Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_1gqniy0zlwchr
user profile
Seller_pn9CcvjpLI0hT
user profile
Seller_sK6bs0XGEsruY
user profile
Seller_Y5cEMw79hzS6a
user profile
Seller_nMwxX8MSH4UYR
user profile
Seller_5QxEWza3TF58M
user profile
Seller_Q3pUg4p7a5c7G
user profile
Seller_TEv01O0u6yPNS
user profile
Seller_LlUOsiAqPqVCF
user profile
Seller_HOVbwn6CtwFNM
Sıralama ölçütü
Son etkinlikYakın zamanda oluşturulanlarEn çok görüntülenenEn çok oy kullanılan
Filtreler
Tarih/saatTüm zamanlarGeçen günGeçen haftaGeçen aySon 3 ayGeçen yılTarih aralığı
Hızlı filtreler
Tartışmalar
Kategoriler
Etiketler

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_1gqniy0zlwchr
user profile
Yurtdışı Satış Bilgisi AMAZON
Seller_1gqniy0zlwchr tarafından yazıldı

merhaba yurtdışına satış için ne yapmam gerek ve süreçler nelerdir bilgi edinemedim bilgi almak istiyorum

0 oy
0 oy
157 görüntüleme
4 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_pn9CcvjpLI0hT
user profile
Stopaj Raporu Görüntüleme Sorunu
Seller_pn9CcvjpLI0hT tarafından yazıldı

Amazon tarafından e-mail ile gönderilen pdf formatındaki stopaj kesinti raporunu açtığımda yazı karakterlerinden hiçbiri görüntülenemiyor. Mailde belirtildiği gibi Safari browseri ile de denedim yine de düzgün görüntülenmiyor. Edge Opera Chrome ve Acrobat Reader ile ayrı ayrı denedim ama sonuç hep aynı. Ayrıca bu dosya linki sadece 7 gün geçerli daha sonra ulaşmak istesek nasıl bir yok izlenecek?

1 oy
0 oy
154 görüntüleme
4 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_sK6bs0XGEsruY
user profile
fatura yükleyecek bir program önerisi
Seller_sK6bs0XGEsruY tarafından yazıldı

merhaba, bizim şirketimiz mikro fatura yazılımını kullanıyor. Bize mikroda ki faturaları Amazon'a yükleyecek bir yazılım lazım. Böyle bir yazılım önerisi olan var mı?

0 oy
0 oy
508 görüntüleme
11 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_Y5cEMw79hzS6a
user profile
yurt dışı satış
Seller_Y5cEMw79hzS6a tarafından yazıldı

merhaba, amazon tr de satış yapıyorum, amazon yurt dışı satış için nasıl başvuru yapmalıyım.

ayakkabı sektörü için hangi ülkeyi seçmeliyim, ürünlerim genelde 3ds kargo boyutuna sahip, bunun için kargo , kargo ücretlendirme ve iade işlemleri nasıl yapılır?

0 oy
0 oy
89 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_nMwxX8MSH4UYR
user profile
Satıcı Paneline Giriş Sorunu
Seller_nMwxX8MSH4UYR tarafından yazıldı

Merhabalar son 20 gündür tüm tarayıcılarda hergün girerken çerezleri silmeden giremiyorum diğer hiç sayfamda böyle sorun yokken sadece amazon sattıcı sellerde bu sorunu yaşıyorum acaba başka yaşayan var mı bu sorunu

0 oy
0 oy
0 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_5QxEWza3TF58M
user profile
kullanıcı izni
Seller_5QxEWza3TF58M tarafından yazıldı

Yeni kullanıcı ekledim. Davet gönderildi. Yeni kullanıcı hesap oluşturup onay verdi. Yetkilendirme yapmam gerekiyor ama yetki vermeye izin vermiyor. Öyle bir seçenek göremiyorum. Yeniden davet gönder ve iptal seçeneği ile karşılaşıyorum. Nerede hata var?

0 oy
0 oy
3 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_Q3pUg4p7a5c7G
user profile
Amazon da satılan ürünlerin KDV Oranı hk.
Seller_Q3pUg4p7a5c7G tarafından yazıldı

Merhaba.

Bu önemli bilgiyi paylaşmak istiyorum. Amazon üzerinde satılan tüm ürünlerin KDV oranı Amazon tarafından %20 olarak hesaplanmaktadır. Kaynak : Amazon. Amazon ürün KDV oranlarını değiştirebileceğiniz bir menüye sahip değildir. Dolayısı ile %20 KDV haricinde satılan tüm ürünler yani %10 ve gıda ürünleri gibi %1, Vergi usulsüzlüğüne girmektedir. Satıcılar bu ürünlerden yapılan stopaj kesintilerinden zarar edecektir. Ayrıca kestiğiniz faturalarda da usulsüzlük ortaya çıkacaktır. Kesilen stopaj ile fatura vergi tutarları arasında usulsüzlük oluşacaktır. Bu durum sadece KDV oranı %20 den farklı olan ürünler için geçerlidir.

0 oy
0 oy
50 görüntüleme
1 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_TEv01O0u6yPNS
user profile
aranma talebi
Seller_TEv01O0u6yPNS tarafından yazıldı

meraba kolay gelsin müşteri hizmetleri tarafından arama talep ediyorum

05317681397

0 oy
0 oy
3 görüntüleme
1 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_LlUOsiAqPqVCF
user profile
amazon faturalar yüklenmiyor
Seller_LlUOsiAqPqVCF tarafından yazıldı

entegra entegrasyon kullanmamıza rağmen bir tek amazonda faturalar otomatik yüklenmiyor. Amazonun müşteriye oluşturduğu mil adresine gönderiliyor sorun amazon kaynaklı dediler. Manuel tek tek yüklememize imkan yok, isteyen müşteriye ancak gönderebiliyoruz. Aynı sorunu yaşayanlar varmı acaba?

0 oy
0 oy
8 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_HOVbwn6CtwFNM
user profile
CAPITAO Mağazama Erişim Sorunu ve Çözüm Önerisi Talebi
Seller_HOVbwn6CtwFNM tarafından yazıldı

10 gündür amazon ile yaşadıklarım aslında roman olur. 23 şubat günü amazona bağlı alıcı hesabımdan ingiltere amazonda şüpheli bir işlem yapıldı. Ben işlemi iptal edip durumu amazona bildirdim. amazon destekteki arkadaş benim onayım olmamasına rağmen hesabı kapatma durumuna almış. Tabii benim bundan haberim yok! amazon bu süreçte bana ne bir mail attı. ne bir sms attı.

Aradan 10 gün geçtikten sonra alıcı hesabım pat diye kapandı. Fakat asıl problem burada başladı. Satıcı hesabım da alıcı hesapla aynı mail olduğu için satıcı hesabıma da giremez oldum. Fakat mağaza açık ve hala sipariş alıyordu. Bu süreçte hiç abartısız belki 100 defa amazon ile görüştüm. Asla bir çözüm bulamadıkları gibi mağazama nasıl gireceğimi de söyleyemediler.

Sonrasında amazon globalden chat üzerinden konuştuğum bir kişi bana şunu söyledi.

"Mailiniz sistemden silinmiş aynı maille tekrar bir satıcı hesabı açın ve amazon politikalarında yer alan video görüşme hakkınızı kullanarak. Ulaşamadığınız mağazanızın yeni hesaba bağlanmasını isteyin. Bu Amazonun haklar sözleşmesinde var."

Buna istinaden bu bilgiyi veren kişiden bunun 3 defa teyidini aldım.

Sonrasında aynı mail ile yeniden satıcı hesabı oluşturdum. Fakat Amazon Türkiye'ye hiçbir şekilde derdimi anlatamadım. Sürekli otomatik mesajlar ile beni geçiştirdiler.

Yeni kullanıcıya marka tescilimi yaptım şuan ürünlerimi tekrar satabilecek pozsiyona geldim. Fakat eski mağazam hala aktif. İnsanlar sürekli sipariş veriyor ve ben bu siparişleri göremiyorum doğal olarak da gönderemiyorum.

İnsanlar beni arayıp kargoya neden vermediğimi sorduğunda küfür eden mi ararsınız, amazona nefret kusan mı ararsınız, başka yalan mu bulamadın kardeşim diyen mi ararsınız gün boyu bunlar ile uğraşıyorum.

11 gündür gelen hiçbir siparişi kargoya veremedim. Mağaza hala aktif.

Amazon Türkiye'ye Mağazaya nasıl gireceğim diyorum, cevap yok!

Mağazayı geçici olarak kapatın insanlar mağdur olamasın diyorum, cevap yok!

Allah aşkına biri bana söylesin ben ne yapayım?

0 oy
0 oy
7 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik