Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

İade yönetimi

Alıcılara tutarlı bir deneyim sunmak için Amazon iade politikaları bölümünde belirtilenleri sağlamanız veya bunların ötesine geçmeniz gerekir.

Alıcı iade talep ettiğinde, Amazon size iade nedenini içeren bir e-posta gönderir. İade taleplerine 24 saat içinde cevap vermenizi öneririz. Alıcının talebi, iade politikalarımızla uyuşmuyorsa sizi e-postayla bilgilendiririz.

Not: Alıcılar çözümden memnun kalmazsa veya iade taleplerini gönderdikten sonra 48 saat içinde yanıt alamazlarsa, A'dan Z'ye garanti talebinde bulunabilirler. Daha fazla bilgi için bkz. A'dan Z'ye Garanti Talepleri.

İade işlemi

İade talebini işleme koymak için İade Yönetimi sayfanıza giderek talepleri gözden geçirebilir, onaylayabilir veya reddedebilirsiniz. İade Yönetimi sayfasına Siparişler açılır menüsüne tıklayarak da erişebilirsiniz.

Para iadesi seçenekleri

İade talebini onaylıyor ve siparişin para iadesini yapmak istiyorsanız birkaç seçenek arasından tercih yapabilirsiniz. İade koşulunu değerlendirebilmeniz için, para iadesi yapmadan önce iade edilen ürünü alana kadar beklemenizi öneririz.

İade etiketleri

Alıcının iade talebini onaylayıp iade işlemini başlattığınızda, alıcıya ücretsiz bir iade seçeneği sunmanız gerekir. Türkiye yasalarına ve Amazon politikalarına göre, tüm satıcılar iade teslimat masraflarından sorumludur. Alıcılara aşağıdakileri içerebilecek ancak bunlarla sınırlı olmayan farklı seçenekler sunabilirsiniz:

  • Amazon'un alıcıya ücreti ödenmemiş bir posta etiketi göndermesini isteyebilirsiniz.
  • Bir taşıyıcı firmayla sözleşmeniz varsa taşıyıcı firmanın adını ve müşteri kodunuzu alıcıyla paylaşabilirsiniz.
  • Bir taşıyıcı firmayla sözleşmeniz yoksa herhangi bir kargo şirketinin şubelerinden birine giderek ön ödemeli bir iade kodu satın alabilirsiniz.
  • Bunun yerine, alıcıdan iadeyi ücretini sizin ödeyeceğiniz herhangi bir taşıyıcı firma aracılığıyla göndermesini isteyebilirsiniz (karşı ödemeli). Tercih ettiğiniz bir taşıyıcı firma varsa bunu da belirtebilirsiniz.
Yukarıdakilere uyulmaması, satıcı sözleşmenizin ihlali anlamına gelir.

İptal edilen iadeler

Alıcı, iade talebini iptal etmek için doğrudan sizinle iletişime geçerse talebi Amazon hesabı üzerinden iptal etmesini isteyin. Alıcılar beklemede olan taleplerini iptal ettiklerinde bir e-posta alırsınız. Bütün süreç boyunca, Alıcı-Satıcı Mesajlaşma Hizmeti'nin Amazon'daki alıcılarla iletişim kurmak için onaylanmış tek yöntem olduğunu unutmayın.

Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Bu yardım sayfasını nasıl iyileştirebiliriz? Lütfen dikkat: Bu form bir destek olayı oluşturmaz. Lütfen içerikle ilgili nasıl bir sorun olduğunu belirtin.
1000
Hangisi yardımcı oldu?
1000
Yardımınız için tekrar teşekkürler!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Diğer sorularınız için Contact Us.

Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2020, Amazon.com, Inc. or its affiliates