Alıcı iletişim tercihlerini daha iyi korumak için Alıcı-Satıcı Mesajlaşması seçeneklerimizi güncelledik.
Alıcı-Satıcı Mesajlaşması, siparişleri tamamlamak veya müşteri hizmetleri sorularına yanıt vermek için alıcılarla iletişime geçmenizi sağlar ancak bu araç, pazarlama ve promosyon amacıyla kullanılmamalıdır.
Mesajlaşmanın yalnızca önemli mesajlarda kullanıldığından emin olmak amacıyla, mesaj konu satırına "[Önemli]" ibaresini ekleme ve alıcının mesaj almama tercihini geçersiz kılma seçeneğini kaldırdık.
Alıcılarla, siparişleriyle ilgili önemli mesajlar göndererek iletişim kurmaya devam edebileceksiniz. İletişim siparişin tamamlanması için kritik önem taşıyorsa, alıcının mesaj almama tercihine bakılmaksızın mesajınız iletilir.
En iyi deneyim için; sipariş numaralarını otomatik olarak içeren, mesajları alıcının tercih ettiği dile çeviren ve gerekirse mesajları [Önemli] olarak işaretleyen mesaj şablonlarımızı kullanmanızı öneririz.
Daha fazla bilgi için Alıcı-Satıcı Mesajlarını kullanarak alıcıyla iletişime geçme sayfasına gidin.
Hangi tür alıcı mesajlarına izin verildiği hakkında daha fazla bilgi için İletişim talimatları sayfasına gidin.