Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_SXHXnlOvPMCV0
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_Oq9tSkLTPM4mR
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_m68yMfohwDD9v
user profile
Seller_hM5reF3Rom7Ns
user profile
Seller_U5C10LgWQPoWa
user profile
Seller_UJAHWc1fsJPnc
user profile
Seller_3utWBCumRP5jg
Sıralama ölçütü
Son etkinlikYakın zamanda oluşturulanlarEn çok görüntülenenEn çok oy kullanılan
Filtreler
Tarih/saatTüm zamanlarGeçen günGeçen haftaGeçen aySon 3 ayGeçen yılTarih aralığı
Hızlı filtreler
Tartışmalar
Kategoriler
Etiketler
Etiketler, kategori seçimine bağlı olarak doldurulur

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_SXHXnlOvPMCV0
user profile
New Country Registeration
Seller_SXHXnlOvPMCV0 tarafından yazıldı

Hello,

I want to add a new marketplace to my store, Could somebody help me what are the steps?

Thank you

0 oy
0 oy
3 görüntüleme
3 yanıt
Son etkinlik
user profile
News_Amazon
user profile

16-18 Eylül tarihlerinde Seattle'da düzenlenecek olan Amazon Accelerate 2025'te bize katılın ve Seller Café'de size yardımcı olmaya hazır Amazon uzmanlarıyla görüşün.

Seller Café sayesinde, işletmenizin büyümesini hızlandırmak için Amazon konu uzmanlarıyla bire bir bağlantı kurma ve kapsamlı, kişiselleştirilmiş rehberlik alma fırsatı elde edersiniz.

Seller Café kontenjanı sınırlıdır. Ağustos ayında başvurular açıldığında ilk bilgilendirilen kişilerden biri olmak için hemen kaydolun.

"Seller Café'deki bire bir görüşmeler, uzun süredir çözüme ulaştırmaya çalıştığımız sorunlarla ilgili son derece faydalı oldu. Atanan uzman harikaydı!" - 2024 Yılındaki Bir Katılımcı

Seller Café sayesinde şunları elde edersiniz:

  • Amazon uzmanlarıyla bire bir, 40 dakikalık, yüz yüze görüşmeler
  • 20 dakikalık yürüme mesafesindeki sanal sohbet oturumuyla isteğe bağlı çözümlere erişim
  • İşletmenizin benzersiz ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş çözümler
  • Çeşitli program parçalarında ve destek kategorilerinde uzman kişilerle bağlantı kurma fırsatları
  • Amazon araçlarını ve hizmetlerini kullanmaya yönelik özel tavsiyeler
  • Sorun giderme yardımı

Sınırlı kontenjanı kaçırmamak için hemen kaydolun ve sınırlı bir süre boyunca bilet başına 100 USD tasarruf edin.

Ekibinizle veya iş ortaklarınızla birlikte katılmayı düşünüyorsanız üç bilet satın alabilir ve birlikte kaydolarak ücretsiz bir bilet elde edebilirsiniz.

Bu indirimler, ödeme adımında otomatik olarak uygulanır.

0 oy
0 oy
1 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
News_Amazon
user profile

Türkiye'deki satış komisyonlarımızı ve Amazon Lojistik uzun süreli depolama ücretlerimizi 22 Ağustos 2025'te güncelleyeceğiz.

Bu artışlar, size rekabetçi bir mağaza sunmaya devam ederken bir yandan da maliyet yapımızı optimize etmeye yönelik süregelen çalışmalarımızın bir parçasıdır:

  • Aşağıdaki kategorilerde, belirtilen satış komisyonları geçerli olacaktır:
    • Otomotiv ve Motosiklet: %12,5
    • Fotoğraf Makinesi: %9
    • Giyim: %15,5
    • Bilgisayar: %7
    • Elektronik: %9,5
    • Sağlık ve Kişisel Bakım: %13,5
    • Ev Eğlence Sistemi: %11,5
    • Takı: Toplam satış tutarı en az 900 TL ise %20; toplam satış tutarı 900 TL'den yüksekse %6
    • Bavullar ve Seyahat Aksesuarları: %16
    • Ofis ve Kırtasiye: %13
    • Evcil Hayvan Ürünleri: %13,5
    • Ayakkabılar, El Çantaları ve Ayakkabı Aksesuarları: %17
    • Kol Saatleri: %15,5
  • Amazon Lojistik uzun süreli depolama ücretini, metreküp başına ayda 1.500 TL'ye artıracağız.

22 Ağustos'tan itibaren geçerli olacak değişiklikler hakkında daha fazla bilgi için Amazon ücretlerinde yapılan değişiklikler sayfasına gidin.

Mevcut satış komisyonlarının tam listesi için Amazon'da satış ücret çizelgesi sayfasına gidin.

0 oy
0 oy
4 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_Oq9tSkLTPM4mR
user profile
Dhl nin bitmeyen sistemsel sorunları
Seller_Oq9tSkLTPM4mR tarafından yazıldı

Sayın amazon yetkilileri Dhl kargo ile çalışıyorsunuz Operasyonel olarak kargo firmasından sorunumuz yok ama Dhl nin bitmek bilmeyen sistemsel sorunları artık kabak tadı vermeye başladı etiket sorunları varış şubesinin bulunamamsı taşımaya geçmedeki sorunlar Dhl diğer kargolardan farklı olarak çalışma sisteminin en büyük problemidir.Dhl kargo firması araç yükleme sisteminden ya vazgeçmeli yada sistemini artık güncellemeli amazona yansıması uzun sürmekte ve bütün hatalar bundan kaynaklanmakta şahsi olarak sisteminden memnun değilim

0 oy
0 oy
2 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
News_Amazon
user profile

Satış hesabınızdan alınan ücretleri daha iyi anlamanıza yardımcı olmak için bir Ücret Açıklayıcı aracını kullanıma sunduk.

Araç, her ücret türü için bir tanım sunar, ilgili öznitelikleri veya değişkenleri ve hesaplamayı verir. Bu detaylar birlikte, sizden neden belirli bir tutarda ücret alındığını açıklar.

Araç aşağıdaki ücret türlerini kapsar:

  • Satış komisyonu
  • Değişken satış ücreti
  • İade yönetimi
  • Müşteri iadesi

Bu yıl daha fazla ücret türü için açıklayıcı ekleyeceğiz.

Ücret Açıklayıcı aracına erişmek için Ödemeler gösterge panelinizin İşlem görünümü kısmına gidin, bir işlem seçin ve ücret tutarına tıklayın.

Daha fazla bilgi için Ücret Açıklayıcı yardım sayfasına gidin.

0 oy
0 oy
1 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_m68yMfohwDD9v
user profile
Yorum talep etme
Seller_m68yMfohwDD9v tarafından yazıldı

siparis sonrasi yorum talep etme butonunu kullanmak sakincalimi

0 oy
0 oy
176 görüntüleme
2 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_hM5reF3Rom7Ns
user profile
Hesap tatil modunda açılmıyor
Seller_hM5reF3Rom7Ns tarafından yazıldı

hesabım tatil modunda gözüküyor siparişlerim de siparişlerini yönet bölümünde gözükmüyor tatil modunu kapatmaya çalıştım fakat kapanmadı sebebi ne olabilir

0 oy
0 oy
5 görüntüleme
1 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_U5C10LgWQPoWa
user profile
Kolay Gelsin Kargo hk
Seller_U5C10LgWQPoWa tarafından yazıldı

Kolay Gelsin Kargo Bölgemizde alım yetkili başka bölgeye verildi ama bölgemize yeni yetkili görevlendirilmediği için kargo alımlarımız geçikmeye giriyor ve hesabın derve dışı kalma uyarısı almış bulunmaktayız.Yetkililer bilgilendirilerek Kolay gelsin bölgemize kargo alımları yapacak yeni yetkili görevlendirmeleri rica olunur.

1 oy
0 oy
44 görüntüleme
1 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_UJAHWc1fsJPnc
user profile
kolay gelsin firması hakkında
Seller_UJAHWc1fsJPnc tarafından yazıldı

siparişlerin çoğu kolay gelsin firmasına düşmeye başladı ne bir muhatap var ne bir şube var gelen siparişi 2-3 saat içinde kargoya teslim etmek istiyorum ama 2-3 gün içinde anca gelip alıyorlar böyle saçma bir sistem daha ne kadar devam eder bilemiyorum. Kargo firması yokmuş gibi muhatap bulamadığımız bir firma ile çalışmak zorunda kalıyoruz amazon türkiye ekibinden bu konuda çözüm istiyoruz, en azından bu firma ile çalışmak istemeyenler dhl ile devam etmeli siparişler bize sorulmadan buna düşüyor boşu boşuna siparişler 2-3 gün geç kargoya verilip ceza yiyoruz.

4 oy
0 oy
136 görüntüleme
14 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_3utWBCumRP5jg
user profile
mng kargo
Seller_3utWBCumRP5jg tarafından yazıldı

lütfen bana yardımcı olun ben mng kargo ile çalışıyordum saçma sapan bir kargoya devredilmiş.Ürünlerimi teslim edemedim tekrardan mng kargoya nasıl verebilrim

2 oy
0 oy
172 görüntüleme
5 yanıt
Son etkinlik