A+ içerikler marka sahiplerine, markalı ASIN'lerinde tamamlayıcı pazarlama içeriğiyle detay sayfalarını sergilemek için müşterilerle iletişim kurmanın bir yolunu sunar.
A+ İçerik Yöneticisi'ni kullanarak ürün özelliklerinizi farklı şekillerde tanımlayabilirsiniz. Örneğin A+ marka hikayesi özellikleriyle markanızın özelliklerini vurgulayabilir veya gelişmiş ürün açıklaması özellikleriyle kapsamlı ürün özelliği bilgisi sunabilirsiniz.
A+ içerik, marka sahipleri tarafından kullanılabilir. A+ içeriğinize ASIN eklemek için profesyonel bir satıcı olmanız ve Amazon Marka Kaydı süreci üzerinden söz konusu ASIN'in marka sahibi olarak kayıtlı olmanız gerekir. A+ içerik, Launchpad ve Amazon Exclusives gibi belirli yönetilen satış programları için onaylanmış yeni marka sahiplerinin de kullanımına uygundur. Markanızın kaydını yaptıysanız ancak yine de A+ erişiminiz yoksa Marka Kaydı ile iletişime geçin.
Standart Geliştirilmiş Ürün Açıklaması ve A+ Marka Hikayesi içerik özelliklerini eklemek için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmez. Olası yeni A+ içerik türleri için bir ücret uygulamaya karar verirsek bu durumu A+ İçerik aracında önceden duyurup sizi değişikliklerden haberdar edeceğiz. Mevcut içeriğiniz bu değişimden etkilenmeyecek.
Ürün detay sayfalarınıza A+ içerik eklemeniz, daha yüksek dönüşüm oranlarına ulaşarak satışları artırmanıza, ürün özelliklerini vurgulayarak olumsuz yorumları azaltmanıza ve reklamlar, fırsatlar veya kuponlarla birlikte keşfedilebilirliğinizi güçlendirmenize yardımcı olabilir. A+ içerik marka sahiplerine, müşterilerin en sık sorduğu soruları, ilgili marka ve ürünle ilgili detayları sunarak cevaplama fırsatı sağlar. Sağladığınız bilgiler, satın alma kararlarının daha hızlı alınmasına yardımcı olabilir ve ürünlerin iade edilme olasılığını azaltabilir.
A+ içeriğinizde, detay sayfasının farklı bölümlerinde gösterilen şu içerik türleri bulunabilir:
Ana ürün detay sayfasındaki görselleri ve madde işaretli listeleri desteklemek için ürün özellikleri ve kullanımları hakkında daha fazla detay sunun. Bu ek detaylar, müşterilerin sorularını proaktif bir şekilde yanıtlayarak satın alma konusunda karar vermelerine yardımcı olur. Geliştirilmiş Ürün Açıklaması, detay sayfasının Ürün açıklaması bölümünde görünür ve şunları içerir:
Müşterilere markanızın tarihçesi, değerleri ve ürün grupları hakkında bilgi verin. Marka Hikayesi'nde, dönen bir deneyim alanı içinde 19 adede kadar önceden biçimlendirilmiş kart içeren bir modül bulunur. Marka Hikayesi, detay sayfasındaki Markadan bölümünde görünür ve şu özellikleri barındırır:
Amazon Marka Kaydı'nda kayıtlı marka sahibi olarak, sahip olduğunuz tüm ASIN'ler için içerik yayınlayabilirsiniz ve aynı anda, incelenmekte olan 20 adet bekleyen bildiriminiz bulunabilir.
Satıcılar tarafından gönderilen A+ içerik, detay sayfasının Ürün açıklaması bölümünde görünür. Detay sayfasının "Üreticiden" bölümü, perakende satıcılardan gelen A+ içerik için ayrılır. Çoğu durumda, "Üreticiden" bölümünde görünen ve bir Amazon perakende tedarikçisinin katkıda bulunduğu A+ içerik, "Ürün açıklaması" bölümünde görünen ve satıcı tarafından gönderilen içeriğin yerine gösterilir. Ürünün üreticisi olarak, Amazon perakende tedarikçisinin A+ içeriğine, tek bir ASIN'le ilgili rakip A+ içerik gönderimlerini önlemek için öncelik verilir. ASIN'de, Amazon'daki bir perakende tedarikçisi tarafından eklenen A+ içerik zaten varsa A+ içerik ekleyemez veya mevcut içeriği düzenleyemezsiniz.
ASIN'leriniz için A+ içerik eklediğinizde A+ içeriğiniz mevcut düz metinli ürün açıklamasını gizler. Düz metinli ürün açıklaması alanındaki tüm detayların A+ içeriğinizde de bulunduğundan emin olun. Düz metinli ürün açıklaması görünmüyor olsa da en iyi uygulama, Geliştirilmiş Marka İçeriği ürün açıklaması metninde yaptığınız değişikliklerin hem bu alanda hem de "Envanter Yönetimi" sayfasında göründüğünden emin olmaktır.
Bazen, A+ İçerik Yöneticisi'nin açılış sayfasında sunulan A+ önerileri, sayfa görüntülemelerine göre sıralanır. Bu öneriler, kataloğunuzda bulunan ve şu anda A+ içeriği kullanmayan veya mevcut A+ içeriği geliştirmeye yardımcı olabilecek yüksek trafikli ASIN'leri belirlemeye yardımcı olmayı amaçlar.
Bu önerileri, A+ içerik oluşturmaya başlamak için tıkladıktan sonra içerik türü seçim sayfasından bir önceliklendirme iş akışı olarak da başlatabilirsiniz. Herhangi bir öneriyi tamamladığınızda, kaydettiğinizde veya atladığınızda size, en yüksek etkiye sahip bir sonraki öneri sunulur. Belirli bir öneri hakkında işlem yapmaya hazır değilseniz "Reddet" işlevini kullanarak bu öneriyi 30 gün boyunca gizleyebilirsiniz.