Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap

Tartışmalara göz at

Geliştirilmiş öneriler
user profile
Seller_7vXEqEIOM7jk6
user profile
Seller_6JNe1rsq14C0L
user profile
Seller_nldFPapGXGRok
user profile
Seller_q2CvfiL89544h
user profile
Seller_hM5reF3Rom7Ns
user profile
Seller_pzX9BwurWjM8y
user profile
Seller_hfyVVZYN23Sqn
Sıralama ölçütü
ÖnerilenSon etkinlikYakın zamanda oluşturulanlarEn çok görüntülenenEn çok oy kullanılan
Filtreler
Tarih/saatTüm zamanlarGeçen günGeçen haftaGeçen aySon 3 ayGeçen yılTarih aralığı
Hızlı filtreler
Tartışmalar
Kategoriler
Etiketler

Tartışmalara göz at

Geliştirilmiş öneriler
user profile
Seller_7vXEqEIOM7jk6
user profile
Buybox algoritmasındaki tutarsızlıklar
Seller_7vXEqEIOM7jk6 tarafından yazıldı

Merhabalar,

Yaklaşık 15 listede, buybox'ı alamamış. Buybox'ı alan satıcıyla aynı fiyatla olmasına rağmen. Ek olarak bir karşılaştırma yapıyorum.

Benim ürünlerim FBA, kendisi FBM satıyor. Benim müşteri memnuniyetim geribildirimlerde %100 , Buybox'ı alan rakibin %19 memnuniyet oranı. Aldığı 10 siparişten 7'sini göndermeyip iptal ediyor. Bugün satış dahi yapamıyor olması gereken bir hesap, FBM tekliflerle 15 listede benim önümde.

Burada çok büyük bir tutarsızlık ve mantıksızlık var, ya algoritmada bir sıkıntı var ya da manuel müdahale ediliyor, başka bir açıklama bulamıyorum.

2 oy
1 oy
235 görüntüleme
2 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_6JNe1rsq14C0L
user profile
Hesap İlişkilendirme
Seller_6JNe1rsq14C0L tarafından yazıldı

Merhaba AYDINSTORE1,

ECENAZ STORE ile başlayan bir hesapla ilişkili olduğunuzu tespit ettik.

Bildiriminizi aldık ancak şu anda hesabınızı yeniden etkinleştirmek için yeterli bilgiye sahip değiliz.

Hesabınızı yeniden etkinleştirmek için öncelikle her bir yaptırıma ilişkin itiraz göndererek, yaptırım uygulanan diğer tüm satış hesaplarındaki bütün politika ihlallerine başarıyla itiraz etmeniz gerekir. Lütfen söz konusu hesap için gönderilen iletişimde yer alan talimatları veya Seller Central hesabınıza giriş yaptığınızda gösterilen talimatları izleyin.

İstenen bilgileri nasıl gönderebilirim?

Lütfen Satıcı Performansı sayfasındaki performance/dashboard?ref=ah_em_ap) "İtirazı görüntüle" düğmesine tıklayın ve istenen ek bilgileri gönderin.

İstenen bilgileri göndermezsem ne olur?

İstenen bilgiler, esas bildirim tarihinden sonraki 90 gün içinde bize ulaşmadığı takdirde hesabınız devre dışı durumda kalır. Yeni satıcı hesabı oluşturmaya çalışmayın. Yeni hesap oluşturulması, yeniden etkinleştirme işlemini geciktirir ve hesabınızın kalıcı olarak kapatılmasına neden olabilir.

Size yardımcı olmak için buradayız.

Birden Fazla Hesap Politikamız veya yukarıda talep edilen bilgiler hakkında sorularınız varsa lütfen şu adrese giderek "Satış politikaları ve satıcı davranış kuralları" başlıklı yardım makalemizi okuyun:

Hesap performansınızı görüntülemek için ref=ah_em_ap adresini ziyaret edebilir veya iOS ya da Android cihazınızda Amazon Seller uygulamasının giriş ekranından "Satıcı performansı" seçeneğini seçebilirsiniz. "Satıcı performansı" sayfası, Amazon'da satış yapmak için gerekli performans istatistiklerine ve politikalara göre hesabınızın performans durumunu gösterir.

-- iOS uygulamasını şu adresten indirin:

-- Android uygulamasını şu adresten indirin:

Teşekkür ederiz,

Amazon.com.tr

Saygılarımızla,\nSatıcı Performansı Ekibi\nAmazon.com.tr

Gerçekten anlamıyorum. ECENAZ STORE zaten benim. Global bir hesap açtım ve USA bölgesine girip hesabımı aktifleştirdim. Tek yaptığım bu. Nasıl oluyor da amazon beni kendi kendimle ilişkilendirip hesabımı kapatıyor. Bu tek hesap ve bölgelere tek hesap üzerinden geçiş yapıyorum. Bu konuda bir tavsiyeniz var mıdır?

2 oy
0 oy
85 görüntüleme
2 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_nldFPapGXGRok
user profile
Devre dışı bırakıldı
Seller_nldFPapGXGRok tarafından yazıldı

merhaba arkadaşlar şimdi 4 ay önce mağazamız devre dışı bırakıldı ve yoğun itiraz ve faturalarla mağazamızı tekrar aktif ettirdik fakat ihtiyattaki paranın halen blokesi kalkmadı napmamız lazım yada nasıl ilerliyor başına gelen var mı bilgisi var mı

0 oy
0 oy
523 görüntüleme
7 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_q2CvfiL89544h
user profile
Türk sitesinin açılmaması nedeniyle hesap devre dışı bırakıldı
Seller_q2CvfiL89544h tarafından yazıldı

Biz gerçekten faaliyet gösteren bir satıcıyız ve Avrupa sitesini işletmek için büyük miktarda para yatırdık. Ancak, 20 Nisan 2023'te aniden Türk sitesinden Amazon Hizmetleri İş Çözümleri Sözleşmesinin 3. Maddesine göre Amazon satıcı hesabımızın devre dışı bırakıldığını ve tüm Avrupa sitelerinin aynı anda kapatıldığını belirten bir performans bildirimi aldık.

Bu duruma yanıt olarak, 13 Ocak 2023'ten Nisan 2024'e kadar posta kutumuza Türk sitesini açmak için e-posta davetleri geldiğini, ancak Türk sitesini açmak için e-postayı yanıtlamadığımızı veya Türk sitesinin açılması için başvurmak üzere operasyon yöneticisinin iletişim bilgilerini eklemediğimizi, dolayısıyla Türk sitesinin bizim tarafımızdan gönüllü olarak açılmadığını ve işletilmediğini araştırdık ve bulduk.

Lütfen özel durumu doğrulayın ve Avrupa sitesini yeniden etkinleştirmek için video doğrulama kanalını açmamıza yardımcı olun.

Lütfen diğer satıcılar bu konuya dikkat etsin. Benzer bir durumunuz varsa, lütfen bizimle görüşün.

Teşekkür ederiz.

0 oy
0 oy
368 görüntüleme
8 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_hM5reF3Rom7Ns
user profile
Hesap tatil modunda açılmıyor
Seller_hM5reF3Rom7Ns tarafından yazıldı

hesabım tatil modunda gözüküyor siparişlerim de siparişlerini yönet bölümünde gözükmüyor tatil modunu kapatmaya çalıştım fakat kapanmadı sebebi ne olabilir

0 oy
0 oy
14 görüntüleme
3 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_pzX9BwurWjM8y
user profile
Saçma Amazon Hesabı Devre Dışı Bırakıldı Sorunu
Seller_pzX9BwurWjM8y tarafından yazıldı

Merhaba.

Hesabım Türkiye Pazar Yeri olmasına rağmen, sistem gidip USA hesabı açmış. Hesap devee dışı bırakıldı. Bana destek ekibi yüz kimlik doğrulama istedi. Yaptım. 2 haftadır cevap yok. Hazır bot cevaplar. Ne Türkiye ne de USA destek ekibi çözemiyor.

3 aydır uğraşıyorum, Türkiye hesabımı açmadılar. Lütfen yardım.

4 oy
1 oy
242 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_hfyVVZYN23Sqn
user profile
24 bin liralık satıştan 4900 tl ödeme
Seller_hfyVVZYN23Sqn tarafından yazıldı

Amazon satşlarından fahiş kesinti ve komisyonlar çok can sıkıcı . Belirsizlik ve aşaırı kesinti ile büyük hak kaybı var . Düzgün bir açıklama yok . Bir tane saçma sapan hesaplama aracı yüzde 80 komisyon yüzde yirmi ödeme .

0 oy
0 oy
19 görüntüleme
1 yanıt
Son etkinlik