ÜRÜN ORİJİNALLİĞİ SAHTE ÜRÜN ŞİKAYETİ AMAZON SATICISINA DESTEK VERMELİ...MOBBİNG UYGULAMAMALI...

Ülkeler

Salt okunur
Avustralya
Belçika
Brezilya
Kanada
Mısır
Fransa
Almanya
Hindistan
İtalya
Japonya
Meksika
Hollanda
Polonya
Suudi Arabistan
Singapur
İspanya
İsveç
Türkiye
Birleşik Arap Emirlikleri
Birleşik Krallık
Amerika Birleşik Devletleri
Türkiye
imgGiriş yap
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

ÜRÜN ORİJİNALLİĞİ SAHTE ÜRÜN ŞİKAYETİ AMAZON SATICISINA DESTEK VERMELİ...MOBBİNG UYGULAMAMALI...

Müşterinin bize bıraktığı yorum. (Ürünün orijinal olmadığını düşünüyorum.)Aynı hafta ve 2 ürünümden 1 müşterinin şikayeti üzerine ihlal aldım. Müşterileri şikayet etmek için kolları sıvadım. Cevapları muallak olan o kadar fazla açık var ki AMAZONDA artık yoruldum. Ürünlerim Eczane aracılığı ile tedarik edilmiş, Eczane global bir depodan tedarik etmiş, ürün 70 adetin üzerinde satış almış, fakat 1 müşterinin şikayeti ile 365 gün içerisindeki bütün satışlardan sorumluyuz. O kadar vakit kaybı oluyor ki Amazona kaç tane gitti ,Faturaları tek tek çıkarmak... bilemiyorum belki doğru bir politika fakat diğer pazaryerleri gibi en başından istense sorun ortadan kalkacak demek ki. Bizler sadece Amazon da satış yapmıyoruz o yüzden faturalandırma sürecinde istediğiniz belgeler biz satıcıların ciddi vakit kaybına sebep oluyor. Lütfen yetkililer sesimizi duysun ve ticaretimizi düzenli yapalım... Her zaman müşteri haklıdır diye birşey söz konusu değildir. Buradanda bildirmek isterimki şikayette bulunan ve yorumu bırakan müşteriyi T.C adalet bakanlığına bizzat bütün belgelerimle şikayette bulundum.Süreci tamamen izleyeceğim.

19 görüntüleme
0 yanıt
Etiketler:Askıya Alındı, Devre dışı bırakıldı, Satıcı performansı, Ürün orijinalliği
00
Yanıtla
0 yanıt
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin