hangi teklifleri daha cazip bulduğunu öğrenmek için geri bildirim toplayın. Böylece promosyonlarınızı geliştirmenizi sağlayacak bilgileri edinebilirsiniz.
Not: Ürünleriniz için promosyon yürütmeyi planlıyorsanız promosyonların müşteri yorumları için doğrudan ve dolaylı olarak teşvik şeklinde sunulamayacağını göz önünde bulundurun. Promosyonlarla yapılan satın alma işlemlerine yönelik müşteri yorumları "Amazon Onaylı Satın Alma" etiketini almayabilir. Amazon Onaylı Satın Alma hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz.

Promosyonlar ve indirimli satış fiyatı

Promosyonlar da indirimli satış fiyatları da satışları artırır. Duruma bağlı olarak, her iki aracı da etkin bir şekilde kullanabilirsiniz. Bununla birlikte, zaten normal tutarınızdan daha düşük özel bir fiyatla satılmakta olan ürünlere dikkat edin.

Promosyon ne zaman kullanılır?

Aşağıdaki durumlar için promosyon kullanabilirsiniz:

  • Talep kodları: Promosyonu müşteri başına bir adet olarak veya belirli bir etkinlikteki katılımcılarla sınırlamak istiyorsanız, teklifin kullanılabilmesi için bir promosyon talep kodu sunun.
  • Müşteri başına satışları artırın: Para indirimi promosyonlarınızı, müşteri başına toplam satışları artırmanıza yardımcı olması için kademeli bir indirim yapısıyla (müşteri daha fazla satın alırsa indirim oranı artacak şekilde) oluşturun. Promosyonunuzu oluştururken Gelişmiş Seçenekleri seçin ve ardından kademeleri ayarlayın.

İndirimli satış fiyatı ne zaman kullanılır?

Aşağıdaki durumlar için indirimli satış fiyatı kullanabilirsiniz:

  • Satın Alma Kutusu: Doğru bir indirimli satış fiyatı, Satın Alma Kutusu'nu kazanmanıza yardımcı olabilir. Diğer satıcıların teklifleriyle rekabet ediyorsanız sınırlı süreli bir indirimli satış fiyatı uygulamayı düşünün.

Kısıtlamalar

Amazon, aşağıdaki kategoriler için belirli bazı promosyon tekliflerine izin vermemektedir:

  • Kitap, Müzik, Video ve DVD (KMVD) ürünleri, promosyonların dışında tutulmuştur.
  • Yazılım ve Video Oyunları: Ücretsiz kargo promosyonlarının dışında tutulmuştur.

Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates