Kimlik Doğrulama
Merhaba hesabımı yeni oluşturdum ve oluştururken benden bir kimlik doğrulaması istenmedi.Hesabım açıldı ve suspend oldu benden hesap sahibine ait bir fatura istendi ve gönderdim.Sonrasında yeni bir mail aldım kimlik doğrulama için gerekli doğrulamaları yaptım ve 2 iş günü içinde tamamlanacağı yazıyordu fakat bugün 5. gün ve bir gelişme yok.Ayrıca hesabımda Meksika mağazası da görünmüyor.Konuyla ilgili desteklerinizi rica ediyorum.Bir an önce satışa başlamak istiyorum.
Kimlik Doğrulama
Merhaba hesabımı yeni oluşturdum ve oluştururken benden bir kimlik doğrulaması istenmedi.Hesabım açıldı ve suspend oldu benden hesap sahibine ait bir fatura istendi ve gönderdim.Sonrasında yeni bir mail aldım kimlik doğrulama için gerekli doğrulamaları yaptım ve 2 iş günü içinde tamamlanacağı yazıyordu fakat bugün 5. gün ve bir gelişme yok.Ayrıca hesabımda Meksika mağazası da görünmüyor.Konuyla ilgili desteklerinizi rica ediyorum.Bir an önce satışa başlamak istiyorum.
1 yanıt
Micah_Amazon
Hello @Seller_ZnKiv79tnfRns,
Thank you for your post. Based on what you have told me, I will need you to post the most recent seller support case ID into this thread. I will need to review and escalate.
With Amazon Global Selling, you can list and sell your products on any of our stores in the America, Asia-Pacific, Middle East, and Europe. Amazon currently has 21 stores, allowing you to expand your business. If you are a US-based seller, then go to global selling opportunities with Amazon for an overview of Global Selling.
If you are already selling on any of our Amazon stores, then go to Sell globally dashboard( Inventory > Sell globally ) to register and start selling on another store. If you are new to selling on Amazon, then select the country you want to start selling in and click the below link to register your Seller Central account.
Looking forward to your response.
Cheers,
Micah