Ürün detay sayfasında yer alan Satın Alma Kutusu; müşterilerin, ürünleri alışveriş sepetlerine ekleyerek satın alma sürecini başlatabileceği kutudur.
Amazon'un önemli özelliklerinden biri, aynı ürünü birden fazla satıcının satabilmesidir. Aynı ürünü "yeni" olarak sunan birden fazla satıcı varsa, bu satıcılar ürüne ait Satın Alma Kutusu için kendi aralarında yarışmaya uygun olabilir (bunun için, ürünün müşterinin seçili adresine gönderilebiliyor olması gerekir).
Müşterilere mümkün olan en iyi alışveriş deneyimini sunmak amacıyla, Satın Alma Kutusu'na yerleştirilmek için yarışacak satıcılar performansa dayalı gereklilikleri karşılamalıdır. Satın Alma Kutusuna yerleştirilmek, çoğu satıcının satışlarının artmasını sağlayabilir.
Amazon kataloğuna yerleştirdiğiniz ürünleri, Amazon'da gezinen herkes bulup satın alabilir. Müşteriler, aradıklarını bulduklarında ürünü alışveriş sepetlerine koymak (ve nihayetinde satın almak) için aşağıdaki üç yöntemden birini kullanabilir:
Satın Alma Kutusu'nu kazanan satıcı seçildikten sonra, ürün detay sayfasındaki Diğer Teklifler kutusunda en fazla üç uygun satıcı daha görüntülenir. Geri kalan satıcı teklifleri, Diğer Teklifler kutusunun alt kısmındaki yeni ve kullanılmış (veya yeni) bağlantısına tıklayarak teklif listeleme sayfasına giden müşterilere sunulur.
Satıcı performansı gerekliliklerinin kategoriye göre farklılık gösterebilmesi ve değişikliğe tabi olması nedeniyle, uygun satıcı olmak için gereken spesifik hedefleri açıklamamaktayız. Ancak, uygun bir satıcı olabilmek için çok yüksek standartların karşılanması gerekir ve bu duruma ulaşmanın en iyi yolu, yeterlilik kriterlerinde başarılı olmaktır. Uygun bir satıcıysanız Satın Alma Kutusu'nu kazanma şansınızı artırmak için aşağıdaki talimatları izleyin:
Fiyatlandırma
Bulunurluk
Müşteri Deneyimi
Satıcı Hesabınızdaki Satıcı Performansı sayfasında performansınızı takip edebilirsiniz. Performans standartları hakkında daha fazla bilgi için bkz. Satıcı performans ölçümü.