Amazon'da sat Oturum aç
Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

Bildirim tercihleri

Bildirim Tercihlerini kullanarak satıcı hesabınızla ilgili bildirimleri ve uyarıları nasıl almak istediğinizi belirleyebilirsiniz.

Bildirim tercihlerinizi ayarlamak için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. Satıcı hesabınızdan Ayarlar seçeneğini ve ardından Bildirim Tercihleri seçeneğini seçin.
  2. Bildirim Seçenekleri sekmesinde e-posta ayarlarınızı inceleyin.
  3. Mevcut e-posta adresini güncellemek veya yeni bir e-posta adresi eklemek istiyorsanız, her bildirim türü için Düzenle düğmesine tıklayın.
  4. E-posta adresinizi güncelleyin veya ekleyin, hangi bildirimleri etkinleştirmek istediğinizi seçin ve Kaydet seçeneğine tıklayın.

E-posta gönderim hatası

Satıcı hesabınızın ana sayfasında bir uyarı kutusu bulunur. Bu uyarı, e-posta bildirimlerinizdeki tüm gönderim hatalarını size bildirir. E-posta gönderimi, gelen kutunuz dolduğundan veya internet hizmet sağlayıcınız bildirimi teslim edemediğinden başarısız olabilir.

Bir uyarı alırsanız, gönderim tercihlerinizi sıfırlamak için Bildirim Tercihleri bölümüne gidin ve ardından teknik sorunlar için internet hizmet sağlayıcınızla iletişime geçin.

Bildirim türleri

Kullanabileceğiniz bildirim türleri, satış planınıza göre değişir. Aşağıdaki liste, satış planınızdan bağımsız olarak, mevcut tüm bildirim türlerini içerir:

  • Sipariş Bildirimleri: Bir sipariş aldığınızda sizi uyarır.
  • İade ve Talep Bildirimleri: Satıcı tarafından gönderilen bir siparişe iade talebi geldiğinde veya alıcı bir ücrete itiraz ettiğinde sizi uyarır.
  • Liste Kaydı Bildirimleri: Bir liste kaydı oluşturulduğunda veya silindiğinde bunu doğrular.
  • Raporlar: Planlanmış bir rapor hazır olduğunda sizi uyarır. Dört farklı rapor seçebilirsiniz: açık liste kaydı raporları, sipariş gönderim raporları, satılan liste kayıtları raporları ve iptal edilen liste kayıtları raporları.
  • Amazon Satış Koçu Bildirimleri: Çeşitli öneriler içerir. Amazon Satış Koçu hakkında daha fazla bilgi edinin
  • Hesap Bildirimleri: Yeni özellikler, planlanmış değişiklikler veya kesintiler ve daha fazlası hakkında düzenli ipuçları gibi, işletmenizi etkileyebilecek durumlarla ilgili işletme uyarıları ve teknik uyarılar.
  • Acil Durum Bildirimleri: Siparişleri veya kargoları etkileyebilecek büyük ölçekli etkinlikler boyunca, sizinle hızlıca iletişime geçebilmemiz için güvenilir ve doğru bir Acil Durum İrtibat telefon numarası bulunduğundan emin olmalıyız. Bu telefon numarasını alıcılar göremez. Bu numara, satıcı hesabınızda kayıtlı olan diğer telefon numaralarından farklı olabilir.

Hangi tür bildirimleri almak istediğinizi belirlemek için Bildirim Tercihleri bölümüne gidin.

Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates