Amazon'da sat Oturum aç
Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

A+ içerik oluşturma

Bir ürüne A+ içerik eklenmesi, müşterilerin ürün özellikleriyle etkileşim kurmasına yardımcı olur, onları ürünleriniz hakkında bilgilendirir ve markanız konusunda heyecanlandırır. Bunlar, satın alma kararını teşvik etmek ve markanıza ilişkin farkındalığı artırmak için önemlidir.

Aşağıdaki A+ içerik türlerini ekleyebilirsiniz:

  • Geliştirilmiş Ürün Açıklaması: Ana ürün detay sayfasındaki görselleri ve madde işaretli listeleri desteklemek için ürün özellikleri ve kullanımları hakkında daha fazla detay sunun. Bu ek detaylar, müşterilerin sorularını proaktif bir şekilde yanıtlayarak satın alma konusunda karar vermelerine yardımcı olur.
  • A+ Marka Hikayesi içeriği: Müşterilere markanızın tarihçesi, değerleri ve ürün grupları hakkında bilgi verin.

Ürününüz için A+ içerik oluşturmak isterseniz aşağıdaki adımları izleyin:

Not: A+ içerikler, HTML etiketlerini desteklemez.

  1. Seller Central'da Reklam > A+ İçerik Yöneticisi'ne gidin.
  2. İçerik eklemek için A+ içerik oluşturmaya başla seçeneğine tıklayın.
  3. Ekrandaki talimatları izleyerek içeriğinizi adlandırın, dil seçimi yapın ve içerik modüllerinizi seçin. Bu özellikten çıktığınızda değişiklikleri kaybetmemek için içeriğinizi kaydedin. İstediğiniz adımda durup daha sonra devam edebilirsiniz. Bunun için, uygulamadan çıkmadan önce çalışmanızı taslak olarak kaydedin. Aksi takdirde çalışmanız kaybolacaktır.
  4. Metin ve görsel alanlarını doldurun. Modülün tamamını görsel ve metinle doldurmanız gerekmez. Şablonlar, yükleyebileceğiniz maksimum içerik miktarını gösterir. Görsel veya metin kutularını boş bırakarak da kaliteli içerik üretebilirsiniz ancak müşterilere en kapsamlı içeriği sunmak için hem görsel hem de metin eklemenizi öneririz. İçeriğinize görsel eklerken Medya Kütüphanenizden görsel seçebilir veya yeni görsel yükleyebilirsiniz. Medya Kütüphanesi, A+ İçerik Yöneticisi'ne veya Sponsorlu Markalar gibi diğer programlara daha önce yüklediğiniz görselleri içerir. Kütüphanede görsellerinizi etiketlerle kategorize edebilir, boyut ve son değiştirilme tarihi gibi kriterlere göre arayabilir, sıralayabilir ve filtreleyebilirsiniz. İçeriğinizin masaüstü ve mobil cihazlarda nasıl görüneceğini incelemek için dilediğiniz zaman A+ içeriğinizin ön izlemesini yapabilirsiniz.
    Not: Görselleriniz çok büyükse şablon kutularının yanında listelenen maksimum boyutlara uygun şekilde yeniden boyutlandırılır (ancak şablon limitlerinden küçükse bu yapılmaz). Görsellerinizi doğrudan araç içinde kırparak da ölçeklendirebilirsiniz.
  5. Daha önce görsel anahtar kelimeleri olarak bilinen alternatif metinler girmeniz gerekir. Medya Kütüphanesi'ne daha önce yüklenmiş bir görsel seçerseniz görseldeki alternatif metni olduğu gibi kullanabilir veya söz konusu içerik için özelleştirebilirsiniz. Alternatif metin, görseli açıklayan basit bir cümle olmalıdır (örneğin "Mutfak tezgahında yanında meyve, yoğurt, portakal suyu ve smoothie bardağı bulunan mikser."). Alternatif metin, ürün detay sayfasında gösterilmez ancak görme engelli müşteriler ve ekran okuma uygulamaları tarafından kullanılır ve arama sonuçlarında ürünlerinizi destekler.
  6. A+ projenize ürün ekleyin ve bunu yaparken bir ASIN ailesindeki tüm ASIN'leri uyguladığınızdan emin olun. A+ içeriği, bir ASIN ailesi içindeki ana ürün veya alt ürün ASIN'lerine ya da her ikisine ve ASIN aileleri genelinde uygulayabilirsiniz. ASIN'lere A+ içerik uygulamak için, A+ içeriği oluşturduktan sonra ASIN yönetimi bölümünde bir ASIN ailesindeki herhangi bir ASIN'i arama kutusuna girerek ailedeki tüm ASIN'leri bulun, ardından içeriğe uygulamak istediğiniz ASIN'leri seçin ve "Uygula" seçeneğine tıklayın. Uygulamak istediğiniz ASIN'leri (500.000 ASIN'e kadar) içeren bir elektronik tablo yüklemek için "Toplu yükleme" özelliğimizi de kullanabilirsiniz. İçeriğe 1.000'den fazla ASIN eklemek istiyorsanız "Toplu yükleme" özelliğini kullanmanız gerekir.
  7. Farklı ülkelerdeki müşteriler için farklı dillerde varyasyon taslakları oluşturun. Örneğin, ABD'deki birçok müşteri alışveriş yaparken İngilizce yerine İspanyolcayı tercih ettiğinden ABD'de İspanyolca için bir dil varyasyonu oluşturun. Bu adımda, içeriğiniz ve uygulandığı ASIN'ler taslaklar olarak kopyalanır. Böylece, çevirisi yapılmış içerik ekleyebilir ve daha sonra gözden geçirerek gönderebilirsiniz.

    Mağazalarda farklı dillerde alışveriş yapan müşterilere yardımcı olmak için otomatik olarak dil varyasyonları oluşturabiliriz. Otomatik içerik çevirileri yalnızca, içeriği daha önce yayınlamadığınız diller için oluşturulur. A+ İçerik Yöneticisi'ni kullanarak çevirileri düzenleyebilir veya silebilirsiniz.

    Mağazalarımızdan alışveriş yapan farklı ülkelerdeki müşterilere yardımcı olmak amacıyla, daha önce bu ülkelere yönelik yerelleştirmesi yapılmış ASIN'ler için A+ içeriği otomatik şekilde çevirip farklı ülkelerde yayınlayabiliriz. Çevirisi yapılan içeriği çeviriden sonra düzenleyebilirsiniz.

    Not: Şu anda bir ülkeden diğerine içerik kopyalamak mümkün değildir. A+ sayfayı, belirlenmiş hesaptan yeniden oluşturmanız gerekir.
  8. A+ projenizin son taslağını ve buna uygulanan tüm ASIN'leri gözden geçirin ve değişikliklerinizi onaya gönderin.
    Not: Sistem, aynı anda incelenmeyi bekleyen 20 bildirime izin verir.
Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates