Amazon'da sat Oturum aç
Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

Alıcı-Satıcı Mesajlarını kullanarak alıcılarla iletişim kurma

Mesajlar sayfası, Amazon pazaryerindeki alıcılarla Seller Central üzerinden veya kişisel ya da kurumsal e-posta adresinizi kullanarak iletişim kurmanızı sağlar. Alıcıya doğrudan satıcı hesabınızdan veya yetkili e-posta hesabınızdan (alıcının, Alıcı-Satıcı Mesajlaşma Hizmeti tarafından daha önce oluşturulan ve şifrelenmiş e-posta adresini biliyorsanız) ulaşabilirsiniz. Her iki şekilde de, yazışmanız Mesajlar sayfasında görüntülenir.

Önemli: Genel olarak, alıcıyla yalnızca bir siparişi tamamlamak veya bir müşteri hizmetleri sorusuna yanıt vermek için iletişime geçebilirsiniz. Alıcıyla pazarlama veya promosyon amacıyla (e-posta, posta, telefon veya başka bir yolla) iletişime geçemezsiniz. Daha fazla bilgi için Alıcı-Satıcı Mesajları özeti sayfasındaki "Alıcıyla iletişime geçme talimatları" bölümüne bakın.

Alıcı-Satıcı Mesajlaşması, Amazon'da alıcılarla iletişime geçmenin onaylanmış tek yöntemidir.

Satıcılar, Seller Central'da aşağıdaki sayfalarda alıcının adına veya Alıcıya Ulaş düğmesine tıklayarak alıcılarla iletişime geçebilir:

  • Sipariş Yönetimi
  • Değerlendirme Yöneticisi
  • İade Yönetimi
  • A'dan Z'ye Garanti Talepleri Yönetimi
  • Alıcı-Satıcı Mesajları

Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates