Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
user profile
Giriş yap
user profile
Giriş yap

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_AWiXow8A7jfjJ
user profile
Seller_iPRXPKGT2CGQG
user profile
Seller_TnWzeXjOIFi3C
Gösterilecek başka gönderi yok
Sıralama ölçütü
Son etkinlikYakın zamanda oluşturulanlarEn çok görüntülenenEn çok oy kullanılan
Filtreler
Tarih/saatTüm zamanlarGeçen günGeçen haftaGeçen aySon 3 ayGeçen yılTarih aralığı
Hızlı filtreler
Tartışmalar
Kategoriler
Etiketler

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_AWiXow8A7jfjJ
user profile
Amazon.com.tr Mağazasının Satıcılarına Rakip Olması
Seller_AWiXow8A7jfjJ tarafından yazıldı

Değerli Amazon Yetkilileri,

Bu konu ne kadar umrunuzda olur bilmiyoruz. Ancak ürün satın almalarını gerçekleştirirken platformdan, satış verilerinden yararlanarak üretici firmalardan bütçe ayırarak satın alma gerçekleştiriyoruz. Mağazamıza ürünlerimizi yüklüyor ve müşterilerimizle buluşuyoruz. Bu süre zarfında bizlerin firmalardan aldığı teklif fiyatlarıyla bizlere rakip olan amazon.com.tr mağazası ürün satışlarımıza ciddi sorunlar yaratıyor. Örnek vermemiz gerekirse bir ürünümüzde maliyetimiz 143 ₺ kdv dahildir. Bu ürün biz satılana kadar sadece rakip firmalarımızda bulunuyordu. Rekabet edebileceğimizi düşünüp yatırım yaptık. Aynı ürünü barkodlayıp, paketleyip amazon lojistiğe gönderdik. Sayım bitti satışa açıldık. Birde baktık ki amazon.com.tr mağazası aynı ürünü 150₺ den satışa açmış. Bu durumda hem paketleme hem depolama ücretinde haksız ücret ödeme sürecimiz başladı. Ürünlerimizden satış alamadık.

Şimdi sırasıyla sizlere soruyoruz,

1-) Amazon.com.tr mağazası bizim ürünü satın alıp depoya göndermemizi mi bekledi ?

2-) Biz satıcılar lojistiğe ürün gönderdiğimizde aslında farkında olmadan amazon.com.tr nin zarar eden tedarikçisi olarak mı görülüyoruz ?

3-) Amazon.com.tr mağazası biz satıcıları hem davet edip hem pişman etmeyemi çalışıyor?

4-) Satıcılar amazon.com.tr mağazasını rakip olarak karşısında gördüğünde, zor zahmet alıp göndermiş olduğu ürünlerinide sizlerden geri alıp amazonda mağazasını mı kapatmalı?

5-) Amazon kargo ücretleri ve depolamada türkiye özelinde zararda ve farkında olmadan bizlere ceza mı kesiyor?

Şuan için aklımıza gelen sorular bunlar ve inanın sorun böyle devam ederse platformu terkedeceğiz. Peşimizden diğer satıcılarında yavaş yavaş amazonu terkettiğini göreceksiniz. Lütfen bu sorunu bir an önce çözün.

2 oy
0 oy
3 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_iPRXPKGT2CGQG
user profile
FBA Satıştaki Ürünleri sorunu hakkında
Seller_iPRXPKGT2CGQG tarafından yazıldı

Merhabalar fba ürünlerimizin tamamı bizim bilgimiz olmadan, ve bilgi verilmeden ürünler amazon tarafından adresimize gönderilmiş görünmektedir. 1 haftadan daha uzun süre içerisinde amazon destek cevap gelmemektedir. Bu konu ile ilgili bilgi sahibi veya sorun yaşayan var mı?

0 oy
0 oy
2 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_TnWzeXjOIFi3C
user profile
hesap durumu ve entegradan ürün eşleştirme
Seller_TnWzeXjOIFi3C tarafından yazıldı

Merhaba hesabı açalı çok uzun bir zaman oldu. hesapta tarafımca tamamlanması gereken eksik belge ve onaylar varmıdır?

ve sonrasında entegradan ürün yüklemesi yapmak istiyorum.

0 oy
0 oy
112 görüntüleme
1 yanıt
Son etkinlik
Gösterilecek başka gönderi yok