Merhaba,
Amazon üzerinde 4 yıldır satış yapmakta olan bir firmayız. Bir orijinallik şüphesi ile gelen iade yüzünden mağazamız 6 aydır kapalı bir şekilde bekliyor. Amazon fatura tarihlerini beğenmiyor. Adetleri yeterli bulmuyor ve bu yüzden biz mağazayı açamıyoruz.
Mağazayı kapatmak istediğinizde de; Öncelikle askıya alınan hesap durumunu düzeltmeniz gerekiyor deniyor :D Şaka gibi. Amazon hesabımızı kapatma sebebimizi düzeltmeden hesabınızı kapatamazsınız deniyor.
İçeride kalan bakiyeyi almak için 90 gün bekledik, sonuç ne mi? Uk bölgesine ait bir url ile bizim hesap sahibi olduğumuzu doğrulanmasını istiyorlar. Biz uk bölgesinde hesap sahibi değiliz? 4 aydır talep açmaktan sıkıldık. Sizlerin de fikirlerini almak için bir konu açmaya karar verdik.
Konu hakkında tecrübesi olan varsa bilgilendirmesini rica ederim...