Amazon'da sat Oturum aç
Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

A+ İçerik hakkında SSS ve sorun giderme

ASIN'imin markamın bir parçası olarak tanınmadığını belirten bir hata mesajını neden aldım?

Bu mesaj, ASIN'in markanızla doğru bir şekilde eşleştirilmediğini ifade eder. Hatalı eşleştirme, genellikle ASIN'deki yanlış liste kaydı verilerinden kaynaklanır ve düzeltilerek giderilebilir. Güncellenmesi gereken en yaygın veriler şunlardır:

  1. Marka adı uyuşmazlığı: ASIN'de listelenen marka adının Amazon Marka Kaydı tarafından onaylanan marka adıyla uyuşmaması. Bunların %100 uyuşması gerekir. Boşluk veya kısa çizgi eklenmesi uyuşmazlığa neden olabilir.
    Not: Marka adı büyük-küçük harfe duyarlıdır.
  2. Yanlış GTIN veya ana öznitelik. ASIN liste kaydınız, doğru ve markanızla tutarlı bir GTIN (UPC, EAN, JAN) içermelidir. En yaygın GTIN veya ana öznitelikler şunlardır:
    • UPC
    • Parça numarası
    • Model numarası
    • Stil numarası
    • Katalog numarası
  3. Kategorizasyon: Liste kaydı detaylarında, ASIN ürün türüyle yakından eşleşen ürün türü kategorisi seçilmelidir.

Bu verileri doğruladığınız halde bu hatayı almaya devam ederseniz destek için Marka Kaydı ile iletişime geçin.

Bir ASIN'de perakende bilgi katkısı olduğunu belirten bir hata mesajı aldım. Bunun sebebi nedir?

Bu mesaj, söz konusu ASIN'e Amazon'daki bir perakende tedarikçisi tarafından halihazırda A+ İçerik eklendiği anlamına gelir. Şu anda bu ASIN'lere A+ İçerik eklemeniz için erişim veremiyoruz.

Neden "İçeriğinizi göndermeden önce aşağıdaki anahtar kelimeleri kaldırın" şeklinde bir hata mesajı alıyorum?

A+ İçerik alanına girilen tüm metinler (metin kutusu içindekiler, görsel anahtar kelimeleri ve görsele gömülü metinler dahil), yasaklı olan veya belirli bağlamlarda yasaklı olabilecek anahtar kelimeler listesiyle karşılaştırılarak hem otomatik hem manuel incelemeye ve doğrulamaya tabidir. A+ İçerik sistemleri, içeriğinizde bir veya daha fazla yasaklı anahtar kelime tespit ederse A+ İçerik, bu kelimeler kaldırılıncaya kadar içeriği göndermenize izin vermez. Metin kutularında, görsel anahtar kelimelerinde ve görsellerinize gömülü metinlerde arama yaparak ürünlerinizin görsellerini yüklerken kullandığınız anahtar kelimeleri bulun. Metni silin ve Ön izleme > Gönder seçeneklerine tıklayarak yeniden gönderin.

İçeriğimin ön izlemesinde "KB boyutunu küçültün" mesajını görürsem ne yapmalıyım?

Sistemimizde, gönderdiğiniz içerik için maksimum boyut sınırlaması uygulanır. Bu, geçersiz kılınamayan bir sistem gerekliliği olduğundan içeriği göndermeden önce sorunu gidermelisiniz. Bu hatayı alıyorsanız, görsellerin dosya boyutunu küçültmeniz veya eklediğiniz görsel sayısını azaltmanız gerekebilir. Görsel dosyasının boyutunu doğru şekilde ayarlarsanız bütün şablonlarda her bölüme içerik eklenmiş olsa da boyut sınırını aşmayabilirsiniz.

Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates