Amazon'da sat Oturum aç
Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

Hesap Bilgilerinizi Güvende Tutma

Hesabınızın güvenliği bizim için önemlidir çünkü işiniz açısından hayati değere sahiptir. Amazon hesabınızın güvenliğini artırmak için aşağıdaki en iyi uygulamaları benimsemenizi öneririz:

Seller Central - Güvenlikle ilgili en iyi uygulamalar

  1. Tüm Amazon hesaplarınız için İki Adımlı Doğrulama ayarlayın. Parolanızın güvenliğini bu şekilde artırabilirsiniz, çünkü bu işlem, hesabınıza giriş yaparken telefonunuzdan ek bir kod girmenizi gerektirir. Bu, parolanızın tehlikede olması durumunda yetkisiz erişim riskini önemli ölçüde azaltabilir.
  2. Her hesabınız için birbirinden farklı, güçlü parolalar seçin ve düzenli olarak parolanızı değiştirin.
    • Çevrimiçi hesaplarınızın her biri için aynı parolayı seçmek; evinizi, aracınızı ve ofisinizi aynı anahtarla kilitlemeye benzer. Bir suçlu bunlardan birine erişim elde ettiğinde tümü tehlikeye girer.
    • Rakam, harf ve sembollerden oluşan uzun bir parola kullanın.
    • Parolalarınızda kamuya açık bilgileri (örneğin telefon numaranızı) kullanmaktan kaçının.
  3. Hesabınıza giriş yapmak için kullandığınız e-posta adresinin veya cep telefonu numarasının güncel olduğundan emin olun. E-posta adresinizi veya parolanızı nasıl değiştireceğiniz hakkında daha fazla bilgi için bkz. Giriş Ayarlarını Değiştirme.
  4. İşletmenizde birden fazla kullanıcı mevcutsa her kullanıcının kendi hesabını oluşturmasını sağlayın ve ardından bu hesapları birbirine bağlayın. Hesabınıza erişimi olan ikincil kullanıcıları düzenli olarak incelediğinizden ve artık erişime ihtiyacı olmayan kullanıcıların erişimini iptal ettiğinizden emin olun.
  5. Bildirim Ayarlarınızı inceleyin ve hesabınızda gerçekleşen önemli eylemlere dair bildirim almanız için gereken ayarın yapıldığından emin olun. Kimlik avcılığına karşı dikkatli olun. Amazon asla hassas bilgileri e-posta ile doğrulamanızı istemez. Bu tür bilgileri yalnızca web sitemizde bir sipariş tamamlarken, Amazon'da satış yapmak için kaydolurken veya Seller Central'da hesap bilgilerini güncellerken gönderin.

    Bir e-postanın doğruluğundan şüphe duyarsanız herhangi bir bağlantıya tıklamak yerine, sitemizi doğrudan adresi tarayıcı çubuğunuza yazarak ziyaret edin.

Hesabınız tehlikedeyse

Amazon hesabınızın tehlikede olduğunu düşünüyorsanız aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Seller Central giriş parolanızı değiştirin. Hesabınıza giriş yapamıyorsanız Satıcı Desteğine ulaşın.
  2. Hesabınızda bulunan aşağıdaki bilgileri, herhangi bir değişiklik olup olmadığını belirlemek için gözden geçirin:
    1. E-posta adresi tercihleri
    2. Ödeme bilgileri
    3. Kullanıcı izinleri
    4. Amazon vitrin detayları
    5. Liste kaydı ve durum notları
  3. E-posta hesabınız da tehlikede olabilir. Hesabınızla ilişkili e-posta adresini değiştirin ve e-posta hesabınız için farklı bir parola kullanın.
  4. Kimlik avcılığı girişimleri olduğundan şüphelendiğiniz e-postalar veya bağlantılar alırsanız bunları stop-spoofing@amazon.com adresine bildirin. Daha fazla bilgi için bu yardım sayfasına bakın.
  5. Hesabınızın tehlikede olduğunu bildirmek için Satıcı Desteğine ulaşın.

Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates