Tatil sezonu yaklaştıkça, hesabınızın devre dışı bırakılmasıyla sonuçlanabilecek tüm sorunları hızlı bir şekilde ele almak için satıcı performansı puanınızı izlemenizi öneririz.
Satıcı performansı puanı, satış politikalarımıza uygunluğunuza bağlı olarak satıcı hesabınızın devre dışı bırakılma riskini gösteren, 0 ile 1.000 arasında değişen bir renk kodlu puandır. Satıcı performansı puanınız, satıcı performansınızın durumu hakkında bilgi verir ve çözülmemiş satıcı performansı sorunlarının sayısı, bunların ciddiyeti (kritik, yüksek, orta ve düşük) ve ihlalin müşteri deneyimini ne kadar olumsuz etkilediği gibi faktörleri dikkate alır.
Satıcı performansı puanınız 100 puanın altına düşerse hesabınızın devre dışı bırakılma riski yüksektir. Yeni politika ihlalleri tespit edildiğinde puan kaybeder ve bu ihlalleri başarıyla çözüme ulaştırdığınızda puanlarınızı kurtarırsınız. Biz ihlallerin çözüme ulaştırıldığını doğruladıktan sonra satıcı performansı puanınız birkaç saat içinde güncellenir. Gönderilen her 200 sipariş için de dört puan kazanabilirsiniz.
Satıcı performansı puanının iyi durumda kalmasını sağlamak ve hesabınızı tatil sezonu boyunca aktif tutmak için:
- Satıcı performans bildirimlerini inceleyerek satıcı performansı puanınızı düzenli olarak izleyin.
- Tüm sorunları hızlı bir şekilde giderin ve daha yüksek önem düzeyine sahip olanlara öncelik gösterin.
- Ürün detay sayfalarında doğru bilgilerin sunulduğundan emin olun.
- Kusurlu ürünlerin müşterilere teslim edilmemesini sağlamak için ürünlerinizi göndermeden önce kapsamlı kalite kontrolleri gerçekleştirin.
Daha fazla bilgi için Satıcı Performansı Puanı Programı Politikası sayfasına gidin.