Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_sK6bs0XGEsruY
user profile
Seller_Q3pUg4p7a5c7G
user profile
Seller_TEv01O0u6yPNS
user profile
Seller_LlUOsiAqPqVCF
user profile
Seller_HOVbwn6CtwFNM
user profile
Seller_w7HqMEDxZ9DH0
user profile
Seller_kbpJTelBTw2TA
user profile
Seller_40AHbrJ9w8UGe
user profile
Seller_g700P1E0RZz8z
Gösterilecek başka gönderi yok
Sıralama ölçütü
Son etkinlikYakın zamanda oluşturulanlarEn çok görüntülenenEn çok oy kullanılan
Filtreler
Tarih/saatTüm zamanlarGeçen günGeçen haftaGeçen aySon 3 ayGeçen yılTarih aralığı
Hızlı filtreler
Tartışmalar
Kategoriler
Etiketler

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_sK6bs0XGEsruY
user profile
fatura yükleyecek bir program önerisi
Seller_sK6bs0XGEsruY tarafından yazıldı

merhaba, bizim şirketimiz mikro fatura yazılımını kullanıyor. Bize mikroda ki faturaları Amazon'a yükleyecek bir yazılım lazım. Böyle bir yazılım önerisi olan var mı?

0 oy
0 oy
181 görüntüleme
5 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_Q3pUg4p7a5c7G
user profile
Amazon da satılan ürünlerin KDV Oranı hk.
Seller_Q3pUg4p7a5c7G tarafından yazıldı

Merhaba.

Bu önemli bilgiyi paylaşmak istiyorum. Amazon üzerinde satılan tüm ürünlerin KDV oranı Amazon tarafından %20 olarak hesaplanmaktadır. Kaynak : Amazon. Amazon ürün KDV oranlarını değiştirebileceğiniz bir menüye sahip değildir. Dolayısı ile %20 KDV haricinde satılan tüm ürünler yani %10 ve gıda ürünleri gibi %1, Vergi usulsüzlüğüne girmektedir. Satıcılar bu ürünlerden yapılan stopaj kesintilerinden zarar edecektir. Ayrıca kestiğiniz faturalarda da usulsüzlük ortaya çıkacaktır. Kesilen stopaj ile fatura vergi tutarları arasında usulsüzlük oluşacaktır. Bu durum sadece KDV oranı %20 den farklı olan ürünler için geçerlidir.

0 oy
0 oy
7 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_TEv01O0u6yPNS
user profile
aranma talebi
Seller_TEv01O0u6yPNS tarafından yazıldı

meraba kolay gelsin müşteri hizmetleri tarafından arama talep ediyorum

05317681397

0 oy
0 oy
3 görüntüleme
1 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_LlUOsiAqPqVCF
user profile
amazon faturalar yüklenmiyor
Seller_LlUOsiAqPqVCF tarafından yazıldı

entegra entegrasyon kullanmamıza rağmen bir tek amazonda faturalar otomatik yüklenmiyor. Amazonun müşteriye oluşturduğu mil adresine gönderiliyor sorun amazon kaynaklı dediler. Manuel tek tek yüklememize imkan yok, isteyen müşteriye ancak gönderebiliyoruz. Aynı sorunu yaşayanlar varmı acaba?

0 oy
0 oy
7 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_HOVbwn6CtwFNM
user profile
CAPITAO Mağazama Erişim Sorunu ve Çözüm Önerisi Talebi
Seller_HOVbwn6CtwFNM tarafından yazıldı

10 gündür amazon ile yaşadıklarım aslında roman olur. 23 şubat günü amazona bağlı alıcı hesabımdan ingiltere amazonda şüpheli bir işlem yapıldı. Ben işlemi iptal edip durumu amazona bildirdim. amazon destekteki arkadaş benim onayım olmamasına rağmen hesabı kapatma durumuna almış. Tabii benim bundan haberim yok! amazon bu süreçte bana ne bir mail attı. ne bir sms attı.

Aradan 10 gün geçtikten sonra alıcı hesabım pat diye kapandı. Fakat asıl problem burada başladı. Satıcı hesabım da alıcı hesapla aynı mail olduğu için satıcı hesabıma da giremez oldum. Fakat mağaza açık ve hala sipariş alıyordu. Bu süreçte hiç abartısız belki 100 defa amazon ile görüştüm. Asla bir çözüm bulamadıkları gibi mağazama nasıl gireceğimi de söyleyemediler.

Sonrasında amazon globalden chat üzerinden konuştuğum bir kişi bana şunu söyledi.

"Mailiniz sistemden silinmiş aynı maille tekrar bir satıcı hesabı açın ve amazon politikalarında yer alan video görüşme hakkınızı kullanarak. Ulaşamadığınız mağazanızın yeni hesaba bağlanmasını isteyin. Bu Amazonun haklar sözleşmesinde var."

Buna istinaden bu bilgiyi veren kişiden bunun 3 defa teyidini aldım.

Sonrasında aynı mail ile yeniden satıcı hesabı oluşturdum. Fakat Amazon Türkiye'ye hiçbir şekilde derdimi anlatamadım. Sürekli otomatik mesajlar ile beni geçiştirdiler.

Yeni kullanıcıya marka tescilimi yaptım şuan ürünlerimi tekrar satabilecek pozsiyona geldim. Fakat eski mağazam hala aktif. İnsanlar sürekli sipariş veriyor ve ben bu siparişleri göremiyorum doğal olarak da gönderemiyorum.

İnsanlar beni arayıp kargoya neden vermediğimi sorduğunda küfür eden mi ararsınız, amazona nefret kusan mı ararsınız, başka yalan mu bulamadın kardeşim diyen mi ararsınız gün boyu bunlar ile uğraşıyorum.

11 gündür gelen hiçbir siparişi kargoya veremedim. Mağaza hala aktif.

Amazon Türkiye'ye Mağazaya nasıl gireceğim diyorum, cevap yok!

Mağazayı geçici olarak kapatın insanlar mağdur olamasın diyorum, cevap yok!

Allah aşkına biri bana söylesin ben ne yapayım?

0 oy
0 oy
6 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_w7HqMEDxZ9DH0
user profile
Fatura Problemi
Seller_w7HqMEDxZ9DH0 tarafından yazıldı

Merhaba yıl 2025 ama fatura entegrasyon doğru api vermiyor sizlerde de böyle problem var mı dostlar?

0 oy
0 oy
303 görüntüleme
5 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_kbpJTelBTw2TA
user profile
HESAP KAPATMA
Seller_kbpJTelBTw2TA tarafından yazıldı

MERHABALAR BEN SİNA LOKMAN HEKİM MAĞAZA SAHİBİ KADİR ASLAN GEÇİCİ SÜRELİĞİNE MAĞAZAMI KAPATMAK İSTİYORUM KANSER TEDAVİSİ GÖRÜYORUM.RAHATSIZLIĞIMDAN DOLAYI İŞLERLE UĞRAŞAMIYORUM.AMAZON DEPOSUNA GÖNDERMİŞ OLDUĞUM ÜRÜNLERİN GERİ NE KALDIYSA TARAFIMIZA İADE EDİLMESİNİ TALEP EDİYORUM.SAYGILAR.

0 oy
0 oy
12 görüntüleme
1 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_40AHbrJ9w8UGe
user profile
ürün iadesi yapıp ürünü göndermediler
Seller_40AHbrJ9w8UGe tarafından yazıldı

171-8634199-6985946 siparişin iadesi yapmış fakat ürünün göndermemiş,

ürünün bize ulaşmasını veya ödemesinin yapılmasını rica ederiz

0 oy
0 oy
5 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_g700P1E0RZz8z
user profile
TR den Amerikaya
Seller_g700P1E0RZz8z tarafından yazıldı

arkadaşlar türkiyede trendyolda satış yapıyorum normalde amazon.tr de açtım denemek için ara yüz çok kötü pek anlamıyorum. Buradan başlayıp amerikaya geçen vey her iki yerde satış yapan var mıdır? Bu işlemler nasıl oluyor aydınlatır mısınız kısaca

0 oy
0 oy
15 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
Gösterilecek başka gönderi yok