Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
user profile
Giriş yap
user profile
Giriş yap

Satıcı forumları hakkında SSS

Satıcı Forumları hakkında sık sorulan soruları bulmak için aşağıdaki bölümlere gidin. Aradığınızı bulamıyor musunuz? Satıcı Forumlarında bir soru sorun.

Genel

Satıcı forumları, satış ortaklarının diğer Amazon satış ortaklarıyla bağlantı kurmasına, bilgi ve deneyimleri paylaşmasına, Amazon mağazasında satışla ilgili konuları tartışmasına yönelik bir Amazon topluluk alanıdır. Satıcı forumları; tartışmalara katılan, satış ortaklarının Amazon mağazasında başarılı şekilde satış yapmasına yardımcı olmak için içerik paylaşan ve soruları yanıtlayan Amazon topluluk yöneticileri tarafından yönetilir.
Satıcı forumları nedir?
Yeni satıcı forumları deneyimini, satış ortaklarımızdan gelen geri bildirimlere göre tasarladık. Yaptığımız iyileştirmeler arasında geliştirilmiş bir görünümle birlikte daha sezgisel ve düzenli bir gezinti; her gönderiyi görüntüleme ve oylama olanağı; kişiselleştirilmiş arama ve tartışmalar; oylara, görüntüleme sayılarına ve Amazon'dan gelen yanıtlara göre filtrelemeye olanak tanıyan arama iyileştirmeleri sayılabilir. Geri bildirimleriniz doğrultusunda, satıcı forumları deneyimini geliştirmeye devam edeceğiz.
Neden yeni bir satıcı forumları deneyimi oluşturdunuz?
Satıcı forumlarındaki içeriklere hem Amazon satış ortakları hem de diğer kişiler salt okunur biçimde erişebilir. Ancak yalnızca aktif bir Seller Central hesabı olan Amazon satıcıları yeni tartışmalar oluşturabilir, yanıt gönderebilir veya satıcı forumlarıyla (burada satış ortakları olarak adlandırılır) başka şekillerde etkileşime girebilir. Satıcı forumlarına erişim ve bu forumların kullanımı, Amazon.com Gizlilik Bildirimi koşullarının yanı sıra Amazon İş Çözümleri Sözleşmesi ve Seller Central Kullanım Koşulları gibi Amazon ile satış ortakları arasındaki diğer Amazon politikalarına ve sözleşmelerine tabidir.
Satıcı forumlarına kimler katılabilir?
Satıcı forumları, satıcı topluluğundan tavsiye ve çözümler almak, Amazon mağazasında satışla ilgili fikir, bilgi ve görüş alışverişinde bulunmak için harika bir yerdir. Satış Ortağı Destek ekibi, satıcıyla ilgili sorunlarda öncelikli irtibat noktasıdır ve satış ortaklarına zamanında, doğru operasyonel destek sağlar. Operasyonel veya hesabınızla ilgili sorunlar için doğrudan Satış Ortağı Destek ekibine ulaşmanız gerekir.
Satıcı forumları ile Satış Ortağı Destek ekibi arasındaki fark nedir?
Satıcı forumlarındaki tartışmalar ülkeye göre değişiklik gösterir. "Tartışma başlat" düğmesinin üzerindeki ülke seçiciye giderek diğer ülkelerdeki satıcı forumlarına göz atabilirsiniz. Satıcı forumlarında başka bir ülkeye yönelik içerik yayınlayabilmeniz için o ülkede satış yapmak üzere kaydolmuş olmanız gerekir.
Diğer Amazon mağazalarıyla ilgili satıcı forumları tartışmalarına nasıl göz atabilirim?
  • Girmek veya kazanmak için alışveriş ya da ödeme yapılması gerekmez.
  • Promosyon, ilgili duyuruda (ör. satıcı forumlarındaki gönderide, e-postada, sosyal medyada ve Seller Central'da) belirtilen tarihler ile saatlerde başlar ve sona erer.
  • Amerika Birleşik Devletleri'ndeki 50 eyalette veya Kolumbiya Bölgesi'nde yasal olarak ikamet etmeniz ve 18 yaşını ya da ikamet ettiğiniz eyaletin yasalarında belirtilen reşit olma yaşını doldurmuş olmanız gerekir. Satıcı forumları hesabı başına bir giriş sağlayın.
  • Satıcı forumları hesabıyla aktif olarak kayıtlı bir Amazon satış ortağı olmalısınız.
  • Promosyona, açıklanan giriş yöntemlerden birini kullanarak girebilirsiniz. Bu promosyona katılmak için ilgili duyuruyu inceleyin ve giriş talimatlarını izleyin.
  • Kazanma oranı, alınan uygun girişlerin sayısına bağlıdır.
  • Çalışanlarımız ve bağlı ortaklıklarımızın çalışanları ile yakın aile üyeleri ve Amazon İş Ortakları programına kayıtlı olan iş ortakları bu promosyona katılmaya uygun değildir.
  • Potansiyel kazananlar, promosyon duyurusunda belirtildiği üzere promosyon bittikten sonraki 5 gün içinde bilgilendirilir. Söz konusu bilgilendirmenin ardından, ödülün alınması için 72 saat süre tanınır. Potansiyel kazanan 72 saat içinde yanıt vermezse veya ödül verilmeden önce potansiyel kazananın uygun olmadığı tespit edilirse Amazon tamamen kendi takdirine bağlı olarak ilgili ödülü alternatif bir potansiyel kazanana verebilir.
  • Promosyona girerek, ödülü kabul etmeniz, ödülü almanız, ödülle ilgili deneyiminiz, ödülü kullanmanız veya kötüye kullanmanız ya da promosyona katılmanız ile ilgili hiçbir husustan Amazon ile iştiraklerinin, ödül sağlayıcılarının, Facebook'un, Instagram'ın, Snapchat'in ve Twitter'ın sorumlu olmayacağını ve bunların, makul avukat ücretleri ve masrafları dahil olmak üzere hiçbir kayıptan sorumlu tutulamayacağını kabul etmiş olursunuz. Ayrıca, promosyon için gönderdiğiniz yanıta veya bildirime dahil etmeyi seçtiğiniz fikrî mülkiyetinize ya da özel bilgilerinize ilişkin tüm haklarınızdan feragat ettiğinizi de kabul etmiş olursunuz.
  • Promosyonu girerek, kazanan seçilmeniz durumunda Amazon satıcı forumlarındaki kullanıcı adınızın herkese açık şekilde paylaşılmasına izin vermiş olursunuz.
  • Promosyonun sponsoru, promosyonun yayınlandığı sayfayı veya siteyi yöneten Amazon iştirakidir.
  • Ödül olarak bir Amazon hediye kartı veriliyorsa her kazanan, hediye kartını kullanabilmek için bir Amazon.com hesabına sahip olmalı veya bir hesap oluşturmalıdır. Hediye kartları yalnızca Amazon.com'daki veya iştiraklerinin bazı web sitelerindeki uygun ürünler satın alınırken kullanılabilir. Hediye kartı kullanılarak başka bir hediye kartı sarın alınamaz. Kanunlar uyarınca zorunlu olduğu durumlar dışında hediye kartları herhangi bir değer karşılığında başkalarına aktarılamaz veya paraya çevrilemez. Hediye kartı bakiyenizi kullanmak veya görüntülemek için Amazon.com adresindeki "Hesabım" sayfasına gidin. Hiçbir hediye kartının kaybolmasından, çalınmasından, yok edilmesinden veya izinsiz kullanılmasından Amazon sorumlu tutulamaz. Hediye kartı kaybolursa veya çalınırsa değiştirilmez. Hüküm ve koşulların tamamı için https://www.amazon.com/gc-legal adresine gidin. Hediye kartı, Washington merkezli ACI Gift Cards LLC şirketi tarafından sağlanmaktadır. Son kullanma tarihi veya hizmet ücreti yoktur.
ABD Çekiliş Hüküm ve Koşulları nedir?

Tartışma oluşturma

Satıcı forumları deneyiminin üst kısmındaki "Tartışma başlat" düğmesine tıklayarak yeni tartışmalar oluşturabilirsiniz. Bir tartışmada JPG, JPEG, JPE, JFIF veya PNG biçiminde en fazla 5 adet görsel yükleyebilirsiniz. Bir tartışma başlatmadan önce satıcı forumları talimatlarına bakın.
Nasıl tartışma oluşturabilirim?
Kategoriler ve etiketler, satıcı forumlarının düzenli kalmasını sağlayarak satış ortaklarının sorularına daha hızlı yanıt bulmasına imkan tanır. Kategoriler ve etiketler ayrıca arama sonuçlarının konuya göre filtrelenmesine de olanak sağlar. Satış ortağının bir tartışma başlatmak için en az 1 kategori ve en fazla 5 etiket seçmesi gerekir.
Tartışma yayınlamadan önce neden kategori ve etiket seçmem gerekiyor?
Evet, "Taslak olarak kaydet" düğmesine tıklayarak tartışma taslağını kaydedebilirsiniz. Geri dönüp taslağınızı tamamlamak için "Tartışma başlat" düğmesine tıklayın ve sayfayı aşağı kaydırarak "Tartışma taslakları" bölümüne gidin. Konu taslağınızı açın ve gönderinizi oluşturmaya devam edin. En fazla 50 taslak kaydedebilirsiniz.
Tartışmamın bir taslağını kaydedebilir miyim?
Mevcut bir gönderiden alıntı yapmak için, alıntı yapmak istediğiniz bilgileri vurgulayın ve ardından vurgulanan alanın sol üst kısmında görünen "Alıntı yap" düğmesine tıklayın. Alıntı yapıldığında, gönderinizi tamamlayabileceğiniz bir yanıt penceresi otomatik olarak oluşturulur.
Gönderilerimde ve yanıtlarımda yer alan içeriklerden nasıl alıntı yapabilirim?
Bir gönderide veya yanıtta diğer satış ortaklarından bahsetmek için, klavyenizde "@" sembolüne basın ve ardından satış ortağının kullanıcı adını yazmaya başlayın. Açılır listeden kullanıcı adını seçin.
Gönderimde diğer satış ortaklarından nasıl bahsedebilirim?
Satıcı forumları, forumları düzenli tutmak ve yinelenen bilgileri önlemek için satış ortaklarının yinelenen bir gönderi başlığı oluşturmasını önler. Bunun yerine, satış ortakları konuşmak istedikleri konu veya soruyla ilgili olabilecek diğer gönderilere yönelik öneriler görür.
Neden bir tartışmanın başlığını yineleyemiyorum?

Gruplar

Gruplar, iş ihtiyaçları veya ilgi alanları benzer olan diğer satış ortaklarıyla etkileşime geçmeye yönelik özel bir alandır. Gruplardaki tartışmalar satıcı forumları topluluğu tarafından görülebilir ancak bir grupta yalnızca grup üyeleri oy verebilir veya paylaşım yapabilir. Üye olduğunuz gruplarla yapılan tartışmalarla ilgili bildirim almayı da seçebilirsiniz.
Satıcı forumlarındaki gruplar nelerdir?

Profil ve tercihler

Amazon Global Satıcı Hesabı adı ve Vitrin adı, artık topluluğumuz içinde güven ve şeffaflığı artırmaya devam etmek için satış ortağının profilinin bir parçası. Bu, işletmenizi sergilemek ve forumlarda iletişim kurduğunuz diğer satıcılar hakkında daha fazla bilgi edinmek için harika bir yoldur. Yeni Satıcı Forumlarında forumlar profil sayfanızda üç ad görüntülenir:
  • Görünen adınız. Bu, Satıcı Forumları etkileşimleri için seçtiğiniz addır. Tüm gönderilerinizin ve yanıtlarınızın yanında görünür.
  • Vitrin adlarınız. Bu, Amazon.com detay sayfalarınızda ve vitrininizde görünen adla aynıdır. Yalnızca Satıcı Forumları profil sayfanızda görünür.
  • Global Satıcı Hesabı adlarınız. Yalnızca Satıcı Forumları profil sayfanızda görüntülenir.
Vitrin adım neden satıcı forumları profilimde gösteriliyor?
Satıcı forumlarındaki profiller artık özelleştirilebilir. Burada, işletmenizin hikayesini paylaşabilir ve forum topluluğundaki diğer Amazon satış ortakları hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Artık şunları özelleştirebilirsiniz:
  • Profil resmi: Burada kendinizi, işletmenizin logosunu veya satıcı forumlarındaki varlığınızı temsil eden bir avatarı sergileyebilirsiniz.
  • Görünen ad: Satıcı forumlarında görünen adınızı seçebilirsiniz. Görünen adınızı istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.
  • "Hakkımda" ve "İşletmem hakkında": Başkalarına kendiniz ve işletmeniz hakkında bilgi vermenizi sağlar.
  • Kişiselleştirme ve bildirim tercihleri: Kişiselleştirme ve bildirim tercihlerini belirleyebilirsiniz.
Satıcı forumları profilimde neleri kişiselleştirebilirim?
Bir satış ortağının önceki deneyimde satıcı forumlarında aktif olması durumunda satış ortağının görünen adı ve geçmişi, yeni satıcı forumlarında bir profil oluşturduktan sonra 90 gün boyunca kayıtlı kalır. Önceki görünen adı ve geçmişi yeni profille ilişkilendirme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi için profil sayfasını ziyaret edin.

Lütfen dikkat: Satış ortağı önceki profilini hesabıyla ilişkilendirmeyi seçmese bile söz konusu önceki görünen adı başka kimse kullanamaz.
Önceki Forumlardaki eski profilimin görünen adı ve geçmişine ne oldu?
Bir Amazon mağazasında gerçekleştirilen faaliyetler yalnızca söz konusu ülkede görülebilir. Profilinizdeki belirli faaliyetlere gidemiyorsanız söz konusu faaliyetin gerçekleştirildiği ülkeye geçmeniz gerekebilir. Mağazanızı değiştirmek için "Tartışma başlat" düğmesinin üzerindeki ülke seçiciyi kullanın.
Profilimdeki belirli faaliyetlere neden gidemiyorum?

Bildirimler

Gönderilerinize diğer satış ortakları yanıt veya oy verdiğinde bildirim alırsınız. Üyesi olduğunuz gruplarda yeni tartışma başlatıldığında veya Amazon'dan yeni bir mesaj geldiğinde de bildirim alırsınız. Satıcı forumlarındaki "bildirim" sekmesine tıklayarak bildirimleri görüntüleyebilirsiniz.
Bildirim nedir ve bunları nasıl görüntüleyebilirim?
"Tercihler" sekmesine giderek bildirim tercihlerini değiştirebilirsiniz. Satış ortakları, tercihlerine göre tüm bildirimleri veya tek tek bildirimleri etkinleştirmeyi ya da devre dışı bırakmayı seçebilirler.
Bildirim tercihlerimi nasıl değiştirebilirim?

Moderasyon

Amazon, satıcı forumları topluluğundaki herkes için mümkün olan en iyi deneyimi sunmak amacıyla katılımla ilgili temel talimatlar belirlemiştir. Talimatları buradan okuyabilirsiniz.
Satıcı forumları talimatları nelerdir?
Amazon'un Topluluk Yöneticileri ekibi, satıcı forumları topluluğunu eğitim ve bilgilendirme yayınları, anketler, anketler, etkinlikler ve başarı hikayeleri gibi faydalı içeriklerle destekler. Topluluk yöneticileri, işaretlenmiş mesajları/konuları inceleyerek, uygunsuz içerikleri kaldırarak ve rahatsız edici üyeleri satıcı forumlarından çıkararak görüşmelerin faydalı olmasına ve konuyla ilgili kalmasına yardımcı olur.
Amazon topluluk yöneticileri, satıcı forumlarını nasıl destekliyor?
Uyarılar, bir satış ortağının satıcı forumları talimatlarını ihlal ettiğini belirten resmî Amazon bildirimleridir. Topluluk yöneticileri bir ihlalle ilişkili yasaklı içeriği düzenleyebilir veya kaldırabilir ve ihlallerin tekrarlanması gönderim yetkilerinizin askıya alınmasına neden olabilir.
Uyarı nedir?

Satıcı forumları hakkında SSS

Satıcı Forumları hakkında sık sorulan soruları bulmak için aşağıdaki bölümlere gidin. Aradığınızı bulamıyor musunuz? Satıcı Forumlarında bir soru sorun.

Genel

Satıcı forumları, satış ortaklarının diğer Amazon satış ortaklarıyla bağlantı kurmasına, bilgi ve deneyimleri paylaşmasına, Amazon mağazasında satışla ilgili konuları tartışmasına yönelik bir Amazon topluluk alanıdır. Satıcı forumları; tartışmalara katılan, satış ortaklarının Amazon mağazasında başarılı şekilde satış yapmasına yardımcı olmak için içerik paylaşan ve soruları yanıtlayan Amazon topluluk yöneticileri tarafından yönetilir.
Satıcı forumları nedir?
Yeni satıcı forumları deneyimini, satış ortaklarımızdan gelen geri bildirimlere göre tasarladık. Yaptığımız iyileştirmeler arasında geliştirilmiş bir görünümle birlikte daha sezgisel ve düzenli bir gezinti; her gönderiyi görüntüleme ve oylama olanağı; kişiselleştirilmiş arama ve tartışmalar; oylara, görüntüleme sayılarına ve Amazon'dan gelen yanıtlara göre filtrelemeye olanak tanıyan arama iyileştirmeleri sayılabilir. Geri bildirimleriniz doğrultusunda, satıcı forumları deneyimini geliştirmeye devam edeceğiz.
Neden yeni bir satıcı forumları deneyimi oluşturdunuz?
Satıcı forumlarındaki içeriklere hem Amazon satış ortakları hem de diğer kişiler salt okunur biçimde erişebilir. Ancak yalnızca aktif bir Seller Central hesabı olan Amazon satıcıları yeni tartışmalar oluşturabilir, yanıt gönderebilir veya satıcı forumlarıyla (burada satış ortakları olarak adlandırılır) başka şekillerde etkileşime girebilir. Satıcı forumlarına erişim ve bu forumların kullanımı, Amazon.com Gizlilik Bildirimi koşullarının yanı sıra Amazon İş Çözümleri Sözleşmesi ve Seller Central Kullanım Koşulları gibi Amazon ile satış ortakları arasındaki diğer Amazon politikalarına ve sözleşmelerine tabidir.
Satıcı forumlarına kimler katılabilir?
Satıcı forumları, satıcı topluluğundan tavsiye ve çözümler almak, Amazon mağazasında satışla ilgili fikir, bilgi ve görüş alışverişinde bulunmak için harika bir yerdir. Satış Ortağı Destek ekibi, satıcıyla ilgili sorunlarda öncelikli irtibat noktasıdır ve satış ortaklarına zamanında, doğru operasyonel destek sağlar. Operasyonel veya hesabınızla ilgili sorunlar için doğrudan Satış Ortağı Destek ekibine ulaşmanız gerekir.
Satıcı forumları ile Satış Ortağı Destek ekibi arasındaki fark nedir?
Satıcı forumlarındaki tartışmalar ülkeye göre değişiklik gösterir. "Tartışma başlat" düğmesinin üzerindeki ülke seçiciye giderek diğer ülkelerdeki satıcı forumlarına göz atabilirsiniz. Satıcı forumlarında başka bir ülkeye yönelik içerik yayınlayabilmeniz için o ülkede satış yapmak üzere kaydolmuş olmanız gerekir.
Diğer Amazon mağazalarıyla ilgili satıcı forumları tartışmalarına nasıl göz atabilirim?
  • Girmek veya kazanmak için alışveriş ya da ödeme yapılması gerekmez.
  • Promosyon, ilgili duyuruda (ör. satıcı forumlarındaki gönderide, e-postada, sosyal medyada ve Seller Central'da) belirtilen tarihler ile saatlerde başlar ve sona erer.
  • Amerika Birleşik Devletleri'ndeki 50 eyalette veya Kolumbiya Bölgesi'nde yasal olarak ikamet etmeniz ve 18 yaşını ya da ikamet ettiğiniz eyaletin yasalarında belirtilen reşit olma yaşını doldurmuş olmanız gerekir. Satıcı forumları hesabı başına bir giriş sağlayın.
  • Satıcı forumları hesabıyla aktif olarak kayıtlı bir Amazon satış ortağı olmalısınız.
  • Promosyona, açıklanan giriş yöntemlerden birini kullanarak girebilirsiniz. Bu promosyona katılmak için ilgili duyuruyu inceleyin ve giriş talimatlarını izleyin.
  • Kazanma oranı, alınan uygun girişlerin sayısına bağlıdır.
  • Çalışanlarımız ve bağlı ortaklıklarımızın çalışanları ile yakın aile üyeleri ve Amazon İş Ortakları programına kayıtlı olan iş ortakları bu promosyona katılmaya uygun değildir.
  • Potansiyel kazananlar, promosyon duyurusunda belirtildiği üzere promosyon bittikten sonraki 5 gün içinde bilgilendirilir. Söz konusu bilgilendirmenin ardından, ödülün alınması için 72 saat süre tanınır. Potansiyel kazanan 72 saat içinde yanıt vermezse veya ödül verilmeden önce potansiyel kazananın uygun olmadığı tespit edilirse Amazon tamamen kendi takdirine bağlı olarak ilgili ödülü alternatif bir potansiyel kazanana verebilir.
  • Promosyona girerek, ödülü kabul etmeniz, ödülü almanız, ödülle ilgili deneyiminiz, ödülü kullanmanız veya kötüye kullanmanız ya da promosyona katılmanız ile ilgili hiçbir husustan Amazon ile iştiraklerinin, ödül sağlayıcılarının, Facebook'un, Instagram'ın, Snapchat'in ve Twitter'ın sorumlu olmayacağını ve bunların, makul avukat ücretleri ve masrafları dahil olmak üzere hiçbir kayıptan sorumlu tutulamayacağını kabul etmiş olursunuz. Ayrıca, promosyon için gönderdiğiniz yanıta veya bildirime dahil etmeyi seçtiğiniz fikrî mülkiyetinize ya da özel bilgilerinize ilişkin tüm haklarınızdan feragat ettiğinizi de kabul etmiş olursunuz.
  • Promosyonu girerek, kazanan seçilmeniz durumunda Amazon satıcı forumlarındaki kullanıcı adınızın herkese açık şekilde paylaşılmasına izin vermiş olursunuz.
  • Promosyonun sponsoru, promosyonun yayınlandığı sayfayı veya siteyi yöneten Amazon iştirakidir.
  • Ödül olarak bir Amazon hediye kartı veriliyorsa her kazanan, hediye kartını kullanabilmek için bir Amazon.com hesabına sahip olmalı veya bir hesap oluşturmalıdır. Hediye kartları yalnızca Amazon.com'daki veya iştiraklerinin bazı web sitelerindeki uygun ürünler satın alınırken kullanılabilir. Hediye kartı kullanılarak başka bir hediye kartı sarın alınamaz. Kanunlar uyarınca zorunlu olduğu durumlar dışında hediye kartları herhangi bir değer karşılığında başkalarına aktarılamaz veya paraya çevrilemez. Hediye kartı bakiyenizi kullanmak veya görüntülemek için Amazon.com adresindeki "Hesabım" sayfasına gidin. Hiçbir hediye kartının kaybolmasından, çalınmasından, yok edilmesinden veya izinsiz kullanılmasından Amazon sorumlu tutulamaz. Hediye kartı kaybolursa veya çalınırsa değiştirilmez. Hüküm ve koşulların tamamı için https://www.amazon.com/gc-legal adresine gidin. Hediye kartı, Washington merkezli ACI Gift Cards LLC şirketi tarafından sağlanmaktadır. Son kullanma tarihi veya hizmet ücreti yoktur.
ABD Çekiliş Hüküm ve Koşulları nedir?

Tartışma oluşturma

Satıcı forumları deneyiminin üst kısmındaki "Tartışma başlat" düğmesine tıklayarak yeni tartışmalar oluşturabilirsiniz. Bir tartışmada JPG, JPEG, JPE, JFIF veya PNG biçiminde en fazla 5 adet görsel yükleyebilirsiniz. Bir tartışma başlatmadan önce satıcı forumları talimatlarına bakın.
Nasıl tartışma oluşturabilirim?
Kategoriler ve etiketler, satıcı forumlarının düzenli kalmasını sağlayarak satış ortaklarının sorularına daha hızlı yanıt bulmasına imkan tanır. Kategoriler ve etiketler ayrıca arama sonuçlarının konuya göre filtrelenmesine de olanak sağlar. Satış ortağının bir tartışma başlatmak için en az 1 kategori ve en fazla 5 etiket seçmesi gerekir.
Tartışma yayınlamadan önce neden kategori ve etiket seçmem gerekiyor?
Evet, "Taslak olarak kaydet" düğmesine tıklayarak tartışma taslağını kaydedebilirsiniz. Geri dönüp taslağınızı tamamlamak için "Tartışma başlat" düğmesine tıklayın ve sayfayı aşağı kaydırarak "Tartışma taslakları" bölümüne gidin. Konu taslağınızı açın ve gönderinizi oluşturmaya devam edin. En fazla 50 taslak kaydedebilirsiniz.
Tartışmamın bir taslağını kaydedebilir miyim?
Mevcut bir gönderiden alıntı yapmak için, alıntı yapmak istediğiniz bilgileri vurgulayın ve ardından vurgulanan alanın sol üst kısmında görünen "Alıntı yap" düğmesine tıklayın. Alıntı yapıldığında, gönderinizi tamamlayabileceğiniz bir yanıt penceresi otomatik olarak oluşturulur.
Gönderilerimde ve yanıtlarımda yer alan içeriklerden nasıl alıntı yapabilirim?
Bir gönderide veya yanıtta diğer satış ortaklarından bahsetmek için, klavyenizde "@" sembolüne basın ve ardından satış ortağının kullanıcı adını yazmaya başlayın. Açılır listeden kullanıcı adını seçin.
Gönderimde diğer satış ortaklarından nasıl bahsedebilirim?
Satıcı forumları, forumları düzenli tutmak ve yinelenen bilgileri önlemek için satış ortaklarının yinelenen bir gönderi başlığı oluşturmasını önler. Bunun yerine, satış ortakları konuşmak istedikleri konu veya soruyla ilgili olabilecek diğer gönderilere yönelik öneriler görür.
Neden bir tartışmanın başlığını yineleyemiyorum?

Gruplar

Gruplar, iş ihtiyaçları veya ilgi alanları benzer olan diğer satış ortaklarıyla etkileşime geçmeye yönelik özel bir alandır. Gruplardaki tartışmalar satıcı forumları topluluğu tarafından görülebilir ancak bir grupta yalnızca grup üyeleri oy verebilir veya paylaşım yapabilir. Üye olduğunuz gruplarla yapılan tartışmalarla ilgili bildirim almayı da seçebilirsiniz.
Satıcı forumlarındaki gruplar nelerdir?

Profil ve tercihler

Amazon Global Satıcı Hesabı adı ve Vitrin adı, artık topluluğumuz içinde güven ve şeffaflığı artırmaya devam etmek için satış ortağının profilinin bir parçası. Bu, işletmenizi sergilemek ve forumlarda iletişim kurduğunuz diğer satıcılar hakkında daha fazla bilgi edinmek için harika bir yoldur. Yeni Satıcı Forumlarında forumlar profil sayfanızda üç ad görüntülenir:
  • Görünen adınız. Bu, Satıcı Forumları etkileşimleri için seçtiğiniz addır. Tüm gönderilerinizin ve yanıtlarınızın yanında görünür.
  • Vitrin adlarınız. Bu, Amazon.com detay sayfalarınızda ve vitrininizde görünen adla aynıdır. Yalnızca Satıcı Forumları profil sayfanızda görünür.
  • Global Satıcı Hesabı adlarınız. Yalnızca Satıcı Forumları profil sayfanızda görüntülenir.
Vitrin adım neden satıcı forumları profilimde gösteriliyor?
Satıcı forumlarındaki profiller artık özelleştirilebilir. Burada, işletmenizin hikayesini paylaşabilir ve forum topluluğundaki diğer Amazon satış ortakları hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz. Artık şunları özelleştirebilirsiniz:
  • Profil resmi: Burada kendinizi, işletmenizin logosunu veya satıcı forumlarındaki varlığınızı temsil eden bir avatarı sergileyebilirsiniz.
  • Görünen ad: Satıcı forumlarında görünen adınızı seçebilirsiniz. Görünen adınızı istediğiniz zaman değiştirebilirsiniz.
  • "Hakkımda" ve "İşletmem hakkında": Başkalarına kendiniz ve işletmeniz hakkında bilgi vermenizi sağlar.
  • Kişiselleştirme ve bildirim tercihleri: Kişiselleştirme ve bildirim tercihlerini belirleyebilirsiniz.
Satıcı forumları profilimde neleri kişiselleştirebilirim?
Bir satış ortağının önceki deneyimde satıcı forumlarında aktif olması durumunda satış ortağının görünen adı ve geçmişi, yeni satıcı forumlarında bir profil oluşturduktan sonra 90 gün boyunca kayıtlı kalır. Önceki görünen adı ve geçmişi yeni profille ilişkilendirme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi için profil sayfasını ziyaret edin.

Lütfen dikkat: Satış ortağı önceki profilini hesabıyla ilişkilendirmeyi seçmese bile söz konusu önceki görünen adı başka kimse kullanamaz.
Önceki Forumlardaki eski profilimin görünen adı ve geçmişine ne oldu?
Bir Amazon mağazasında gerçekleştirilen faaliyetler yalnızca söz konusu ülkede görülebilir. Profilinizdeki belirli faaliyetlere gidemiyorsanız söz konusu faaliyetin gerçekleştirildiği ülkeye geçmeniz gerekebilir. Mağazanızı değiştirmek için "Tartışma başlat" düğmesinin üzerindeki ülke seçiciyi kullanın.
Profilimdeki belirli faaliyetlere neden gidemiyorum?

Bildirimler

Gönderilerinize diğer satış ortakları yanıt veya oy verdiğinde bildirim alırsınız. Üyesi olduğunuz gruplarda yeni tartışma başlatıldığında veya Amazon'dan yeni bir mesaj geldiğinde de bildirim alırsınız. Satıcı forumlarındaki "bildirim" sekmesine tıklayarak bildirimleri görüntüleyebilirsiniz.
Bildirim nedir ve bunları nasıl görüntüleyebilirim?
"Tercihler" sekmesine giderek bildirim tercihlerini değiştirebilirsiniz. Satış ortakları, tercihlerine göre tüm bildirimleri veya tek tek bildirimleri etkinleştirmeyi ya da devre dışı bırakmayı seçebilirler.
Bildirim tercihlerimi nasıl değiştirebilirim?

Moderasyon

Amazon, satıcı forumları topluluğundaki herkes için mümkün olan en iyi deneyimi sunmak amacıyla katılımla ilgili temel talimatlar belirlemiştir. Talimatları buradan okuyabilirsiniz.
Satıcı forumları talimatları nelerdir?
Amazon'un Topluluk Yöneticileri ekibi, satıcı forumları topluluğunu eğitim ve bilgilendirme yayınları, anketler, anketler, etkinlikler ve başarı hikayeleri gibi faydalı içeriklerle destekler. Topluluk yöneticileri, işaretlenmiş mesajları/konuları inceleyerek, uygunsuz içerikleri kaldırarak ve rahatsız edici üyeleri satıcı forumlarından çıkararak görüşmelerin faydalı olmasına ve konuyla ilgili kalmasına yardımcı olur.
Amazon topluluk yöneticileri, satıcı forumlarını nasıl destekliyor?
Uyarılar, bir satış ortağının satıcı forumları talimatlarını ihlal ettiğini belirten resmî Amazon bildirimleridir. Topluluk yöneticileri bir ihlalle ilişkili yasaklı içeriği düzenleyebilir veya kaldırabilir ve ihlallerin tekrarlanması gönderim yetkilerinizin askıya alınmasına neden olabilir.
Uyarı nedir?