21 Ocak 2025 tarihinden itibaren geçerli olacak yeni ürün başlığı gereklilikleri
Liste kayıtlarını standartlaştırmak ve mağazalarımızdaki alışveriş deneyimini iyileştirmek için ürün başlığı politikamızı güncelliyoruz.
Zaman içinde, ürün başlıklarının uzadığını ve bazen gereksiz ifadeler veya müşterinin güvenini azaltabilecek karakterler içerdiğini gözlemledik. Bu yeni politika değişiklikleri, ürün başlıklarının net, kısa ve tutarlı olmasını sağlayacaktır.
Aşağıdaki yeni gereklilikler 21 Ocak 2025 tarihinde geçerli olacaktır:
- Çoğu ürün kategorisi için başlıklar, boşluklar dahil olmak üzere 200 karakteri aşamaz.
- Marka adının bir parçası olmadığı sürece !, $, ?, _, {, }, ^, ¬ ve ¦ gibi özel karakterlere izin verilmez.
- Başlıklarda aynı sözcük ikiden fazla kez kullanılamaz. Edatlar, artikeller ve bağlaçlar istisnalardır.
Yukarıda listelenen gerekliliklere uygun olmayan başlıklarınız varsa bunları güncellemenizi öneririz.
21 Ocak tarihinden itibaren, tüm başlık değişiklikleri güncellenmiş politikaya tabi olacak ve Tüm Envanter Yönetimi kısmında uyumlu olmayan başlıkları görüntüleyebilecek ve düzeltebileceksiniz.
Ayrıca Liste Kaydı Güncellemelerini İncele kısmında marka sahiplerine uyumlu olmayan başlıklar için geçersiz kılma önerileri sunacağız. Marka sahiplerinin, başlıkları gerekliliklerimize uyacak şekilde güncellemeden önce öneriler doğrultusunda hareket etmek için 14 günü olacaktır. Bu öneriler kademeli olarak sunulacaktır.
Liste kayıtlarınız bu işlem sırasında aktif kalır ve değişiklikleriniz yeni politikaya uygun olduğu sürece ürün başlıklarınızda düzenlemeler yapabilirsiniz.
Ürün kategorisine ve mağazaya göre karakter limitleri de dahil olmak üzere daha fazla bilgi için Ürün başlığı gereklilikleri kısmına gidin.
21 Ocak 2025 tarihinden itibaren geçerli olacak yeni ürün başlığı gereklilikleri
Liste kayıtlarını standartlaştırmak ve mağazalarımızdaki alışveriş deneyimini iyileştirmek için ürün başlığı politikamızı güncelliyoruz.
Zaman içinde, ürün başlıklarının uzadığını ve bazen gereksiz ifadeler veya müşterinin güvenini azaltabilecek karakterler içerdiğini gözlemledik. Bu yeni politika değişiklikleri, ürün başlıklarının net, kısa ve tutarlı olmasını sağlayacaktır.
Aşağıdaki yeni gereklilikler 21 Ocak 2025 tarihinde geçerli olacaktır:
- Çoğu ürün kategorisi için başlıklar, boşluklar dahil olmak üzere 200 karakteri aşamaz.
- Marka adının bir parçası olmadığı sürece !, $, ?, _, {, }, ^, ¬ ve ¦ gibi özel karakterlere izin verilmez.
- Başlıklarda aynı sözcük ikiden fazla kez kullanılamaz. Edatlar, artikeller ve bağlaçlar istisnalardır.
Yukarıda listelenen gerekliliklere uygun olmayan başlıklarınız varsa bunları güncellemenizi öneririz.
21 Ocak tarihinden itibaren, tüm başlık değişiklikleri güncellenmiş politikaya tabi olacak ve Tüm Envanter Yönetimi kısmında uyumlu olmayan başlıkları görüntüleyebilecek ve düzeltebileceksiniz.
Ayrıca Liste Kaydı Güncellemelerini İncele kısmında marka sahiplerine uyumlu olmayan başlıklar için geçersiz kılma önerileri sunacağız. Marka sahiplerinin, başlıkları gerekliliklerimize uyacak şekilde güncellemeden önce öneriler doğrultusunda hareket etmek için 14 günü olacaktır. Bu öneriler kademeli olarak sunulacaktır.
Liste kayıtlarınız bu işlem sırasında aktif kalır ve değişiklikleriniz yeni politikaya uygun olduğu sürece ürün başlıklarınızda düzenlemeler yapabilirsiniz.
Ürün kategorisine ve mağazaya göre karakter limitleri de dahil olmak üzere daha fazla bilgi için Ürün başlığı gereklilikleri kısmına gidin.