Seller Forums
img
img

Recent discussions

RecommendedLatest activityRecently createdMost viewedMost voted

Recent discussions

RecommendedLatest activityRecently createdMost viewedMost voted
user profile
Seller_JPtu9Rvw7XvsL
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_wCc3zf90no64H
user profile
Seller_PptOvXoSxempP
user profile
Seller_xrQpyFq8Zs3gI
user profile
Seller_IyaA3Q1keynuU
user profile
Seller_r2uTxQG9aLgub

Browse by category

Recent discussions

RecommendedLatest activityRecently createdMost viewedMost voted

Recent discussions

RecommendedLatest activityRecently createdMost viewedMost voted
user profile
Seller_JPtu9Rvw7XvsL
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_wCc3zf90no64H
user profile
Seller_PptOvXoSxempP
user profile
Seller_xrQpyFq8Zs3gI
user profile
Seller_IyaA3Q1keynuU
user profile
Seller_r2uTxQG9aLgub

Welcome to Seller Forums

Browse by category

Recent discussions

RecommendedLatest activityRecently createdMost viewedMost voted
user profile
YA BURASI NASIL BİR YER
by Seller_JPtu9Rvw7XvsL

Burayı çözebilen varmı acaba? Yılda 1-2 kere sipariş geliyor gelen siparişi bulamıyorum. Hayatımda böyle kötü bir panel görmedim. Geçen bi sipariş geldi bilgisayarda barkod çıkaramadım hiç bir yerde bulamadım siparişi en son mobil proğramdan bulup barkodu çıkardım. Şimdi gönderdiğim siparişe bakcam ama bulamıyorum siparişi. Böyle kötü olmalarının sebebi nedir çözemedim. Herşeyleri iğrenç ötesi gerçekten kapatacam en sonunda.

0 votes
0 votes
11 views
1 reply
Latest activity
user profile

Tatil sezonu yaklaştıkça, hesabınızın devre dışı bırakılmasıyla sonuçlanabilecek tüm sorunları hızlı bir şekilde ele almak için satıcı performansı puanınızı izlemenizi öneririz.

Satıcı performansı puanı, satış politikalarımıza uygunluğunuza bağlı olarak satıcı hesabınızın devre dışı bırakılma riskini gösteren, 0 ile 1.000 arasında değişen bir renk kodlu puandır. Satıcı performansı puanınız, satıcı performansınızın durumu hakkında bilgi verir ve çözülmemiş satıcı performansı sorunlarının sayısı, bunların ciddiyeti (kritik, yüksek, orta ve düşük) ve ihlalin müşteri deneyimini ne kadar olumsuz etkilediği gibi faktörleri dikkate alır.

Satıcı performansı puanınız 100 puanın altına düşerse hesabınızın devre dışı bırakılma riski yüksektir. Yeni politika ihlalleri tespit edildiğinde puan kaybeder ve bu ihlalleri başarıyla çözüme ulaştırdığınızda puanlarınızı kurtarırsınız. Biz ihlallerin çözüme ulaştırıldığını doğruladıktan sonra satıcı performansı puanınız birkaç saat içinde güncellenir. Gönderilen her 200 sipariş için de dört puan kazanabilirsiniz.

Satıcı performansı puanının iyi durumda kalmasını sağlamak ve hesabınızı tatil sezonu boyunca aktif tutmak için:

  • Satıcı performans bildirimlerini inceleyerek satıcı performansı puanınızı düzenli olarak izleyin.
  • Tüm sorunları hızlı bir şekilde giderin ve daha yüksek önem düzeyine sahip olanlara öncelik gösterin.
  • Ürün detay sayfalarında doğru bilgilerin sunulduğundan emin olun.
  • Kusurlu ürünlerin müşterilere teslim edilmemesini sağlamak için ürünlerinizi göndermeden önce kapsamlı kalite kontrolleri gerçekleştirin.

Daha fazla bilgi için Satıcı Performansı Puanı Programı Politikası sayfasına gidin.

0 votes
0 votes
6 views
0 replies
Latest activity
user profile

ÜRÜNLERİ TİCİMAX PLATFORMUNDA YÜKLENMİŞ OLARAK GÖRÜYORUM, NASIL SATIŞA BAŞLAYABİLİRİM

0 votes
0 votes
3 views
0 replies
Latest activity
user profile
Kolay gelsin nasıl bir karo
by Seller_PptOvXoSxempP

6 gündür gelmeyen bir kargo var. kolay gelsin kargo. 3 kez müşteri hizmetlerini aradım kaç kez yazdım inat etmiş gibiler gelmiyorlar uğramıyorlar müşteriler mağdur oldu. iptal edenler var haklı olarak.

0 votes
0 votes
7 views
0 replies
Latest activity
user profile
satış yapamıyorum
by Seller_xrQpyFq8Zs3gI

ürünlerimin dünya genelinde bilinen global markalar olmasına rağmen 2 aydır satış yapamayan bir benmiyim, artık panele bile girmiyorum o kadar ümidimi kestim

0 votes
0 votes
2 views
0 replies
Latest activity
user profile
CASE ID VE VERIFICATION CODE UYUŞMAMASI
by Seller_IyaA3Q1keynuU

Marka panelinden marka kaydı oluşturuyoruz, tüm belgeleri yükleyip bilgileri dolduruyoruz. Bize bir case id veriyor ve gelecek verification code u bekliyoruz. Geldiğinde maildeki case id ve bizim açık case id uyuşmuyor. Defalarca denedik, ne yapmalıyız bilgisi olan var mı?

0 votes
0 votes
2 views
0 replies
Latest activity
user profile

merhba tek tek kargo etiketi yazdırma dışında toplu olarak etiket yazdırma yokmu acaba?

0 votes
0 votes
2 views
0 replies
Latest activity

FAQ

Learn more about Seller Forums, how to participate in discussions and more!
View FAQs

Community Guidelines

Tips to maintain a safe and inclusive environment
View Community Guidelines

Release notes

Stay up to date with improvements coming to Seller Forums.
View release notes

Conditions of use

Review Terms and Conditions for Seller Forums
View Terms of Use

Privacy Notice

Review Privacy Notice for Seller Forums
View Privacy Notice

Report abuse

Use this form to report abuse of Amazon policies
Report