Amazon'da sat Oturum aç
Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

SSS: Tatilde olduğum veya çalışmadığım başka günlerde müşteriye cevap veremediysem ne olur?

Tatil nedeniyle veya başka bir sebepten ötürü satış yapmayı durduracaksanız hesap ayarlarınızı; iade taleplerini onaylama, kapatma ya da yanıtlama bağlantılarını içeren iade talebi e-postaları alacak şekilde güncelleyebilir ve ayrıca Amazon'un iade taleplerini otomatik olarak onaylamasını sağlayabilirsiniz.

Satış yapmayı geçici olarak durdurmuş olsanız bile, iade taleplerini onaylamak ve gerektiğinde alıcılardan gelen mesajlara 48 saat içinde yanıt vermek sizin sorumluluğunuzdadır. İade taleplerini onaylama, kapatma (reddetme) veya yanıtlama ile ilgili bildirimler almaya devam edersiniz.

Daha fazla bilgi için bkz. İade tercihlerinizi belirleme, Alıcı-Satıcı Mesajlaşma Hizmeti'ni kullanarak alıcılarla iletişim kurma ve Tatiller ve hesaba erişimin olmadığı diğer zamanlar için liste kayıtlarının durumu.

Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates