Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap

Tartışmalara göz at

user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
user profile
News_Amazon
Gösterilecek başka gönderi yok
Sıralama ölçütü
Son etkinlikYakın zamanda oluşturulanlarEn çok görüntülenenEn çok oy kullanılan
Filtreler
Tarih/saatTüm zamanlarGeçen günGeçen haftaGeçen aySon 3 ayGeçen yılTarih aralığı
Hızlı filtreler
Tartışmalar
Kategoriler
Etiketler

Tartışmalara göz at

user profile
News_Amazon
user profile

Yapımcı Andrea Marquez, Amazon'un sunduğu bir podcast olan This Is Small Business sayesinde "uzmanlara yönelik bir girişimcilik dersini ön sıralardan izleyebildiğini" söylüyor. Her bölümde, yaşadıkları önemli anlar hakkında sohbet etmek üzere ABD'nin dört bir yanındaki küçük işletme sahipleriyle bir araya geliyor. Her bir bölümde bu işletme sahiplerinin karşılaştığı zorluklara ve işletmelerini ölçeklendirdikleri sırada öğrendiklerine odaklanılıyor.

Aşağıda Marquez, 2024'te en çok indirilen bölümlerden derlenmiş bazı temel analizleri ve eyleme dönüştürülebilir dersleri kendi üslubuna uygun şekilde dile getiriyor:

  1. E-posta listeniz altın değerindedir. Bir yazar, podcast sunucusu ve dijital pazarlama uzmanı olan Jenna Kutcher bana e-posta ile pazarlama devrinin sona ermediğini hatırlatmakla kalmayıp beni bunun en değerli araç olduğuna ikna etti. E-posta listeniz, müşterilerinize doğrudan erişebileceğiniz bir hat gibidir. Sosyal medyanın aksine bu liste size aittir. Hiçbir algoritma listenizi elinden alamaz. İnsanlara ücretsiz ürün, indirim veya karşı koyamayacakları başka bir avantaj gibi bir neden sunarak listenize katılmalarını sağlayabilirsiniz. Ardından da onlarla irtibatı sürdürmelisiniz. Yardımcı, eğlenceli veya ilham verici içeriklerle müşterilerinizin gelen kutusunda yer edinmeye devam edin.
  2. Paranın her türlüsü iyi değildir. CDC Small Business Finance bünyesinde kurumsal müşterilere kredi sunan Iman Cotton şu analizi paylaştı: Krediler ancak neyle karşılaşacağınızı biliyorsanız işe yarayabilir. Herhangi bir şey kulağa gerçek olamayacak kadar iyi geliyorsa muhtemelen değildir. Kendinize her zaman şunu sorun: "Bu kredi, işletmemi büyütmeme yardımcı olacak mı yoksa sadece bir yangını söndürmeye mi çalışıyorum?" Bir yangını söndürmeye çalışıyorsanız durumu tekrar gözden geçirin.
  3. İş ilişkileri kurmak demek kartvizit biriktirmek demek değildir. Bir yazar, işletme koçu, podcast sunucusu ve Biz Book Publishing Hub'ın kurucusu olan Robbie Samuels, iş ilişkileri kurmanın sayılarla değil insanlarla ilgili bir mesele olduğunu bana hatırlattı. Önemli olan çok sayıda bağlantıya sahip olmak değil, anlamlı bağlantılara sahip olmak. Takip iletişiminde bulunun. Evet, itiraf ediyorum ki benim de bu alanda eksikliklerim var. Hızlıca bir e-posta gönderin veya bir kaynak paylaşın. Hayır, bu hiç de garip değil. Düşünceli bir hareket.
  4. Hazırlık her şey demektir. Creator Science'ın kurucusu Jay Clouse, lansman öncesi hazırlıkların önemini vurguladı. Müşterilerin sizden bahsetmesini sağlamak ve kitlenizi tanımak çok önemli. Lansmanınız hakkında konuşmaya erkenden başlayın. İnsanların sunmak üzere olduğunuz ürün veya hizmete ihtiyaç duyduklarını hissetmesini sağlamak için tanıtıcılardan veya bekleme listelerinden yararlanın.
  5. Pazarlama sihir değil stratejidir. Danish Endurance'tan Liz Downing ve Elena Fahrländer şu hususu net şekilde ifade etti: Pazarlamanın işe yaraması için gösterişli olması gerekmez, orijinal olması gerekir. Markanızın anlattığı hikayeyi düşünün ve bunun tüm platformlarınızda tutarlı olduğundan emin olun. Satış yapmaya daha az, bağlantı kurmaya daha fazla odaklanın.

This Is Small Business podcast'inin tüm bölümlerini dinlemek istiyorsanız Amazon Music, Spotify veya Apple Podcasts'e gidebilirsiniz.

Not: Bu bölümler İngilizce olarak sunulmaktadır.

0 oy
0 oy
0 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
News_Amazon
user profile

Endüstrideki öncü teknolojilerle ve stratejik iş ortaklıklarıyla kötü niyetli kişileri durdurma ve işletmenizi sahte ürünlerden koruma konusundaki çabalarımızı gösteren Marka Koruması raporumuzu yakın zamanda yayınlamıştık.

2024 yılında 1 milyar USD'nin üzerinde yatırım yaparak; müşterileri, markaları, satış ortaklarını ve mağazamızı sahteciliğe, dolandırıcılığa ve diğer kötüye kullanım olaylarına karşı korumak amacıyla makine öğrenimi bilimcileri, yazılım geliştiricileri ve uzman araştırmacılar da dahil olmak üzere binlerce kişiyi istihdam ettik.

Rapor, aşağıdaki önemli noktalar da dahil olmak üzere, kaydettiğimiz ilerlemeyi özetliyor:

  • 2024 yılında, dünya çapında 15 milyondan fazla sahte ürün tespit edip bu ürünlere el koyarak ve bunları uygun şekilde bertaraf ederek ürünlerin müşterilere zarar vermesini veya perakende tedarik zincirinin başka bir yerinde yeniden satılmasını önledik.
  • Amazon'un Sahtecilik Suçları Birimi 2020 yılında kurulduğundan bu yana, mahkeme yoluyla ve cezai hukuk yaptırımlarıyla 24.000'den fazla kötü niyetli kişiyi hedefine aldı.
  • Yapay zekaya yapmaya devam ettiğimiz yatırımlar sayesinde, geliştirilmiş proaktif denetimlerimiz, ihlalde bulunduğundan şüphelenilen liste kayıtlarının %99'undan fazlasını marka sahipleri bunları tespit edip bildirmeden önce engelledi.
  • 2020 yılından bu yana, mağazamızda satışa sunulan ürün sayısı artmaya devam etse de markalar tarafından gönderilen toplam geçerli ihlal bildirimlerinde %35 düşüşe tanık olduk.
  • Transparency programımız kapsamında 2,5 milyardan fazla ürün biriminin orijinal olduğu doğrulanmıştır. Söz konusu programa Fortune 500 şirketleri, global markalar, startup'lar ve küçük ölçekli işletmeler dahil olmak üzere dünya genelinde 88.000 marka kayıtlıdır.

Bu alanda geliştirmeleri sürdürme konusunda kararlıyız ve sahteciliği sıfıra indirene kadar durmayacağız.

Stratejik odak noktalarımız ve kaydettiğimiz ilerleme hakkında daha detaylı güncellemeler için Marka Koruması raporuna gidin.

Kötü niyetli müşterileri veya satıcıları bildirmek için Kötüye kullanım bildir sayfasına gidin.

0 oy
0 oy
1 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
News_Amazon
user profile
Bir destek aramasından sonra geri bildiriminizi bizimle paylaşın
News_Amazon tarafından yazıldı

Artık Satış Ortağı Destek ekibine yaptığınız bir aramanın sonunda bize hemen geri bildirimde bulunabilirsiniz.

Önceden, geri bildirimde bulunmak için, olay çözüme ulaştırıldıktan sonra size bir e-posta göndermemizi beklemeniz gerekiyordu. Artık, aramanızın ardından hatta kalarak kısa bir memnuniyet anketini tamamlayabilirsiniz.

Bu anket, yardım aldıktan hemen sonra geri bildirimde bulunmanızı kolaylaştırır. Söz konusu anket, Satış Ortağı Destek ekibi deneyimimizi geliştirmek ve iyileştirilecek alanları belirlemek için süren çalışmalarımız kapsamında sunulmaktadır.

0 oy
0 oy
4 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
News_Amazon
user profile

Müşteri faturalarını daha kolay şekilde işlemeniz için aşağıdakileri yapmanıza olanak sağlayan yeni bir fatura yükleyici özelliği kullanıma sunduk:

  • Sadece birkaç tıklama gerektiren sezgisel bir arayüz sayesinde faturaları müşterilerle hızlıca paylaşın. Bu kolaylaştırılmış süreç, iletişimi sürdürürken zamandan tasarruf etmenize yardımcı olur.
  • Toplu yükleme işleviyle birden fazla faturayı aynı anda işleyin. Bu sayede idari yük azalır ve verimlilik artar.
  • Faturası olmayan siparişlerin otomatik olarak tespiti sayesinde eksik faturaları takip edin. Bu proaktif yaklaşım, faturaları gözden kaçırmamanıza ve finansal kayıtlarınızı doğru tutmanıza yardımcı olur.
  • API entegrasyonunu kullanarak bu özelliği programatik fatura yükleme, paylaşma ve takip işlemleri de dahil olmak üzere mevcut sistemlerinize ve iş akışlarınıza sorunsuz bir şekilde entegre edin. API entegrasyonu hakkında daha fazla bilgi için Fatura oluşturma ve yükleme sayfasına gidin.

Fatura yükleyiciye erişmek için aşağıdaki adımları uygulayın:

  1. Siparişler bölümüne gidip Sipariş yönetimi seçeneğine tıklayın.
  2. Sipariş detayları bölümünde istediğiniz sipariş numarasına tıklayın.
  3. Fatura yönetimi seçeneğine tıklayın ve faturayı yükleyin.

Faturalandırma hakkında daha fazla bilgi için Hızlı başvuru: alıcı için KDV faturası sayfasına gidin veya vergi danışmanınızla iletişime geçin.

0 oy
0 oy
96 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
News_Amazon
user profile
Amazon.ie İrlanda'da kullanıma sunuldu
News_Amazon tarafından yazıldı

İrlanda'ya özel mağazamız Amazon.ie resmî olarak kullanıma sunuldu.

Amazon.ie'deki mevcut ürün liste kayıtlarınız artık İrlanda'daki müşterilere sunuluyor ve aşağıdaki avantajlardan yararlanarak işletmenizi büyütebilirsiniz:

  • Değeri 1.900 EUR'ya varan, İrlanda'da ücretsiz KDV kaydı ve iki yıllık ücretsiz KDV beyanı hizmetleri. Daha fazla bilgi için hüküm ve koşullara gidin.
  • Yerel lojistik merkezini kullandığınızda indirimli Amazon Lojistik ve Avrupa İçi Amazon Lojistik ücretlerinden yararlanın.
  • Mevcut ürünlerinizin otomatik olarak listelenmesiyle işletmenizi sorunsuzca büyütün.

Amazon.ie'de daha fazla ürün listelemek için Tüm Envanter Yönetimi bölümüne gidip Kargo ayarlarınızı hazırlayın.

Amazon Services Europe İş Çözümleri Sözleşmesi, Amazon.ie ile ilgili referansları ve yerel para birimi bilgilerini içerecek şekilde güncellendi.

Amazon.ie'deki fiyatlandırma ve ücretler gibi konularda bilgi için İrlanda'daki satıcılar için Amazon fiyatlandırması sayfasına gidin.

0 oy
0 oy
6 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
News_Amazon
user profile

Markanızı büyütmenize yardımcı olacak size özel öneriler sağlayan yeni bir araç olan Amazon Marka Oluşturucu'yu kullanıma sunduk.

Güçlü bir marka, güven oluşturup tanınırlığı artırırken müşterilerle akılda kalıcı bağlar kurmayı sağlar. Bu da satışları artırmaya yardımcı olabilir.

Amazon Marka Oluşturucu'yu kullandığınızda markanız aşağıdaki geliştirme aşamalarından birine yerleştirilir:

  • Uygun ürünler sunma
  • Marka kimliği oluşturma
  • Marka bilinirliğini artırma
  • Marka sadakati oluşturma
  • Markanın akılda kalıcılığını artırma

Bu panelde, bir sonraki aşamaya geçmenize yardımcı olabilecek önerilen eylemleri de görebilirsiniz.

Not: İstatistikler aylık olarak güncellenir.

Seller Central'da Amazon Marka Oluşturucu'ya erişmek için Markalar menüsüne gidin ve ardından Marka oluşturma seçeneğine tıklayın.

Amazon'da markanızı oluşturma hakkında daha fazla bilgi için Marka oluşturma sayfasına gidin.

0 oy
0 oy
4 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
News_Amazon
user profile

21 Mart 2025 itibarıyla geçerli olmak üzere, gönderim, taşımacılık ve teslimatta değişen maliyet yapılarını yansıtmak amacıyla aşağıdaki ücretler artacaktır:

- Çeşitli boyut ve ağırlık bantlarında Amazon Lojistik ücretleri

- Çeşitli ağırlık bantlarında Amazon Kolay Gönderi ücretleri

- Çeşitli ağırlık bantlarında Seller Flex lojistik ücretleri

Tüm ücret değişikliklerinin ayrıntılı bir özeti için Amazon ücretlerinde yapılan değişiklikler sayfasına gidin.

Size katma değerli hizmetler sunmaya devam etmekten heyecan duyuyor ve Amazon mağazasındaki satış başarınızın sürekliliğine değer veriyoruz.

1 oy
0 oy
29 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
Gösterilecek başka gönderi yok