A+ içerikler marka sahiplerine, markalı ASIN'lerinde tamamlayıcı pazarlama içeriğiyle detay sayfalarını sergilemek için müşterilerle iletişim kurmanın bir yolunu sunar.
A+ İçerik Yöneticisi'ni kullanarak ürün özelliklerinizi farklı şekillerde tanımlayabilirsiniz. Örneğin A+ marka hikayesi özellikleriyle markanızın özelliklerini vurgulayabilir veya gelişmiş ürün açıklaması özellikleriyle kapsamlı ürün özelliği bilgisi sunabilirsiniz.
A+ içerik, marka sahipleri tarafından kullanılabilir. A+ içeriğinize ASIN eklemek için Profesyonel bir satıcı olmanız ve Amazon Brand Registry Süreci üzerinden söz konusu ASIN'in marka sahibi olarak kayıtlı olmanız gerekir. A+ içerik, Launchpad ve Amazon Exclusives gibi belirli yönetilen satış programları için onaylanmış yeni marka sahiplerinin de kullanımına uygundur. Markanızın kaydını yaptıysanız ancak yine de A+ erişiminiz yoksa Brand Registry ile iletişime geçin.
Standart Geliştirilmiş Ürün Açıklaması (Temel A+) ve A+ Marka Hikayesi içerik özelliklerini eklemek için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmez. Olası yeni A+ içerik türleri için bir ücret uygulamaya karar verirsek bu durumu A+ İçerik aracında önceden duyurup sizi değişikliklerden haberdar edeceğiz. Mevcut içeriğiniz bu değişimden etkilenmeyecek.
Ürün detay sayfalarınıza A+ içerik eklerseniz, daha yüksek dönüşüm oranlarına ulaşarak satışları artırabilir, ürün özelliklerini vurgulayarak olumsuz yorumları azaltabilir ve reklamlar, fırsatlar veya kuponlarla birlikte keşfedilebilirliğinizi güçlendirebilirsiniz. A+ içerik, marka sahiplerine müşterilerin en sık sorduğu soruları, ilgili marka ve ürüne ilişkin detayları sunarak cevaplama fırsatı sağlar. Sağladığınız bilgiler, satın alma kararlarının daha hızlı alınmasına yardımcı olabilir ve ürünlerin iade edilme olasılığını azaltabilir.
A+ içeriğinizde, detay sayfasının farklı bölümlerinde gösterilen şu içerik türleri bulunabilir:
Ana ürün detay sayfasındaki görselleri ve madde işaretli listeleri desteklemek için ürün özellikleri ve kullanımları hakkında daha fazla detay sunun. Bu ek detaylar, müşterilerin sorularını proaktif bir şekilde yanıtlayarak satın alma konusunda karar vermelerine yardımcı olur. Temel A+ içerik, detay sayfasının Ürün açıklaması bölümünde görüntülenir ve şunları içerir:
Temel A+ içeriğe kıyasla detay sayfasında daha fazla konum ve daha zengin medya içeriği kullanarak, ek pazarlama bilgilerine yönelik sınıfının en iyisi detay sayfası deneyimleriyle etkileşimi artırın. Bu, detay sayfasının Ürün açıklaması bölümünde de görüntülenir ve şunları içerir:
A+ İçerik: Temel ve Premium Karşılaştırma Kılavuzu
A+ içerik türü | Metin ve görseller | Görsel boyutu | Karşılaştırma tablosu | Detay sayfasında izin verilen modüller | Modül seçimi | Video ve etkin nokta | Gezinti döner vitrini |
Temel A+ |
|
970 x 300 |
|
5 | 14 |
|
|
Premium A+ |
|
1464 x 600 |
|
7 | 19 |
|
|
Müşterilere markanızın tarihçesi, değerleri ve ürün grupları hakkında bilgi verin. Marka Hikayesi, önceden biçimlendirilmiş en fazla 19 kart içeren bir modülü döner vitrin görünümünde sunar ve A+ İçeriğe (Temel veya Premium) ek olarak kullanılabilir. Marka Hikayesi, detay sayfasındaki Markadan bölümünde görüntülenir ve şu özellikleri içerir:
Amazon Brand Registry'de kayıtlı marka sahibi olarak, sahip olduğunuz tüm ASIN'ler için içerik yayınlayabilirsiniz ve aynı anda, incelenmekte olan 20 adet bekleyen bildiriminiz bulunabilir.
Satıcılar tarafından gönderilen Temel veya Premium A+ içerik ve A+ Marka Hikayesi içeriği, detay sayfasında sırasıyla Ürün açıklaması ve Markadan bölümünde gösterilir. Detay sayfasının "Üreticiden" bölümü, perakende satıcılardan gelen A+ içerik için ayrılır. Çoğu durumda, "Üreticiden" bölümünde görünen ve bir Amazon perakende tedarikçisinin katkıda bulunduğu A+ içerik, "Ürün açıklaması" bölümünde görünen ve satıcı tarafından gönderilen içeriğin yerine gösterilir. Ürünün üreticisi olarak, Amazon perakende tedarikçisinin A+ içeriğine, tek bir ASIN'le ilgili rakip A+ içerik gönderimlerini önlemek için öncelik verilir. ASIN'de, Amazon'daki bir perakende tedarikçisi tarafından eklenen A+ içerik zaten varsa A+ içerik ekleyemez veya mevcut içeriği düzenleyemezsiniz.
ASIN'leriniz için A+ içerik eklediğinizde A+ içeriğiniz mevcut düz metinli ürün açıklamasını gizler. Düz metinli ürün açıklaması alanındaki tüm detayların A+ içeriğinizde de bulunduğundan emin olun. Düz metinli ürün açıklaması görünmüyor olsa da en iyi uygulama, A+ içerikte yaptığınız değişikliklerin hem bu alanda hem de Envanter Yönetimi sayfasında göründüğünden emin olmaktır.
Bu promosyon döneminde, markanıza kayıtlı tüm ASIN'ler için Premium A+ özelliklerine ücretsiz olarak erişebileceksiniz. Promosyon döneminde markanızdaki tüm ASIN'ler için Premium A+ içerik yayınlamanızı öneririz. Premium A+ özelliklerine yönelik bir ücret duyurusu yaptığımız takdirde, size ücret karşılığında katılma fırsatı sunacağız. İzniniz olmadan herhangi bir ücret tahsil etmeyeceğiz.
Aşağıda belirtilen uygunluk kriterleri, A+ İçeriği sattığınız ve yayınladığınız ülkeye göre değişebilir. Bir ülkede kriterleri karşılarken başka bir ülkede karşılayamayabilirsiniz. Aşağıdaki kriterleri karşılıyorsanız uygun olabilirsiniz:
Kriterleri karşılamak için şunları yapmalısınız:
Her ayın başında, marka sahiplerinin Premium A+ için uygunluğunu yeniden değerlendireceğiz. Uygunsanız A+ içerik yöneticisinde bu özelliği sizin için etkinleştireceğiz ve A+ içerik yöneticisinde Premium A+ içerik oluşturma bağlantısıyla birlikte erişiminizini bildiren bir afiş göreceksiniz. Premium A+ özelliğine erişim için bize ulaşmanıza gerek yoktur.
Promosyon süresinin sonunda, yeni ASIN'lere Premium A+ modülleri ekleme yetkinizi devre dışı bırakabiliriz. Ancak promosyon döneminde ASIN'ler için yayınlanan Premium A+ içeriklerin tamamı, detay sayfasında ücretsiz olarak kalır. Premium A+ özelliklerine yönelik bir ücret duyurusu yaptığımız takdirde, oluşturmuş olduğunuz içerik için sizden ücret alınmaz. Bu içeriği değiştirmek isterseniz, temel A+ standart modüllerini kullanıp A+ içeriği yayınlayabilirsiniz.
Bazen, A+ İçerik Yöneticisi'nin açılış sayfasında sunulan A+ önerileri, sayfa görüntülemelerine göre sıralanır. Bu öneriler, kataloğunuzda bulunan ve şu anda A+ içeriği kullanmayan veya mevcut A+ içeriği geliştirmeye yardımcı olabilecek yüksek trafikli ASIN'leri belirlemeye yardımcı olmayı amaçlar.
Bu önerileri, A+ içerik oluşturmaya başlamak için tıkladıktan sonra içerik türü seçim sayfasından bir önceliklendirme iş akışı olarak da başlatabilirsiniz. Herhangi bir öneriyi tamamladığınızda, kaydettiğinizde veya atladığınızda size, en yüksek etkiye sahip bir sonraki öneri sunulur. Belirli bir öneri hakkında işlem yapmaya hazır değilseniz "Reddet" işlevini kullanarak bu öneriyi 30 gün boyunca gizleyebilirsiniz.