Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

Siparişlerinizi yönetme

Sipariş Yönetimi sayfanız, tüm satış kanallarındaki bütün siparişleriniz için kişiselleştirilebilir bir görünüm sunar. Belirli bir tarih aralığındaki tüm siparişleri görüntüleyebilir veya belirli sipariş türlerine göre filtrelemek için Arama ve Gelişmiş Arama seçeneklerini kullanabilirsiniz. Sayfayı satıcı hesabınızdan görüntülemek için Siparişler sekmesine ve ardından Sipariş Yönetimi sekmesine tıklayın.

Bazı ek bilgiler:

  • Bir siparişteki sadece bir ürünün kargosunu onaylasanız bile alıcıyı siparişin tamamı için ücretlendiririz. Tüm sipariş onaylanmazsa Sipariş Yönetimi bölümünde "Kargo gecikti" durumunu ve satıcı hesabınızın ana sayfasında bir uyarı mesajı görürsünüz. Bu uyarılar, siparişteki diğer ürünlerin para iadesini yapmış olsanız dahi görünür.
Not: Ürünlerinizi listeleme hakkında bilgi için bkz. Envanter Yönetimi. Sipariş Yönetimi sayfası hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki bağlantılara tıklayın.
Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Bu yardım sayfasını nasıl iyileştirebiliriz? Lütfen dikkat: Bu form bir destek olayı oluşturmaz. Lütfen içerikle ilgili nasıl bir sorun olduğunu belirtin.
1000
Hangisi yardımcı oldu?
1000
Yardımınız için tekrar teşekkürler!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Diğer sorularınız için Contact Us.

Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2020, Amazon.com, Inc. or its affiliates