Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap
user profile
Seller_cI7DW9pQ6LbAu

sipariş direk yazdırmaya düşüyor

merhaba satıcıdan gönderimde yeni siparişler bildirimi uyarısı gelmiyor direk yazdırmaya duşuyor bir sorun var sizde de aynı sorun varmı

195 görüntüleme
9 yanıt
Etiketler:Kargo etiketleri
00
Yanıtla
user profile
Seller_cI7DW9pQ6LbAu

sipariş direk yazdırmaya düşüyor

merhaba satıcıdan gönderimde yeni siparişler bildirimi uyarısı gelmiyor direk yazdırmaya duşuyor bir sorun var sizde de aynı sorun varmı

Etiketler:Kargo etiketleri
00
195 görüntüleme
9 yanıt
Yanıtla
9 yanıt
user profile
Seller_ASoqmq9C4vKgp

Evet aynı sorunu bizde yaşadık gelen kuryeden öğrendik arayüzün değiştiğini. Hadi bunu yaptın ana ekranda neden görünmüyor gönderilmemiş siparişler hangi akla hizmet yapmışlar acaba tam da yoğun dönemde üstelik valla bravo alkış !

30
user profile
Seller_wEgFiJzIMVkbt

12 Aralıktan itibaren bu sisteme geçeceklerini belirten uyarı yazısında bulunmuşlardı zaten. Bir sorun değil sistem bu şekilde artık. Mail yoluyla ve mobil uygulamada zaten bildirim geliyor sipariş geldiğinde, eksiklik sadece ana menüde 'İlgilenmeniz gereken bir siparişiniz var' uyarısı olmaması.

20
user profile
Seller_eZqSIIKncZOpe

Umarım bu değişiklikten bir an önce vazgeçilir. Siparişler birbirine girecek. Otomatik onaylanıyor, etiket yazdırmaya düşüyor. Ama dashboardda "unshipped" sipariş sayısı 0 gözüküyor. Sadece siparişlere girip etiket yazdırma bekleyenlerde görebiliyorsunuz bekleyen siparişleri.

20
user profile
Seller_mceaDoaXVbuJV

Bugün beni kuryenin araması ile öğrendim sipariş olduğunu. AmazonSeller'dan da bildirim gelmedi. Dashboard'da siparişlerde gözükmüyor. Hepsi yazdırmaya düşmüş. :(

00
user profile
Seller_fm7z7DxaICsvV

günlerdir sipariş geliyor ama düşmüyor iptal oluyor sanıyoruz meğer gönderildi kısmına aktarmışlar oradanda etiket basılacaklara düşüyor bu ne biçim arayüz ya bunu kim düşündü nasıl bir mantıkla düşündü. Gelen siparişler neden gönderildilere düşüyor gönderileceklere düşmesi gerekir 5 yaşındaki çocuğa mı arayüz tasarlatırıyorsunuz bu ne rezillik kocaman amazonun düştüğü hale bak 5 gündür müşteri sipariş bekliyor

40
user profile
Seller_ZcBUygW5kruvO

Merhaba, yeni geliştirme ile 12.12.2024 tarihinden itibaren "gönderildi" statüsüne otomatik geçiyor, "gönderildi>etiket yazdırmaya hazır" kısmından siparişleri görebilirsiniz direkt etiket yazdırıp ilerlemelisiniz, sonrasında "teslim alınmaya hazır" statüsüne geçiyor etiketi yazdırınca.entegrasyon kullanıyorsanız entegrasyonda vardır siparişleriniz.

02
user profile
Seller_Q1ij4ux7GMLAd

Çok daha rahat olmuş ancak entegrasyonda kargo etiketlerindeki barkod sipariş numarasına göre kodlanıyor, bu da kargoda hata alıyor. Bu soruna da çözüm istiyoruz

01
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_cI7DW9pQ6LbAu

sipariş direk yazdırmaya düşüyor

merhaba satıcıdan gönderimde yeni siparişler bildirimi uyarısı gelmiyor direk yazdırmaya duşuyor bir sorun var sizde de aynı sorun varmı

195 görüntüleme
9 yanıt
Etiketler:Kargo etiketleri
00
Yanıtla
user profile
Seller_cI7DW9pQ6LbAu

sipariş direk yazdırmaya düşüyor

merhaba satıcıdan gönderimde yeni siparişler bildirimi uyarısı gelmiyor direk yazdırmaya duşuyor bir sorun var sizde de aynı sorun varmı

Etiketler:Kargo etiketleri
00
195 görüntüleme
9 yanıt
Yanıtla
user profile

sipariş direk yazdırmaya düşüyor

Seller_cI7DW9pQ6LbAu tarafından yazıldı

merhaba satıcıdan gönderimde yeni siparişler bildirimi uyarısı gelmiyor direk yazdırmaya duşuyor bir sorun var sizde de aynı sorun varmı

Etiketler:Kargo etiketleri
00
195 görüntüleme
9 yanıt
Yanıtla
9 yanıt
9 yanıt
Hızlı filtreler
Sıralama ölçütü
user profile
Seller_ASoqmq9C4vKgp

Evet aynı sorunu bizde yaşadık gelen kuryeden öğrendik arayüzün değiştiğini. Hadi bunu yaptın ana ekranda neden görünmüyor gönderilmemiş siparişler hangi akla hizmet yapmışlar acaba tam da yoğun dönemde üstelik valla bravo alkış !

30
user profile
Seller_wEgFiJzIMVkbt

12 Aralıktan itibaren bu sisteme geçeceklerini belirten uyarı yazısında bulunmuşlardı zaten. Bir sorun değil sistem bu şekilde artık. Mail yoluyla ve mobil uygulamada zaten bildirim geliyor sipariş geldiğinde, eksiklik sadece ana menüde 'İlgilenmeniz gereken bir siparişiniz var' uyarısı olmaması.

20
user profile
Seller_eZqSIIKncZOpe

Umarım bu değişiklikten bir an önce vazgeçilir. Siparişler birbirine girecek. Otomatik onaylanıyor, etiket yazdırmaya düşüyor. Ama dashboardda "unshipped" sipariş sayısı 0 gözüküyor. Sadece siparişlere girip etiket yazdırma bekleyenlerde görebiliyorsunuz bekleyen siparişleri.

20
user profile
Seller_mceaDoaXVbuJV

Bugün beni kuryenin araması ile öğrendim sipariş olduğunu. AmazonSeller'dan da bildirim gelmedi. Dashboard'da siparişlerde gözükmüyor. Hepsi yazdırmaya düşmüş. :(

00
user profile
Seller_fm7z7DxaICsvV

günlerdir sipariş geliyor ama düşmüyor iptal oluyor sanıyoruz meğer gönderildi kısmına aktarmışlar oradanda etiket basılacaklara düşüyor bu ne biçim arayüz ya bunu kim düşündü nasıl bir mantıkla düşündü. Gelen siparişler neden gönderildilere düşüyor gönderileceklere düşmesi gerekir 5 yaşındaki çocuğa mı arayüz tasarlatırıyorsunuz bu ne rezillik kocaman amazonun düştüğü hale bak 5 gündür müşteri sipariş bekliyor

40
user profile
Seller_ZcBUygW5kruvO

Merhaba, yeni geliştirme ile 12.12.2024 tarihinden itibaren "gönderildi" statüsüne otomatik geçiyor, "gönderildi>etiket yazdırmaya hazır" kısmından siparişleri görebilirsiniz direkt etiket yazdırıp ilerlemelisiniz, sonrasında "teslim alınmaya hazır" statüsüne geçiyor etiketi yazdırınca.entegrasyon kullanıyorsanız entegrasyonda vardır siparişleriniz.

02
user profile
Seller_Q1ij4ux7GMLAd

Çok daha rahat olmuş ancak entegrasyonda kargo etiketlerindeki barkod sipariş numarasına göre kodlanıyor, bu da kargoda hata alıyor. Bu soruna da çözüm istiyoruz

01
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_ASoqmq9C4vKgp

Evet aynı sorunu bizde yaşadık gelen kuryeden öğrendik arayüzün değiştiğini. Hadi bunu yaptın ana ekranda neden görünmüyor gönderilmemiş siparişler hangi akla hizmet yapmışlar acaba tam da yoğun dönemde üstelik valla bravo alkış !

30
user profile
Seller_ASoqmq9C4vKgp

Evet aynı sorunu bizde yaşadık gelen kuryeden öğrendik arayüzün değiştiğini. Hadi bunu yaptın ana ekranda neden görünmüyor gönderilmemiş siparişler hangi akla hizmet yapmışlar acaba tam da yoğun dönemde üstelik valla bravo alkış !

30
Yanıtla
user profile
Seller_wEgFiJzIMVkbt

12 Aralıktan itibaren bu sisteme geçeceklerini belirten uyarı yazısında bulunmuşlardı zaten. Bir sorun değil sistem bu şekilde artık. Mail yoluyla ve mobil uygulamada zaten bildirim geliyor sipariş geldiğinde, eksiklik sadece ana menüde 'İlgilenmeniz gereken bir siparişiniz var' uyarısı olmaması.

20
user profile
Seller_wEgFiJzIMVkbt

12 Aralıktan itibaren bu sisteme geçeceklerini belirten uyarı yazısında bulunmuşlardı zaten. Bir sorun değil sistem bu şekilde artık. Mail yoluyla ve mobil uygulamada zaten bildirim geliyor sipariş geldiğinde, eksiklik sadece ana menüde 'İlgilenmeniz gereken bir siparişiniz var' uyarısı olmaması.

20
Yanıtla
user profile
Seller_eZqSIIKncZOpe

Umarım bu değişiklikten bir an önce vazgeçilir. Siparişler birbirine girecek. Otomatik onaylanıyor, etiket yazdırmaya düşüyor. Ama dashboardda "unshipped" sipariş sayısı 0 gözüküyor. Sadece siparişlere girip etiket yazdırma bekleyenlerde görebiliyorsunuz bekleyen siparişleri.

20
user profile
Seller_eZqSIIKncZOpe

Umarım bu değişiklikten bir an önce vazgeçilir. Siparişler birbirine girecek. Otomatik onaylanıyor, etiket yazdırmaya düşüyor. Ama dashboardda "unshipped" sipariş sayısı 0 gözüküyor. Sadece siparişlere girip etiket yazdırma bekleyenlerde görebiliyorsunuz bekleyen siparişleri.

20
Yanıtla
user profile
Seller_mceaDoaXVbuJV

Bugün beni kuryenin araması ile öğrendim sipariş olduğunu. AmazonSeller'dan da bildirim gelmedi. Dashboard'da siparişlerde gözükmüyor. Hepsi yazdırmaya düşmüş. :(

00
user profile
Seller_mceaDoaXVbuJV

Bugün beni kuryenin araması ile öğrendim sipariş olduğunu. AmazonSeller'dan da bildirim gelmedi. Dashboard'da siparişlerde gözükmüyor. Hepsi yazdırmaya düşmüş. :(

00
Yanıtla
user profile
Seller_fm7z7DxaICsvV

günlerdir sipariş geliyor ama düşmüyor iptal oluyor sanıyoruz meğer gönderildi kısmına aktarmışlar oradanda etiket basılacaklara düşüyor bu ne biçim arayüz ya bunu kim düşündü nasıl bir mantıkla düşündü. Gelen siparişler neden gönderildilere düşüyor gönderileceklere düşmesi gerekir 5 yaşındaki çocuğa mı arayüz tasarlatırıyorsunuz bu ne rezillik kocaman amazonun düştüğü hale bak 5 gündür müşteri sipariş bekliyor

40
user profile
Seller_fm7z7DxaICsvV

günlerdir sipariş geliyor ama düşmüyor iptal oluyor sanıyoruz meğer gönderildi kısmına aktarmışlar oradanda etiket basılacaklara düşüyor bu ne biçim arayüz ya bunu kim düşündü nasıl bir mantıkla düşündü. Gelen siparişler neden gönderildilere düşüyor gönderileceklere düşmesi gerekir 5 yaşındaki çocuğa mı arayüz tasarlatırıyorsunuz bu ne rezillik kocaman amazonun düştüğü hale bak 5 gündür müşteri sipariş bekliyor

40
Yanıtla
user profile
Seller_ZcBUygW5kruvO

Merhaba, yeni geliştirme ile 12.12.2024 tarihinden itibaren "gönderildi" statüsüne otomatik geçiyor, "gönderildi>etiket yazdırmaya hazır" kısmından siparişleri görebilirsiniz direkt etiket yazdırıp ilerlemelisiniz, sonrasında "teslim alınmaya hazır" statüsüne geçiyor etiketi yazdırınca.entegrasyon kullanıyorsanız entegrasyonda vardır siparişleriniz.

02
user profile
Seller_ZcBUygW5kruvO

Merhaba, yeni geliştirme ile 12.12.2024 tarihinden itibaren "gönderildi" statüsüne otomatik geçiyor, "gönderildi>etiket yazdırmaya hazır" kısmından siparişleri görebilirsiniz direkt etiket yazdırıp ilerlemelisiniz, sonrasında "teslim alınmaya hazır" statüsüne geçiyor etiketi yazdırınca.entegrasyon kullanıyorsanız entegrasyonda vardır siparişleriniz.

02
Yanıtla
user profile
Seller_Q1ij4ux7GMLAd

Çok daha rahat olmuş ancak entegrasyonda kargo etiketlerindeki barkod sipariş numarasına göre kodlanıyor, bu da kargoda hata alıyor. Bu soruna da çözüm istiyoruz

01
user profile
Seller_Q1ij4ux7GMLAd

Çok daha rahat olmuş ancak entegrasyonda kargo etiketlerindeki barkod sipariş numarasına göre kodlanıyor, bu da kargoda hata alıyor. Bu soruna da çözüm istiyoruz

01
Yanıtla
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin