Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap
user profile
Seller_s9qdNuB46gME0

Müşteri olumsuz Yorumları...

"Satmış olan bir ürüne müşterim, yaptığı yorumda ürünü iade edemediğini ve beni dolandırıcılıkla suçluyor. Bildiğiniz gibi Prime etiketli iadelerine müdahale edemiyoruz satıcı. Amazon iadeleri otomatik olarak kabul ediyor. Amazonda bu noktada her hangibi sorumluluk almıyor. Yorum beni çok rahatsız ediyor. Yorumu kaldırmanın bir yolu var mı ?

510 görüntüleme
9 yanıt
Etiketler:Prime
70
Yanıtla
user profile
Seller_s9qdNuB46gME0

Müşteri olumsuz Yorumları...

"Satmış olan bir ürüne müşterim, yaptığı yorumda ürünü iade edemediğini ve beni dolandırıcılıkla suçluyor. Bildiğiniz gibi Prime etiketli iadelerine müdahale edemiyoruz satıcı. Amazon iadeleri otomatik olarak kabul ediyor. Amazonda bu noktada her hangibi sorumluluk almıyor. Yorum beni çok rahatsız ediyor. Yorumu kaldırmanın bir yolu var mı ?

Etiketler:Prime
70
510 görüntüleme
9 yanıt
Yanıtla
9 yanıt
user profile
Seller_MKyc5C5EU5Pd2

"Değerlendirme Yöneticisi" nde ilgili yorumun en sağ tarafında ki kutucuktan kaldırma talebi oluşturabilirsin.

20
user profile
Seller_L6MdmwISdiV56

Müşteriye ürün önderiyoruz herhangi bir aksaklık yok ürün kitap..Müşteri diyor ki baskı kalitesiz saman kağıt diye şikayet ediyor korsan diye..Kardeşim 5 kitap toplam 150 tl kim niye yapsın korsanını..amazon da bizden fatura istiyor..ben kitabı almışım nuh nebi'den önce..nereden bulayım faturayı...Yani müşteri bilip bilmeden kendine göre yorum yapıyor ama karşıdaki nasıl etkilenecek umurunda değil...

10
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_s9qdNuB46gME0

Müşteri olumsuz Yorumları...

"Satmış olan bir ürüne müşterim, yaptığı yorumda ürünü iade edemediğini ve beni dolandırıcılıkla suçluyor. Bildiğiniz gibi Prime etiketli iadelerine müdahale edemiyoruz satıcı. Amazon iadeleri otomatik olarak kabul ediyor. Amazonda bu noktada her hangibi sorumluluk almıyor. Yorum beni çok rahatsız ediyor. Yorumu kaldırmanın bir yolu var mı ?

510 görüntüleme
9 yanıt
Etiketler:Prime
70
Yanıtla
user profile
Seller_s9qdNuB46gME0

Müşteri olumsuz Yorumları...

"Satmış olan bir ürüne müşterim, yaptığı yorumda ürünü iade edemediğini ve beni dolandırıcılıkla suçluyor. Bildiğiniz gibi Prime etiketli iadelerine müdahale edemiyoruz satıcı. Amazon iadeleri otomatik olarak kabul ediyor. Amazonda bu noktada her hangibi sorumluluk almıyor. Yorum beni çok rahatsız ediyor. Yorumu kaldırmanın bir yolu var mı ?

Etiketler:Prime
70
510 görüntüleme
9 yanıt
Yanıtla
user profile

Müşteri olumsuz Yorumları...

Seller_s9qdNuB46gME0 tarafından yazıldı

"Satmış olan bir ürüne müşterim, yaptığı yorumda ürünü iade edemediğini ve beni dolandırıcılıkla suçluyor. Bildiğiniz gibi Prime etiketli iadelerine müdahale edemiyoruz satıcı. Amazon iadeleri otomatik olarak kabul ediyor. Amazonda bu noktada her hangibi sorumluluk almıyor. Yorum beni çok rahatsız ediyor. Yorumu kaldırmanın bir yolu var mı ?

Etiketler:Prime
70
510 görüntüleme
9 yanıt
Yanıtla
9 yanıt
9 yanıt
Hızlı filtreler
Sıralama ölçütü
user profile
Seller_MKyc5C5EU5Pd2

"Değerlendirme Yöneticisi" nde ilgili yorumun en sağ tarafında ki kutucuktan kaldırma talebi oluşturabilirsin.

20
user profile
Seller_L6MdmwISdiV56

Müşteriye ürün önderiyoruz herhangi bir aksaklık yok ürün kitap..Müşteri diyor ki baskı kalitesiz saman kağıt diye şikayet ediyor korsan diye..Kardeşim 5 kitap toplam 150 tl kim niye yapsın korsanını..amazon da bizden fatura istiyor..ben kitabı almışım nuh nebi'den önce..nereden bulayım faturayı...Yani müşteri bilip bilmeden kendine göre yorum yapıyor ama karşıdaki nasıl etkilenecek umurunda değil...

10
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_MKyc5C5EU5Pd2

"Değerlendirme Yöneticisi" nde ilgili yorumun en sağ tarafında ki kutucuktan kaldırma talebi oluşturabilirsin.

20
user profile
Seller_MKyc5C5EU5Pd2

"Değerlendirme Yöneticisi" nde ilgili yorumun en sağ tarafında ki kutucuktan kaldırma talebi oluşturabilirsin.

20
Yanıtla
user profile
Seller_L6MdmwISdiV56

Müşteriye ürün önderiyoruz herhangi bir aksaklık yok ürün kitap..Müşteri diyor ki baskı kalitesiz saman kağıt diye şikayet ediyor korsan diye..Kardeşim 5 kitap toplam 150 tl kim niye yapsın korsanını..amazon da bizden fatura istiyor..ben kitabı almışım nuh nebi'den önce..nereden bulayım faturayı...Yani müşteri bilip bilmeden kendine göre yorum yapıyor ama karşıdaki nasıl etkilenecek umurunda değil...

10
user profile
Seller_L6MdmwISdiV56

Müşteriye ürün önderiyoruz herhangi bir aksaklık yok ürün kitap..Müşteri diyor ki baskı kalitesiz saman kağıt diye şikayet ediyor korsan diye..Kardeşim 5 kitap toplam 150 tl kim niye yapsın korsanını..amazon da bizden fatura istiyor..ben kitabı almışım nuh nebi'den önce..nereden bulayım faturayı...Yani müşteri bilip bilmeden kendine göre yorum yapıyor ama karşıdaki nasıl etkilenecek umurunda değil...

10
Yanıtla
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin