Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
user profile
Giriş yap
user profile
Giriş yap

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_etsXjTqdCGoGM
user profile
Seller_9h7JBSRU9CE8H
user profile
Seller_Ruh8rEA3VRBG2
user profile
Seller_kkDaQ0QhsMYrH
user profile
Seller_6JNe1rsq14C0L
user profile
Seller_jBsy0aFJRnTdC
user profile
Seller_zLG7xjMyOtqNe
Gösterilecek başka gönderi yok
Sıralama ölçütü
Son etkinlikYakın zamanda oluşturulanlarEn çok görüntülenenEn çok oy kullanılan
Filtreler
Tarih/saatTüm zamanlarGeçen günGeçen haftaGeçen aySon 3 ayGeçen yılTarih aralığı
Hızlı filtreler
Tartışmalar
Kategoriler
Etiketler

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_etsXjTqdCGoGM
user profile
Yanlış Değerlendirme
Seller_etsXjTqdCGoGM tarafından yazıldı

Merhaba;

Mağaza prformans risk durumunu olumsuz etkileyen değerlendirme hakkında;

171-5683320-0149112 numaralı sipariş hakkında ilan içeriğinde olmayan bir ayrıntı sebebiyele görsel,başlık ve acıklama ilgili ürüne olumsuz değerlendirme yapılıp, mağaza performansımız etkilenmiştir. Aynı müşterimiz aynı ürünü 1 hafta sonra 405-2502684-8875566 nolu sipariş numarasıyla tekrar satın almıştır, ürün hakkında bilgi almak için müşterimiz tarafımıza ulaşmıştır, kendisine memnun olmadığı konu için destek olmak isteriz diye sorduğumuzda, aslında o değerlendirme sizin ürüne değil başka bir ürüne yapmak isterken yanlışlıkla sizin ürüne yaptım dedi, dolayısıyla bu durumda ortada adil olmayan bir durum oluşmuştur, bu konu hakkında destek olunmasını rica/talep ederiz, iyi çalışmalar.

0 oy
0 oy
5 görüntüleme
1 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_9h7JBSRU9CE8H
user profile
SÜREKLİ PASİFE ALINMAK
Seller_9h7JBSRU9CE8H tarafından yazıldı

Merhaba, şahıs şirketi olarak girdiğim bilgi ve belgeler onaylı olmasına rağmen sipariş sonralarında beni sürekli pasife alıyor şu andada pasifde görünüyorum çözüm için yardımcı olabilecek varmı?

0 oy
0 oy
9 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_Ruh8rEA3VRBG2
user profile
Üürün Listelerken Otomatik Pasife Düşüyor
Seller_Ruh8rEA3VRBG2 tarafından yazıldı

Merhaba ürün listelerkene otomatik pasife düşüyor direk amazon lojistiğe düşüyor sistem

0 oy
0 oy
19 görüntüleme
1 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_kkDaQ0QhsMYrH
user profile
Askıya alınan hesap
Seller_kkDaQ0QhsMYrH tarafından yazıldı

askıya alınan hesaplar ile ilgili yardımcı olabilirim 5067487095 lütfen ulaşın

0 oy
0 oy
3 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_6JNe1rsq14C0L
user profile
Hesap İlişkilendirme
Seller_6JNe1rsq14C0L tarafından yazıldı

Merhaba AYDINSTORE1,

ECENAZ STORE ile başlayan bir hesapla ilişkili olduğunuzu tespit ettik.

Bildiriminizi aldık ancak şu anda hesabınızı yeniden etkinleştirmek için yeterli bilgiye sahip değiliz.

Hesabınızı yeniden etkinleştirmek için öncelikle her bir yaptırıma ilişkin itiraz göndererek, yaptırım uygulanan diğer tüm satış hesaplarındaki bütün politika ihlallerine başarıyla itiraz etmeniz gerekir. Lütfen söz konusu hesap için gönderilen iletişimde yer alan talimatları veya Seller Central hesabınıza giriş yaptığınızda gösterilen talimatları izleyin.

İstenen bilgileri nasıl gönderebilirim?

Lütfen Satıcı Performansı sayfasındaki performance/dashboard?ref=ah_em_ap) "İtirazı görüntüle" düğmesine tıklayın ve istenen ek bilgileri gönderin.

İstenen bilgileri göndermezsem ne olur?

İstenen bilgiler, esas bildirim tarihinden sonraki 90 gün içinde bize ulaşmadığı takdirde hesabınız devre dışı durumda kalır. Yeni satıcı hesabı oluşturmaya çalışmayın. Yeni hesap oluşturulması, yeniden etkinleştirme işlemini geciktirir ve hesabınızın kalıcı olarak kapatılmasına neden olabilir.

Size yardımcı olmak için buradayız.

Birden Fazla Hesap Politikamız veya yukarıda talep edilen bilgiler hakkında sorularınız varsa lütfen şu adrese giderek "Satış politikaları ve satıcı davranış kuralları" başlıklı yardım makalemizi okuyun:

Hesap performansınızı görüntülemek için ref=ah_em_ap adresini ziyaret edebilir veya iOS ya da Android cihazınızda Amazon Seller uygulamasının giriş ekranından "Satıcı performansı" seçeneğini seçebilirsiniz. "Satıcı performansı" sayfası, Amazon'da satış yapmak için gerekli performans istatistiklerine ve politikalara göre hesabınızın performans durumunu gösterir.

-- iOS uygulamasını şu adresten indirin:

-- Android uygulamasını şu adresten indirin:

Teşekkür ederiz,

Amazon.com.tr

Saygılarımızla,\nSatıcı Performansı Ekibi\nAmazon.com.tr

Gerçekten anlamıyorum. ECENAZ STORE zaten benim. Global bir hesap açtım ve USA bölgesine girip hesabımı aktifleştirdim. Tek yaptığım bu. Nasıl oluyor da amazon beni kendi kendimle ilişkilendirip hesabımı kapatıyor. Bu tek hesap ve bölgelere tek hesap üzerinden geçiş yapıyorum. Bu konuda bir tavsiyeniz var mıdır?

1 oy
0 oy
53 görüntüleme
2 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_jBsy0aFJRnTdC
user profile
My Products Are For Sale But My Account Appears Inactive
Seller_jBsy0aFJRnTdC tarafından yazıldı

Inactive account

Error

You have reached this page because your account is inactive. However, we are currently experiencing a problem connecting to our servers. Check back later for instructions on activating your account. My order has arrived but I cannot log in to the system and I receive this error. How do I send my order?

0 oy
0 oy
5 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_zLG7xjMyOtqNe
user profile
Objection regarding my unpaid money despite being approved
Seller_zLG7xjMyOtqNe tarafından yazıldı

Dear Amazon Official

I am Osman Karadeniz. I am the owner of an Amazon seller account named shopzonUS. My account was suspended on May 19, 2023 and then my US, Canadian and Mexican marketplaces were deleted from the seller panel. I waited 90 days in accordance with the policies and then had a video call with the Amazon Fund team to collect my remaining money from the Canadian and Mexican marketplaces.

I sent the requested documents. Then, on October 3, 2023, I received two emails from the official fund team (seller-disbursement-notification@amazon.com) and the official who participated in the call (jashetty@amazon.com). In these emails, you stated that the meeting was positive and that my money would be paid on the next payment date.

After waiting for a while, I made another inquiry because my money had not been paid and you accused me of fraud and stated that you would not pay my money. I could not understand why you first approved and then gave such a ridiculous answer. Then you had a second meeting to get your money back and you rejected it. I am keeping the approval emails I received from the first meeting as evidence.

Because of you, I became a heart and nerve patient. I have been trying to get you to pay me the money that is my right for a whole year. I have repeatedly informed you about the urgency of my mother's health condition, but I will no longer allow you to keep my money as you please.I will file a criminal complaint against you with my lawyer. I will definitely not let you take my money. Does my mother have to die for my money to be paid? YOU SHOULD BE ASHAMED OF YOURSELVES FOR WITHHOLDING THE MONEY I WAS GOING TO USE FOR MY MOTHER'S TREATMENT FOR CANCER.

(https://sellercentral.amazon.com/help/hub/reference/external/9RA9LYBJ3QP27M6) As clearly stated in amazon fund policy, approved funds should be released. But you are not even following your own company policies. How can I trust you. I have never seen another company that does not recognize the law and does not keep its word so much. I wish I had never worked with you. In addition to this objection, I am sending you two emails proving that I received approval and the warning prepared by my lawyer. I am also sending my identity information and invoices showing that I personally purchased the products from Amazon to prove that I am not a scammer and that I am not involved in illegal activities, deceptive, fraudulent and harmful activities.

Finally, I cannot access the payment page because my Canada and Mexico marketplaces were deleted from the seller panel. I would like my money to be automatically paid to the Payoneer account registered in my account.

I hope you will pay my money as soon as possible and I will not have to resort to legal action.

Osman Karadeniz

My merchant token: A3JOQDNBJ902VZ

0 oy
0 oy
9 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
Gösterilecek başka gönderi yok