Amazon'da sat Oturum aç
Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

Hesap ayarları hakkında SSS

Seller Central'daki bazı sayfaları neden görüntüleyemiyorum?

Seller Central'da görüntüleyebileceğiniz sayfalar, hesabınızla ilişkili haklara ve izinlere göre belirlenir. Hesabınızın hak ve izinleri, satış planınızın Bireysel veya Profesyonel olması ya da Amazon Lojistik gibi Amazon hizmetlerini kullanıp kullanmamanız gibi detaylara göre değişir.

Varsayılan olarak, yeni bir Seller Central hesabı oluşturan kullanıcı tüm sayfalara ve özelliklere erişebilir. Öncelikli hesap yöneticisi olan bu kullanıcı, Seller Central'da bulunan Kullanıcı İzinleri özelliğini kullanarak diğer kullanıcılara Seller Central hesaplarına erişme izni verebilir ve bu kullanıcıların hangi özellikleri görebileceklerini kontrol edebilir.

Kullanıcı İzinleri özelliğine şu anda yalnızca Profesyonel satıcılar ve Amazon Lojistik satıcıları erişebilir. Amazon Lojistik'i kullanmayan Bireysel satıcılar Kullanıcı İzinleri'ne erişemez.

Gerekli hak ve izinlere sahip olmadığınız için bir Seller Central özelliğine veya yardım konusuna erişemiyorsanız, öncelikli hesap yöneticinizden size erişim vermesini isteyin.

Bazı yardım konularını giriş yapmadan da görebilirsiniz. Bu sayfalara göz atmak için bkz. Amazon.com.'da satış.

Hesap yöneticileri, kullanıcı haklarının ve izinlerinin atanması ve değiştirilmesi hakkında daha fazla bilgi için Seller Central'daki Kullanıcı izinlerini ayarlama başlıklı yardım konusuna başvurabilir.

Satıcı hesabımı devredebilir miyim?

Satıcı hesapları genelde devredilemez. Satıcı hesapları, satıcıların, ürünlerini listelemek ve siparişlerini yönetmek için kullandığı araçlara ve kaynaklara erişim sağlar. Satıcı hesapları, hesap etkinliği geçmişini ve alıcı değerlendirmelerini de içerir. Amazon'daki her satıcı, bir satıcı hesabına sahip olmalıdır ve Amazon'la, ürünlerini listelerken ve satarken uyması gereken şartları belirleyen bir anlaşma imzalamalıdır.

Bir işletmenin mülkiyeti herhangi bir nedenle değişirse işletmenin yeni sahibinin yeni bir satıcı hesabı oluşturması gerekir.

İşletme sahibi değişmediği halde, satıcı hesabını yönetmekten sorumlu kişiler değişirse hesaba yeni kullanıcılar ekleyebilirsiniz. Daha fazla bilgi için bkz. Kullanıcı izinlerini ayarlama.

Web sitesindeki açılır kutu ne işe yarıyor?

Bazı durumlarda, Seller Central web sitesinin sağ üst köşesinde bir açılır kutu görebilirsiniz. Bu açılır kutu yalnızca, Amazon üzerinden birden fazla siteyi veya pazaryerini yönettiğinizde görünür ve ilgili web siteleri arasında geçiş yapmanıza yardımcı olur. Örneğin, hem Amazon.com hem Amazon.ca web sitelerinde satış yapıyorsanız Hesap Seçici açılır kutusunu kullanarak bu sitelerdeki siparişleriniz arasında geçiş yapabilirsiniz.

Not: Hesap Seçici açılır kutusunu kullanarak geçiş yaptığınızda, gördüğünüz yardım içeriği de değişir.

Seller Central'da seçtiğim web sitesi mağazamı nasıl etkiler?

Seller Central'da bulunan Hesap Seçici açılır kutusunu kullanarak ilgili web sitelerinizi yönetebilirsiniz. Örneğin, Amazon.com web siteniz için ayrı, kendi web siteniz için ayrı bir promosyon ayarlayabilirsiniz. Amazon.com web sitenizde yaptığınız değişiklikler diğer web sitenizi, diğer web sitenizde yaptığınız değişiklikler ise Amazon.com web sitenizi etkilemez. Siz bir siteden diğerine hızlıca geçip değişiklik yapabilseniz de müşteriler bunları ayrı siteler olarak görür.

Seller Central hesabınızın sol üst kısmındaki gezinti çubuğunun üzerinde yer alan açılır kutudan istediğiniz siteyi seçebilirsiniz.

Daha fazla bilgi için bkz. Web sitesindeki açılır kutu ne işe yarıyor?

Birden fazla mağaza veya satıcı hesabı için nasıl destek alabilirim?

Birden fazla mağazada satış yapıyorsanız veya birden çok satıcı hesabınız varsa, sorun yaşadığınız mağaza ya da satıcı hesabını seçerek Satış Ortağı Destek ekibinden yardım alabilirsiniz. Bu işlem için farklı bir Seller Central alan adında oturum açmanız gerekmez.

Olayınızı doğru Destek ekibine yönlendirmek için sorunun yaşandığı mağazayı veya satıcı hesabını açılır kutudan seçin. Böylece temsilciler sorununuzu daha kısa sürede çözüme ulaştırabilir.

Amazon'da listelenen ürünlerimin bağlantısını web siteme ekleyebilir miyim?

Evet. Web sitenize, Amazon'da listelediğiniz ürünlerin bağlantısını ekleyebilirsiniz. Ancak Amazon web sitesinden kendi web sitenize bağlantı veremezsiniz.

Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates