Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap
user profile
News_Amazon

Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi sırasında reklamlarla daha fazla etkileşim kurulmasını sağlayın

Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi etkinliklerinde dünyanın en büyük marka oluşturma reklam fırsatlarından birinde yer alın ve dünyanın dört bir yanındaki müşterilerin ürünlerinizi ve fırsatlarınızı keşfetmesine yardımcı olun.

Bu yıl sonu etkinliği sırasında buradaki reklam kontrol listesini kullanabilirsiniz:

1. Etkileşim için optimizasyon yapın.

Müşteriler için promosyon ürününün ne olduğunun anında net görünmesini sağlayan, yüksek kaliteli ve büyük boyutlu ürün kısa özetleri seçin.

Basit ve düzgün bir kompozisyona sahip tek ürünlü reklam materyalleri kullanın.

Promosyon ürünlerinin netleştirilmesine yardımcı olmak için basit ve okunması kolay metinler kullanın.

Reklam materyalinizin öne çıkmasına yardımcı olmak için keskin hatlara ve canlı renklere sahip görsel unsurlar kullanın. Örneğin renkli ürün görselleri, renkli çerçeveler üzerinde tasarlanmış logolar ve aralarında yüksek kontrast bulunacak şekilde hazırlanmış arka plan-ön plan, reklam materyalini daha belirgin hale getirebilir.

Müşterilere tanıdık gelecek eşsiz bir logo göstererek markanın fark edilebilir olmasını sağlayın.

Optimize edilmiş reklamları kullanarak ürünlerinizi tanıtmanıza olanak sağlayan duyarlı e-ticaret reklam materyalleri ile başlıca fırsatlarınızın ve ürünlerinizin promosyonunu yapın.

2. Mağazanızın hazır olduğundan emin olun.

Mağazanızın Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi promosyon mesajlarının Reklam Politikası'na uygun olduğundan emin olun: Markanızın mağazasında promosyon mesajlarına yalnızca öne çıkan fırsatlar mağaza widget'ıyla kullanıldığında izin verilir.

Yıl sonu etkinliği için şu onaylı mağaza düzenini kullanın: Üstte öne çıkan fırsatlar widget'ı, ortada metin banner'ı, altta ürün ızgarası.

Gerekiyorsa Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi için ayrı birer mağaza sürümü planlayın.

Bu yıl sonu etkinliğine nasıl hazırlanacağınız hakkında daha fazla bilgi için Reklamlar için Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi kılavuzu veya Reklamlar için yıl sonu kılavuzu sayfasına gidin.

2 görüntüleme
0 yanıt
Etiketler:Haberler ve duyurular
00
Yanıtla
user profile
News_Amazon

Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi sırasında reklamlarla daha fazla etkileşim kurulmasını sağlayın

Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi etkinliklerinde dünyanın en büyük marka oluşturma reklam fırsatlarından birinde yer alın ve dünyanın dört bir yanındaki müşterilerin ürünlerinizi ve fırsatlarınızı keşfetmesine yardımcı olun.

Bu yıl sonu etkinliği sırasında buradaki reklam kontrol listesini kullanabilirsiniz:

1. Etkileşim için optimizasyon yapın.

Müşteriler için promosyon ürününün ne olduğunun anında net görünmesini sağlayan, yüksek kaliteli ve büyük boyutlu ürün kısa özetleri seçin.

Basit ve düzgün bir kompozisyona sahip tek ürünlü reklam materyalleri kullanın.

Promosyon ürünlerinin netleştirilmesine yardımcı olmak için basit ve okunması kolay metinler kullanın.

Reklam materyalinizin öne çıkmasına yardımcı olmak için keskin hatlara ve canlı renklere sahip görsel unsurlar kullanın. Örneğin renkli ürün görselleri, renkli çerçeveler üzerinde tasarlanmış logolar ve aralarında yüksek kontrast bulunacak şekilde hazırlanmış arka plan-ön plan, reklam materyalini daha belirgin hale getirebilir.

Müşterilere tanıdık gelecek eşsiz bir logo göstererek markanın fark edilebilir olmasını sağlayın.

Optimize edilmiş reklamları kullanarak ürünlerinizi tanıtmanıza olanak sağlayan duyarlı e-ticaret reklam materyalleri ile başlıca fırsatlarınızın ve ürünlerinizin promosyonunu yapın.

2. Mağazanızın hazır olduğundan emin olun.

Mağazanızın Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi promosyon mesajlarının Reklam Politikası'na uygun olduğundan emin olun: Markanızın mağazasında promosyon mesajlarına yalnızca öne çıkan fırsatlar mağaza widget'ıyla kullanıldığında izin verilir.

Yıl sonu etkinliği için şu onaylı mağaza düzenini kullanın: Üstte öne çıkan fırsatlar widget'ı, ortada metin banner'ı, altta ürün ızgarası.

Gerekiyorsa Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi için ayrı birer mağaza sürümü planlayın.

Bu yıl sonu etkinliğine nasıl hazırlanacağınız hakkında daha fazla bilgi için Reklamlar için Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi kılavuzu veya Reklamlar için yıl sonu kılavuzu sayfasına gidin.

Etiketler:Haberler ve duyurular
00
2 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
News_Amazon

Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi sırasında reklamlarla daha fazla etkileşim kurulmasını sağlayın

Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi etkinliklerinde dünyanın en büyük marka oluşturma reklam fırsatlarından birinde yer alın ve dünyanın dört bir yanındaki müşterilerin ürünlerinizi ve fırsatlarınızı keşfetmesine yardımcı olun.

Bu yıl sonu etkinliği sırasında buradaki reklam kontrol listesini kullanabilirsiniz:

1. Etkileşim için optimizasyon yapın.

Müşteriler için promosyon ürününün ne olduğunun anında net görünmesini sağlayan, yüksek kaliteli ve büyük boyutlu ürün kısa özetleri seçin.

Basit ve düzgün bir kompozisyona sahip tek ürünlü reklam materyalleri kullanın.

Promosyon ürünlerinin netleştirilmesine yardımcı olmak için basit ve okunması kolay metinler kullanın.

Reklam materyalinizin öne çıkmasına yardımcı olmak için keskin hatlara ve canlı renklere sahip görsel unsurlar kullanın. Örneğin renkli ürün görselleri, renkli çerçeveler üzerinde tasarlanmış logolar ve aralarında yüksek kontrast bulunacak şekilde hazırlanmış arka plan-ön plan, reklam materyalini daha belirgin hale getirebilir.

Müşterilere tanıdık gelecek eşsiz bir logo göstererek markanın fark edilebilir olmasını sağlayın.

Optimize edilmiş reklamları kullanarak ürünlerinizi tanıtmanıza olanak sağlayan duyarlı e-ticaret reklam materyalleri ile başlıca fırsatlarınızın ve ürünlerinizin promosyonunu yapın.

2. Mağazanızın hazır olduğundan emin olun.

Mağazanızın Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi promosyon mesajlarının Reklam Politikası'na uygun olduğundan emin olun: Markanızın mağazasında promosyon mesajlarına yalnızca öne çıkan fırsatlar mağaza widget'ıyla kullanıldığında izin verilir.

Yıl sonu etkinliği için şu onaylı mağaza düzenini kullanın: Üstte öne çıkan fırsatlar widget'ı, ortada metin banner'ı, altta ürün ızgarası.

Gerekiyorsa Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi için ayrı birer mağaza sürümü planlayın.

Bu yıl sonu etkinliğine nasıl hazırlanacağınız hakkında daha fazla bilgi için Reklamlar için Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi kılavuzu veya Reklamlar için yıl sonu kılavuzu sayfasına gidin.

2 görüntüleme
0 yanıt
Etiketler:Haberler ve duyurular
00
Yanıtla
user profile
News_Amazon

Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi sırasında reklamlarla daha fazla etkileşim kurulmasını sağlayın

Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi etkinliklerinde dünyanın en büyük marka oluşturma reklam fırsatlarından birinde yer alın ve dünyanın dört bir yanındaki müşterilerin ürünlerinizi ve fırsatlarınızı keşfetmesine yardımcı olun.

Bu yıl sonu etkinliği sırasında buradaki reklam kontrol listesini kullanabilirsiniz:

1. Etkileşim için optimizasyon yapın.

Müşteriler için promosyon ürününün ne olduğunun anında net görünmesini sağlayan, yüksek kaliteli ve büyük boyutlu ürün kısa özetleri seçin.

Basit ve düzgün bir kompozisyona sahip tek ürünlü reklam materyalleri kullanın.

Promosyon ürünlerinin netleştirilmesine yardımcı olmak için basit ve okunması kolay metinler kullanın.

Reklam materyalinizin öne çıkmasına yardımcı olmak için keskin hatlara ve canlı renklere sahip görsel unsurlar kullanın. Örneğin renkli ürün görselleri, renkli çerçeveler üzerinde tasarlanmış logolar ve aralarında yüksek kontrast bulunacak şekilde hazırlanmış arka plan-ön plan, reklam materyalini daha belirgin hale getirebilir.

Müşterilere tanıdık gelecek eşsiz bir logo göstererek markanın fark edilebilir olmasını sağlayın.

Optimize edilmiş reklamları kullanarak ürünlerinizi tanıtmanıza olanak sağlayan duyarlı e-ticaret reklam materyalleri ile başlıca fırsatlarınızın ve ürünlerinizin promosyonunu yapın.

2. Mağazanızın hazır olduğundan emin olun.

Mağazanızın Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi promosyon mesajlarının Reklam Politikası'na uygun olduğundan emin olun: Markanızın mağazasında promosyon mesajlarına yalnızca öne çıkan fırsatlar mağaza widget'ıyla kullanıldığında izin verilir.

Yıl sonu etkinliği için şu onaylı mağaza düzenini kullanın: Üstte öne çıkan fırsatlar widget'ı, ortada metin banner'ı, altta ürün ızgarası.

Gerekiyorsa Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi için ayrı birer mağaza sürümü planlayın.

Bu yıl sonu etkinliğine nasıl hazırlanacağınız hakkında daha fazla bilgi için Reklamlar için Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi kılavuzu veya Reklamlar için yıl sonu kılavuzu sayfasına gidin.

Etiketler:Haberler ve duyurular
00
2 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
user profile

Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi sırasında reklamlarla daha fazla etkileşim kurulmasını sağlayın

News_Amazon tarafından yazıldı

Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi etkinliklerinde dünyanın en büyük marka oluşturma reklam fırsatlarından birinde yer alın ve dünyanın dört bir yanındaki müşterilerin ürünlerinizi ve fırsatlarınızı keşfetmesine yardımcı olun.

Bu yıl sonu etkinliği sırasında buradaki reklam kontrol listesini kullanabilirsiniz:

1. Etkileşim için optimizasyon yapın.

Müşteriler için promosyon ürününün ne olduğunun anında net görünmesini sağlayan, yüksek kaliteli ve büyük boyutlu ürün kısa özetleri seçin.

Basit ve düzgün bir kompozisyona sahip tek ürünlü reklam materyalleri kullanın.

Promosyon ürünlerinin netleştirilmesine yardımcı olmak için basit ve okunması kolay metinler kullanın.

Reklam materyalinizin öne çıkmasına yardımcı olmak için keskin hatlara ve canlı renklere sahip görsel unsurlar kullanın. Örneğin renkli ürün görselleri, renkli çerçeveler üzerinde tasarlanmış logolar ve aralarında yüksek kontrast bulunacak şekilde hazırlanmış arka plan-ön plan, reklam materyalini daha belirgin hale getirebilir.

Müşterilere tanıdık gelecek eşsiz bir logo göstererek markanın fark edilebilir olmasını sağlayın.

Optimize edilmiş reklamları kullanarak ürünlerinizi tanıtmanıza olanak sağlayan duyarlı e-ticaret reklam materyalleri ile başlıca fırsatlarınızın ve ürünlerinizin promosyonunu yapın.

2. Mağazanızın hazır olduğundan emin olun.

Mağazanızın Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi promosyon mesajlarının Reklam Politikası'na uygun olduğundan emin olun: Markanızın mağazasında promosyon mesajlarına yalnızca öne çıkan fırsatlar mağaza widget'ıyla kullanıldığında izin verilir.

Yıl sonu etkinliği için şu onaylı mağaza düzenini kullanın: Üstte öne çıkan fırsatlar widget'ı, ortada metin banner'ı, altta ürün ızgarası.

Gerekiyorsa Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi için ayrı birer mağaza sürümü planlayın.

Bu yıl sonu etkinliğine nasıl hazırlanacağınız hakkında daha fazla bilgi için Reklamlar için Gülümseten Cuma ve Gülümseten Pazartesi kılavuzu veya Reklamlar için yıl sonu kılavuzu sayfasına gidin.

Etiketler:Haberler ve duyurular
00
2 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
0 yanıt
Hızlı filtreler
Sıralama ölçütü
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin