Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

Alıcı-Satıcı Mesajlarını kullanarak alıcılarla iletişim kurma

Mesajlar sayfası, Amazon pazaryerindeki alıcılarla Seller Central üzerinden veya kişisel ya da kurumsal e-posta adresinizi kullanarak iletişim kurmanızı sağlar. Alıcıya doğrudan satıcı hesabınızdan veya yetkili e-posta hesabınızdan (alıcının, Alıcı-Satıcı Mesajlaşma Hizmeti tarafından daha önce oluşturulan ve şifrelenmiş e-posta adresini biliyorsanız) ulaşabilirsiniz. Her iki şekilde de, yazışmanız Mesajlar sayfasında görüntülenir.

Önemli: Genel olarak, alıcıyla yalnızca bir siparişi tamamlamak veya bir müşteri hizmetleri sorusuna yanıt vermek için iletişime geçebilirsiniz. Alıcıyla pazarlama veya promosyon amacıyla (e-posta, posta, telefon veya başka bir yolla) iletişime geçemezsiniz. Daha fazla bilgi için Alıcı-Satıcı Mesajları özeti sayfasındaki "Alıcıyla iletişime geçme talimatları" bölümüne bakın.

Alıcı-Satıcı Mesajlaşması, Amazon'da alıcılarla iletişime geçmenin onaylanmış tek yöntemidir.

Satıcılar, Seller Central'da aşağıdaki sayfalarda alıcının adına veya Alıcıya Ulaş düğmesine tıklayarak alıcılarla iletişime geçebilir:

  • Sipariş Yönetimi
  • Değerlendirme Yöneticisi
  • İade Yönetimi
  • A'dan Z'ye Garanti Talepleri Yönetimi
  • Alıcı-Satıcı Mesajları


Alıcı-Satıcı Mesajlarını kullanarak alıcılarla iletişim kurma


Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Bu yardım sayfasını nasıl iyileştirebiliriz? Lütfen dikkat: Bu form bir destek olayı oluşturmaz. Lütfen içerikle ilgili nasıl bir sorun olduğunu belirtin.
1000
Hangisi yardımcı oldu?
1000
Yardımınız için tekrar teşekkürler!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Diğer sorularınız için Contact Us.

Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2020, Amazon.com, Inc. or its affiliates