Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
user profile
Giriş yap
user profile
Giriş yap

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_pn9CcvjpLI0hT
user profile
Seller_zqZs9EVsfscsR
user profile
Seller_0azWtis0pm5QO
user profile
Seller_X2GmOJYmaGzun
user profile
Seller_fbdwvJ1oJISgp
user profile
Seller_Dot8KlIUTdWvh
user profile
Seller_r1w7DW1oWqTfG
user profile
Seller_qpWHleZsD9ZYM
user profile
Seller_O6TzCuYpYdXDs
user profile
Seller_1d8egxQxKD53f
Sıralama ölçütü
Son etkinlikYakın zamanda oluşturulanlarEn çok görüntülenenEn çok oy kullanılan
Filtreler
Tarih/saatTüm zamanlarGeçen günGeçen haftaGeçen aySon 3 ayGeçen yılTarih aralığı
Hızlı filtreler
Tartışmalar
Kategoriler
Etiketler

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_pn9CcvjpLI0hT
user profile
Siparişlere fatura yükleyemiyorum.
Seller_pn9CcvjpLI0hT tarafından yazıldı

Amazon için fatura entegrasyonu kullanıyorum ancak son bir haftadır entegrasyon vasıtasıyla gönderdiğim faturalar siparişlere yüklenmiyor. Manuel olarak yüklemeyi denediğimde ise geçersiz belge numarası hatası alıyorum.

0 oy
0 oy
4 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_zqZs9EVsfscsR
user profile

Amazon kolay gönderide otomatik kargo planlaması yapıyor. Ve genelde Kolay Gelsin 'e düşüyor. Hiç bir zaman randevu gün ve saatine uymadıkları gibi son 3 gündür gelen tüm kargolar yine kolay gelsine düştü ve sürekli kargo planlamasını iptal ederek zaman kazanmaya çalışıyorlar. Şubesiz kargo olduklarındab gidip bizim vermemzde mümkün değil. Israrla MNG kargo ile çalışmak istiyoruz dememize rağmen yine koay gelsine atıyoırlar. Şikayet edince kolay gönderiden çıkabilirisniz diyorlar. Kendimiz gönderince iki katından fazla kargo ücreti çıkıyor. Sank bizim yermize onlar ödüyor gibi aşaılıyorlar bizi. Aynı sorunu yaşayan firmalar mevcut ise lütfen birleşerek amazona toplu bildirimde bulunalım.

0 oy
0 oy
3 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_0azWtis0pm5QO
user profile
Kolaygelsin Günlerdir Gelmiyor
Seller_0azWtis0pm5QO tarafından yazıldı

Kolaygelsin kargo firması günlerdir gelmiyor. herhangi bir şekilde ulaşamıyoruz da. Bunu nasıl yönetiyorsunuz ?

4 oy
0 oy
136 görüntüleme
4 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_X2GmOJYmaGzun
user profile
kolay sipariş gönderme
Seller_X2GmOJYmaGzun tarafından yazıldı

Eğer amazonda satış yapıyorsanız yurtiçi siparişlerde kolay gönderi programını pasife alıp kendi antlaşmalı olduğunuz kargo firması üzerinden siparişin gönderimini yapabilirsiniz bu şekilde sipariş göndermekte sorun yaşama olasılığınız 0 a iner

0 oy
0 oy
39 görüntüleme
4 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_fbdwvJ1oJISgp
user profile

satışlar otomatik olarak onaylanıyor çok saçma bir sistem olmuş, sparişler karma karışık oldu

11 oy
2 oy
316 görüntüleme
11 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_Dot8KlIUTdWvh
user profile
REVENUE CALCULATOR VE İŞLEM GÖRÜNÜMÜNDE Kİ FARKLIKLIKLAR
Seller_Dot8KlIUTdWvh tarafından yazıldı

Arkadaşlar merhaba,

Bizler satıcı olarak kar zarar durumunu doğru kurgulamalıyız. Amazon revenue calculator ile hesap ettiğimde diyelim ki 20 tl amazon satış komisyonu kesiyor. Fakat işlem görünümünde siparişim ödemesi geldiğinde 30 tl kesmiş oluyor. Sizde de durum böyle mi ?

case açtım ama sonuç alamıyorum amazon fazla fazla benden para kesmeye devam ediyor.

1 oy
0 oy
135 görüntüleme
4 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_r1w7DW1oWqTfG
user profile
kolay gelsin güncellenen teslim adresini görmüyor
Seller_r1w7DW1oWqTfG tarafından yazıldı

Yeni satıcıyız, ilk kez listeleme yaptık. İlk siparişimizi aynı gün aldık. Kolay gelsin doğru adresten teslim alsın diye adresi güncelledik. Çünkü otomatik olarak sistem kayıt esnasındaki adresi baz alıyor, ki şirket merkez ofisi adresi orası. Herşey yolunda gönderiyi teslim etmeyi beklerken kolay gelsin temsilcisi arkadaş sistemde eski adreste olup olmadığımı soruyor. Güncellediğimi söylüyorum. Müşteri temsilcisi ile görüş diyor. Görüşüyorum, güncellenen adresler ertesi gönderilerde geçerli, mevcuttaki sipariş eski adresi baz alır diyor. hiçbirşekilde birşey yapamayacağını söylüyor. İlk siparişimizi iptal etmek zorunda kalıyoruz. Nedeni ise sistemin hiçbir onay almadan kargo adresini sistemdeki tek adres olarak kabul edip herhangi bir onay almaması.

0 oy
0 oy
4 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_qpWHleZsD9ZYM
user profile
kargo sorunu
Seller_qpWHleZsD9ZYM tarafından yazıldı

Merhaba değerli dostlar. sizde de mng kargolarının okunmadığı yada teslim edilip okunduğu halde sistemde hala elden teslim bekleniyor yazıyor mu. bu sorunu sık sık yaşıyoruz

3 oy
0 oy
285 görüntüleme
7 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_O6TzCuYpYdXDs
user profile
sisteme düşmeyen siparişler
Seller_O6TzCuYpYdXDs tarafından yazıldı

günlerdir sisteme gelen kargolar düşmüyor ve mailden takip etmek zorundayız. maile gelen sipariş numarasını alıp Amazon paneline sipariş numarasından gelen kargomuzu buluyoruz. sistem çok berbat olmuş . Herşeyi güncellemek zorunda değilsiniz.

trescol kahve

1 oy
0 oy
44 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_1d8egxQxKD53f
user profile
kolay gelsin kargo sistemine alımlarım düşmüyor
Seller_1d8egxQxKD53f tarafından yazıldı

1 haftadır sipairş geliyor hazırlıyorum kargocu geliyor sistemde kargom gözükmüyor diyor olanları okutmaya çalışıyor ama okumuyor yani siparişlerim gözükmediği için kargoları almıyor şuan pazartesinden beri kargolarım birikti alım yapılamıyor amazonda çözüm üretmiyor her gün yzıyorum her gün teknik ekibimiz ilgileniyor deniliyor ama nafile geri dönüş yapan yok

0 oy
0 oy
1 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik