Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_U5C10LgWQPoWa
user profile
Seller_aSUhUehDGVqfo
user profile
Seller_M6Bc7fwkvjzLv
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_hM5reF3Rom7Ns
user profile
News_Amazon
user profile
Seller_Oq9tSkLTPM4mR
user profile
News_Amazon
Gösterilecek başka gönderi yok
Sıralama ölçütü
Son etkinlikYakın zamanda oluşturulanlarEn çok görüntülenenEn çok oy kullanılan
Filtreler
Tarih/saatTüm zamanlarGeçen günGeçen haftaGeçen aySon 3 ayGeçen yılTarih aralığı
Hızlı filtreler
Tartışmalar
Kategoriler
Etiketler
Etiketler, kategori seçimine bağlı olarak doldurulur

Tartışmalara göz at

user profile
Seller_U5C10LgWQPoWa
user profile
Kolay Gelsin Kargo hk
Seller_U5C10LgWQPoWa tarafından yazıldı

Kolay Gelsin Kargo Bölgemizde alım yetkili başka bölgeye verildi ama bölgemize yeni yetkili görevlendirilmediği için kargo alımlarımız geçikmeye giriyor ve hesabın derve dışı kalma uyarısı almış bulunmaktayız.Yetkililer bilgilendirilerek Kolay gelsin bölgemize kargo alımları yapacak yeni yetkili görevlendirmeleri rica olunur.

1 oy
0 oy
18 görüntüleme
1 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_aSUhUehDGVqfo
user profile
DESTEK TALEP EDİYORUM
Seller_aSUhUehDGVqfo tarafından yazıldı

MARKA DEĞİŞİKLİĞİ YAPMAK VE YENİDEN SATIŞA AÇMAK İÇİN DESTEK TALEP EDİYORUM

0 oy
0 oy
5 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_M6Bc7fwkvjzLv
user profile
amazon marka tanımlama
Seller_M6Bc7fwkvjzLv tarafından yazıldı

Merhaba amazon marka tanımlama işleminde bazı hatalar yapmışız, markamız onaylanmadı ama tekrar başvuruda yapamıyoruz,marka tanımlamada markanız başvuru sürecinde yazıyor.. itiraz ediyoruz gelen dönüşdede tekrar başvuru yapın diyor. Kısır bir döngü içine girdik.. böyle bir durumla karşılaşan varmı ?

0 oy
0 oy
4 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
News_Amazon
user profile
Görsel dosyalarını toplu olarak yüklemeyi kolaylaştırdık
News_Amazon tarafından yazıldı

Ürün detay sayfalarınıza daha verimli şekilde birden fazla görsel ekleyebilmeniz için Toplu Görsel Yükleme aracımızı güncelledik.

Önceden araç, yüklenen sıkıştırılmış bir dosyada karşılaştığı ilk hatadan sonra duruyor ve hataları ayrı ayrı düzeltip her düzeltmeden sonra tüm dosyayı yeniden yüklemenizi gerektiriyordu.

Araç artık tüm geçerli görselleri işliyor ve reddedilen dosyalar için bir hata raporu sağlıyor. Tekrar yükleme yapmadan önce tüm hataları tek seferde görüntüleyebilir ve düzeltebilirsiniz. Böylece, tekrarlanan adım sayısının azalması sayesinde süreci hızlandırabilirsiniz.

Aracı kullanmak için Toplu görsel yükleme sayfasına gidin.

Daha fazla bilgi için Görsel Yöneticisi'nde görsel yükleme sayfasına gidin.

0 oy
0 oy
3 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_hM5reF3Rom7Ns
user profile
Hesap tatil modunda açılmıyor
Seller_hM5reF3Rom7Ns tarafından yazıldı

hesabım tatil modunda gözüküyor siparişlerim de siparişlerini yönet bölümünde gözükmüyor tatil modunu kapatmaya çalıştım fakat kapanmadı sebebi ne olabilir

0 oy
0 oy
2 görüntüleme
1 yanıt
Son etkinlik
user profile
News_Amazon
user profile
Yeni kılavuz, Marka Kaydı'na kaydolmanıza yardımcı olur
News_Amazon tarafından yazıldı

Marka Kaydı programına kayıt sürecinde size rehberlik etmesi için Marka Kaydı Başvuru Kılavuzu'nu hazırladık.

Adım adım talimatlar ve görsellerle dolu Marka Kaydı Başvuru Kılavuzu, her adımda tam olarak ihtiyacınız olan bilgileri verir. Ayrıca sıklıkla yapılan hatalardan nasıl kaçınacağınızla ilgili ipuçları da sunar.

Tescilli veya tescil bekleyen bir ticari markanız varsa Marka Kaydı programına kaydolarak şunları yapabilirsiniz:

• Markanızın güvenliğini sağlayabilirsiniz. Güçlü araçlarımızla, şüpheli fikrî mülkiyet ihlallerini tespit edebilir ve bildirebilirsiniz.

• Deneyimi kişiselleştirebilirsiniz. Müşterilere markanızın ürünlerine abone olma ve sürekli müşteri olma fırsatı sunabilirsiniz. Ürünlerinizi sergilemek ve markanızın hikayesini anlatmak için kendi mağazanızı tasarlayabilirsiniz.

• Başarınızı ölçebilirsiniz. Müşterilerin markanızı nasıl aradığını ve ürünlerinizi nasıl satın aldığını anlamak için katalog performansı ve en popüler arama terimleri gibi temel istatistikleri kullanabilirsiniz.

Başlamak için Marka Kaydı Başvuru Kılavuzu'na gidin.

0 oy
0 oy
1 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
Seller_Oq9tSkLTPM4mR
user profile
Dhl nin bitmeyen sistemsel sorunları
Seller_Oq9tSkLTPM4mR tarafından yazıldı

Sayın amazon yetkilileri Dhl kargo ile çalışıyorsunuz Operasyonel olarak kargo firmasından sorunumuz yok ama Dhl nin bitmek bilmeyen sistemsel sorunları artık kabak tadı vermeye başladı etiket sorunları varış şubesinin bulunamamsı taşımaya geçmedeki sorunlar Dhl diğer kargolardan farklı olarak çalışma sisteminin en büyük problemidir.Dhl kargo firması araç yükleme sisteminden ya vazgeçmeli yada sistemini artık güncellemeli amazona yansıması uzun sürmekte ve bütün hatalar bundan kaynaklanmakta şahsi olarak sisteminden memnun değilim

0 oy
0 oy
1 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
user profile
News_Amazon
user profile

Satış hesabınızdan alınan ücretleri daha iyi anlamanıza yardımcı olmak için bir Ücret Açıklayıcı aracını kullanıma sunduk.

Araç, her ücret türü için bir tanım sunar, ilgili öznitelikleri veya değişkenleri ve hesaplamayı verir. Bu detaylar birlikte, sizden neden belirli bir tutarda ücret alındığını açıklar.

Araç aşağıdaki ücret türlerini kapsar:

  • Satış komisyonu
  • Değişken satış ücreti
  • İade yönetimi
  • Müşteri iadesi

Bu yıl daha fazla ücret türü için açıklayıcı ekleyeceğiz.

Ücret Açıklayıcı aracına erişmek için Ödemeler gösterge panelinizin İşlem görünümü kısmına gidin, bir işlem seçin ve ücret tutarına tıklayın.

Daha fazla bilgi için Ücret Açıklayıcı yardım sayfasına gidin.

0 oy
0 oy
1 görüntüleme
0 yanıt
Son etkinlik
Gösterilecek başka gönderi yok