Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

Alıcıya ulaşma

Bir sipariş aldığınızda Alıcıya Ulaş formunu kullanarak alıcıyla iletişime geçebilirsiniz.

  1. Siparişler açılır menüsünden Sipariş Yönetimi seçeneğini seçin.
  2. Hakkında iletişime geçmek istediğiniz siparişi bulun ve Sipariş Detayları sütununda alıcının adına tıklayın.
  3. Müşteriye Ulaşın formunda açılır kutudan bir konu seçin.
  4. Mesaj metin kutusuna bir mesaj girin.
    Not: Alıcılara gönderilen mesajlarda yalnızca düz metin kullanılır. Köprü bağlantısı veya başka HTML kodu içeren tüm mesajları engelleriz.
  5. Mesajınızı göndermek için Gönder üzerine tıklayın.

Alıcıya Ulaş formuyla mesaj gönderildiğinde, Satıcı Hesap Bilgisi sayfanızda bulunan Müşteri Hizmetleri e-posta adresinize mesajın bir kopyası gönderilir. Alıcının aldığı e-postada doğrudan yanıt verebileceği anonim bir e-posta adresi bulunur. Sonraki tüm iletişimler doğrudan e-posta üzerinden veya satıcı hesabınızın Alıcı-Satıcı Mesajları gelen kutusunda gerçekleşir.

Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Bu yardım sayfasını nasıl iyileştirebiliriz? Lütfen dikkat: Bu form bir destek olayı oluşturmaz. Lütfen içerikle ilgili nasıl bir sorun olduğunu belirtin.
1000
Hangisi yardımcı oldu?
1000
Yardımınız için tekrar teşekkürler!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Diğer sorularınız için Contact Us.

Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2020, Amazon.com, Inc. or its affiliates