Amazon'da sat Oturum aç
Bu madde, şurada yapılacak satışlar için uygulanır: Türkiye

Fırsatlarınızdan en iyi şekilde yararlanma

Bitmeden Yakala Fırsatları ve 7 Günlük Fırsatlar, bir ürünün Amazon Fırsat Ürünleri sayfasında öne çıkarıldığı, kısa süreli promosyon teklifleridir. Bitmeden Yakala Fırsatları ve 7 Günlük Fırsatlar göndermek için, Fırsatlar Gösterge Panelini ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Önerilen tüm Bitmeden Yakala Fırsatlarını ve 7 Günlük Fırsatları, Amazon Fırsat Ürünleri sayfasında yayınlamak için Amazon'un onayını almanız gerekir. Daha fazla bilgi için Fırsatlar yardım sayfalarına bakın.

Fırsatlarınızı seçerken ve oluştururken, sunduğunuz fırsatın başarısını artırabilecek aşağıdaki ipuçlarını göz önünde bulundurun:

Fırsatınızı oluşturmadan önce

  • Zengin ürün detay sayfaları: Ürünlerinizi Amazon Mağazalarında sunma şekliniz, müşterinin satın alma kararını etkileyebilir. Ürün sayfalarınızın müşterilere yüksek kaliteli görseller eşliğinde anlamlı bilgiler sunmasını sağlayarak fırsatlarınızdan en iyi şekilde yararlanın.

    Mükemmel ürün detay sayfalarının nasıl oluşturulacağını öğrenmek için Ürün Stil Kılavuzlarına bakın.

  • Geliştirilmiş Marka İçeriği: Marka sahipleri, ek görsel ve metinlerle ürün açıklaması bölümünü geliştirmek için liste kayıtlarına Geliştirilmiş Marka İçeriği ekleyebilir. Bu özellik yalnızca, Amazon Marka Kaydı süreci yoluyla marka sahibi olarak onaylanmış satıcıların kullanımına açıktır.
  • Fırsatınızın doğru müşterilere sunulması: Ürünlerinizin uygun kategoride listelendiğinden emin olun. ASIN'in veya ana ürün ASIN'inin Amazon'da listelendiği kategori aynı zamanda fırsatın Günün Fırsatları sayfasında gösterileceği kategori olacaktır. Ürünlerinizin doğru kategoride listelenmesi, Günün Fırsatları bölümünde kategoriye göre filtreleme yapıldığında doğru müşterilere gösterilmesini sağlar.
  • Dönemsellik: Her ürünün, yıl içinde müşterilere satılmasının en uygun olduğu bir dönem vardır. Ürününüzün dönemselliğine en uygun olan haftayı seçin.
  • Amazon içi rekabet: Fırsat sunduğunuz ürün Amazon'daki en iyi fiyatlı ürün olabilir; ancak bu fiyatın diğer markaların ve satıcıların benzer ürünleriyle rekabet edip edemeyeceğini de değerlendirin.
  • Amazon dışındaki fiyatlar: Önerilen fiyat, ürününüzün Amazon Mağazalarındaki en uygun fiyatlı ürün olmasını sağlar. Ancak fırsatın, Amazon dışındaki web sitelerindeki fiyatlara göre rekabetçi olup olmadığını da değerlendirin.

Fırsat oluşturduktan sonra

  • Yaklaşan fırsatlarınızın durumunu izleyin: Fırsatın başlangıç tarihine yakın günlerde, Fırsatlar Gösterge Paneli'nden yaklaşan fırsatlarınızı aktif şekilde izleyerek bunların uygunluk gerekliliklerini karşılamaya devam ettiğinden emin olabilirsiniz. Planlanmış fırsatlarınızdan herhangi biri gizli hale gelirse, Fırsatlar Gösterge Paneli'nde fırsatla ilgili uygun güncellemeleri yapmanız gerekir. Daha fazla bilgi için bkz. Gizli ve yayındaki fırsatlarla ilgili sorunları giderme.
  • Amazon'daki Yaklaşan Fırsatlar sayfasına göz atın: Fırsatınız, yayınlanmadan 24 saat önce Günün Fırsatları'nın Yaklaşan Fırsatlar bölümünde gösterilir.Yaklaşan fırsatlarınızı gözden geçirmek için bu 24 saatlik süreyi kullanın. Tüm gizli fırsatların, planlanan başlangıç zamanından 25 saat önce düzeltilmesi gerekir; aksi takdirde bunlar Yaklaşan Fırsatlar bölümünde görüntülenmez ve iptal edilebilir. Aşağıda bazı yararlı ipuçları verilmiştir:
    • Yaklaşan fırsatlarınız beklenen ilgili kategoride görüntülenir. Müşterilerin yaklaşan fırsatlarınızı görebildiğinden emin olmak için Günün Fırsatları sayfasındaki Kategori ve Durum filtrelerini kullanarak bu fırsatları bulun.
    • Fırsat görseli iyi kalitede olmalı ve ürünü doğru şekilde temsil etmelidir. Gerekirse Seller Central'dan fırsat görselini güncelleyebilirsiniz.
    • Fırsatın fiyatı, müşterilere büyük bir indirim sunar. Fırsatınızın fiyatını düşürüp fırsat adedinizi yükselterek yüzdelik indirimi artırabilir ve böylece daha fazla müşterinin fırsatınızdan yararlanmasını sağlayabilirsiniz.
  • ASIN'ler üzerinde değişiklik yapmaktan kaçının: Yaklaşan durumundaki fırsatlar için, fırsata katılan ASIN'ler veya ana ürün ASIN'leri üzerinde büyük değişiklikler yapmaktan kaçının. Buna aşağıdakiler dahildir:
    • Fiyatlandırma düzenlemeleri: Fırsat kapsamındaki ASIN'lerin fiyatını düşürürseniz, fırsatın gizlenmesini engellemek için aynı ASIN'lere ilişkin fırsatın fiyatını da düşürmeniz gerekebilir.
    • Liste kayıtlarını silme veya kapatma: Envanter Yönetimi sayfasında, fırsatlara katılan hiçbir ASIN'in durumunu Kapalı olarak değiştirmeyin. Aksi halde, ilgili ASIN için mevcut durumda planlanan fırsatlar iptal edilir. İptal edilen fırsatlar yeniden aktifleştirilemez.
    • Yeni alt ürün ASIN'leri oluşturma: Varyasyonlar içeren fırsatlar için, fırsat gönderildikten sonra varyasyon ailesine yeni alt ürün ASIN'leri oluşturmaktan veya atamaktan kaçının. Aksi halde, mevcut fırsat, yeni alt ürün ASIN'leriyle yeniden doğrulanır ve bu da fırsatın gizli hale gelmesine veya iptal edilmesine neden olur.
Aracı kullanmak ve kişiselleştirilmiş yardım almak için oturum açın (masaüstü tarayıcı gerekli). Oturum aç


Yüz Milyonlarca Müşteriye Erişin

Amazon'da Satış Yapmaya Başlayın


© 1999-2022, Amazon.com, Inc. or its affiliates