Amazon'da sat Oturum aç
Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

A+ içerik kullanmaya başlama

A+ içerikler marka sahiplerine, markalı ASIN'lerinde tamamlayıcı pazarlama içeriğiyle detay sayfalarını sergilemek için müşterilerle iletişim kurmanın bir yolunu sunar.

A+ İçerik Yöneticisi'ni kullanarak ürün özelliklerinizi farklı şekillerde tanımlayabilirsiniz. Örneğin A+ marka hikayesi özellikleriyle markanızın özelliklerini vurgulayabilir veya gelişmiş ürün açıklaması özellikleriyle kapsamlı ürün özelliği bilgisi sunabilirsiniz.

A+ içeriği kimler kullanabilir?

A+ içerik, marka sahipleri tarafından kullanılabilir. A+ içeriğinize ASIN eklemek için profesyonel bir satıcı olmanız ve Amazon Marka Kaydı süreci üzerinden söz konusu ASIN'in marka sahibi olarak kayıtlı olmanız gerekir. A+ içerik, Launchpad ve Amazon Exclusives gibi belirli yönetilen satış programları için onaylanmış yeni marka sahiplerinin de kullanımına uygundur. Markanızın kaydını yaptıysanız ancak yine de A+ erişiminiz yoksa Marka Kaydı ile iletişime geçin.

Standart Geliştirilmiş Ürün Açıklaması ve A+ Marka Hikayesi içerik özelliklerini eklemek için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmez. Olası yeni A+ içerik türleri için bir ücret uygulamaya karar verirsek bu durumu A+ İçerik aracında önceden duyurup sizi değişikliklerden haberdar edeceğiz. Mevcut içeriğiniz bu değişimden etkilenmeyecek.

A+ içeriği neden kullanmalıyım?

Ürün detay sayfalarınıza A+ içerik eklemeniz, daha yüksek dönüşüm oranlarına ulaşarak satışları artırmanıza, ürün özelliklerini vurgulayarak olumsuz yorumları azaltmanıza ve reklamlar, fırsatlar veya kuponlarla birlikte keşfedilebilirliğinizi güçlendirmenize yardımcı olabilir. A+ içerik marka sahiplerine, müşterilerin en sık sorduğu soruları, ilgili marka ve ürünle ilgili detayları sunarak cevaplama fırsatı sağlar. Sağladığınız bilgiler, satın alma kararlarının daha hızlı alınmasına yardımcı olabilir ve ürünlerin iade edilme olasılığını azaltabilir.

A+ içeriğin özellikleri nelerdir?

A+ içeriğinizde, detay sayfasının farklı bölümlerinde gösterilen şu içerik türleri bulunabilir:

  1. Geliştirilmiş Ürün Açıklaması

    Ana ürün detay sayfasındaki görselleri ve madde işaretli listeleri desteklemek için ürün özellikleri ve kullanımları hakkında daha fazla detay sunun. Bu ek detaylar, müşterilerin sorularını proaktif bir şekilde yanıtlayarak satın alma konusunda karar vermelerine yardımcı olur. Geliştirilmiş Ürün Açıklaması, detay sayfasının Ürün açıklaması bölümünde görünür ve şunları içerir:

    • İçerik oluşturmaya yönelik çeşitli modül veya düzenlere erişim
    • Özel paragraf başlıkları ve görseller
    • Benzersiz görsel ve metin düzenleri
    • Ürün karşılaştırma tabloları
    • Madde işaretli veya numaralandırılmış özellik listeleri de içeren zengin metin düzenleyici
    • Karşılaştırma tabloları, bir ürün grubundaki veya markanız genelindeki öğeleri karşılaştırmak için en az 2 ürün ya da 2 öznitelik kullanmanızı sağlar

  2. A+ Marka Hikayesi içeriği

    Müşterilere markanızın tarihçesi, değerleri ve ürün grupları hakkında bilgi verin. Marka Hikayesi'nde, dönen bir deneyim alanı içinde 19 adede kadar önceden biçimlendirilmiş kart içeren bir modül bulunur. Marka Hikayesi, detay sayfasındaki Markadan bölümünde görünür ve şu özellikleri barındırır:

    • Masaüstü ve mobil cihazlarda tam ekran arka plana sahip döner ekran
    • Görsel ve metin kartları
    • Diğer ürünlerin ve Amazon marka mağazanızın bağlantıları

    Amazon Marka Kaydı'nda kayıtlı marka sahibi olarak, sahip olduğunuz tüm ASIN'ler için içerik yayınlayabilirsiniz ve aynı anda, incelenmekte olan 20 adet bekleyen bildiriminiz bulunabilir.

Not:
  1. Ürün videosu yüklemek ve bunları yönetmek istiyorsanız Seller Central'da Ürün videolarınızı yükleme ve yönetme bölümünü kullanabilirsiniz.
  2. A+ içerik özellikleri şu anda Kitaplar, Müzik, Video veya DVD (KMVD) kategorilerinde Seller Central üzerinden satılan ASIN'ler için henüz resmi olarak desteklenmemektedir.
  3. A+ içerik geliştirilmiş ürün açıklaması, Amazon Business'ın geliştirilmiş içeriği ile aynı değildir. İkincisi, detay sayfasına ayrı dosya belgeleri yüklemenizi sağlayan farklı bir araçtır.

A+ içerik yerleştirme

Satıcılar tarafından gönderilen A+ içerik, detay sayfasının Ürün açıklaması bölümünde görünür. Detay sayfasının "Üreticiden" bölümü, perakende satıcılardan gelen A+ içerik için ayrılır. Çoğu durumda, "Üreticiden" bölümünde görünen ve bir Amazon perakende tedarikçisinin katkıda bulunduğu A+ içerik, "Ürün açıklaması" bölümünde görünen ve satıcı tarafından gönderilen içeriğin yerine gösterilir. Ürünün üreticisi olarak, Amazon perakende tedarikçisinin A+ içeriğine, tek bir ASIN'le ilgili rakip A+ içerik gönderimlerini önlemek için öncelik verilir. ASIN'de, Amazon'daki bir perakende tedarikçisi tarafından eklenen A+ içerik zaten varsa A+ içerik ekleyemez veya mevcut içeriği düzenleyemezsiniz.

ASIN'leriniz için A+ içerik eklediğinizde A+ içeriğiniz mevcut düz metinli ürün açıklamasını gizler. Düz metinli ürün açıklaması alanındaki tüm detayların A+ içeriğinizde de bulunduğundan emin olun. Düz metinli ürün açıklaması görünmüyor olsa da en iyi uygulama, Geliştirilmiş Marka İçeriği ürün açıklaması metninde yaptığınız değişikliklerin hem bu alanda hem de "Envanter Yönetimi" sayfasında göründüğünden emin olmaktır.

A+ önerileri

Bazen, A+ İçerik Yöneticisi'nin açılış sayfasında sunulan A+ önerileri, sayfa görüntülemelerine göre sıralanır. Bu öneriler, kataloğunuzda bulunan ve şu anda A+ içeriği kullanmayan veya mevcut A+ içeriği geliştirmeye yardımcı olabilecek yüksek trafikli ASIN'leri belirlemeye yardımcı olmayı amaçlar.

Bu önerileri, A+ içerik oluşturmaya başlamak için tıkladıktan sonra içerik türü seçim sayfasından bir önceliklendirme iş akışı olarak da başlatabilirsiniz. Herhangi bir öneriyi tamamladığınızda, kaydettiğinizde veya atladığınızda size, en yüksek etkiye sahip bir sonraki öneri sunulur. Belirli bir öneri hakkında işlem yapmaya hazır değilseniz "Reddet" işlevini kullanarak bu öneriyi 30 gün boyunca gizleyebilirsiniz.

Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates