Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

ÜRÜN ORİJİNALLİĞİ SAHTE ÜRÜN ŞİKAYETİ AMAZON SATICISINA DESTEK VERMELİ...MOBBİNG UYGULAMAMALI...

Müşterinin bize bıraktığı yorum. (Ürünün orijinal olmadığını düşünüyorum.)Aynı hafta ve 2 ürünümden 1 müşterinin şikayeti üzerine ihlal aldım. Müşterileri şikayet etmek için kolları sıvadım. Cevapları muallak olan o kadar fazla açık var ki AMAZONDA artık yoruldum. Ürünlerim Eczane aracılığı ile tedarik edilmiş, Eczane global bir depodan tedarik etmiş, ürün 70 adetin üzerinde satış almış, fakat 1 müşterinin şikayeti ile 365 gün içerisindeki bütün satışlardan sorumluyuz. O kadar vakit kaybı oluyor ki Amazona kaç tane gitti ,Faturaları tek tek çıkarmak... bilemiyorum belki doğru bir politika fakat diğer pazaryerleri gibi en başından istense sorun ortadan kalkacak demek ki. Bizler sadece Amazon da satış yapmıyoruz o yüzden faturalandırma sürecinde istediğiniz belgeler biz satıcıların ciddi vakit kaybına sebep oluyor. Lütfen yetkililer sesimizi duysun ve ticaretimizi düzenli yapalım... Her zaman müşteri haklıdır diye birşey söz konusu değildir. Buradanda bildirmek isterimki şikayette bulunan ve yorumu bırakan müşteriyi T.C adalet bakanlığına bizzat bütün belgelerimle şikayette bulundum.Süreci tamamen izleyeceğim.

18 görüntüleme
0 yanıt
Etiketler:Askıya Alındı, Devre dışı bırakıldı, Satıcı performansı, Ürün orijinalliği
00
Yanıtla
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

ÜRÜN ORİJİNALLİĞİ SAHTE ÜRÜN ŞİKAYETİ AMAZON SATICISINA DESTEK VERMELİ...MOBBİNG UYGULAMAMALI...

Müşterinin bize bıraktığı yorum. (Ürünün orijinal olmadığını düşünüyorum.)Aynı hafta ve 2 ürünümden 1 müşterinin şikayeti üzerine ihlal aldım. Müşterileri şikayet etmek için kolları sıvadım. Cevapları muallak olan o kadar fazla açık var ki AMAZONDA artık yoruldum. Ürünlerim Eczane aracılığı ile tedarik edilmiş, Eczane global bir depodan tedarik etmiş, ürün 70 adetin üzerinde satış almış, fakat 1 müşterinin şikayeti ile 365 gün içerisindeki bütün satışlardan sorumluyuz. O kadar vakit kaybı oluyor ki Amazona kaç tane gitti ,Faturaları tek tek çıkarmak... bilemiyorum belki doğru bir politika fakat diğer pazaryerleri gibi en başından istense sorun ortadan kalkacak demek ki. Bizler sadece Amazon da satış yapmıyoruz o yüzden faturalandırma sürecinde istediğiniz belgeler biz satıcıların ciddi vakit kaybına sebep oluyor. Lütfen yetkililer sesimizi duysun ve ticaretimizi düzenli yapalım... Her zaman müşteri haklıdır diye birşey söz konusu değildir. Buradanda bildirmek isterimki şikayette bulunan ve yorumu bırakan müşteriyi T.C adalet bakanlığına bizzat bütün belgelerimle şikayette bulundum.Süreci tamamen izleyeceğim.

Etiketler:Askıya Alındı, Devre dışı bırakıldı, Satıcı performansı, Ürün orijinalliği
00
18 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

ÜRÜN ORİJİNALLİĞİ SAHTE ÜRÜN ŞİKAYETİ AMAZON SATICISINA DESTEK VERMELİ...MOBBİNG UYGULAMAMALI...

Müşterinin bize bıraktığı yorum. (Ürünün orijinal olmadığını düşünüyorum.)Aynı hafta ve 2 ürünümden 1 müşterinin şikayeti üzerine ihlal aldım. Müşterileri şikayet etmek için kolları sıvadım. Cevapları muallak olan o kadar fazla açık var ki AMAZONDA artık yoruldum. Ürünlerim Eczane aracılığı ile tedarik edilmiş, Eczane global bir depodan tedarik etmiş, ürün 70 adetin üzerinde satış almış, fakat 1 müşterinin şikayeti ile 365 gün içerisindeki bütün satışlardan sorumluyuz. O kadar vakit kaybı oluyor ki Amazona kaç tane gitti ,Faturaları tek tek çıkarmak... bilemiyorum belki doğru bir politika fakat diğer pazaryerleri gibi en başından istense sorun ortadan kalkacak demek ki. Bizler sadece Amazon da satış yapmıyoruz o yüzden faturalandırma sürecinde istediğiniz belgeler biz satıcıların ciddi vakit kaybına sebep oluyor. Lütfen yetkililer sesimizi duysun ve ticaretimizi düzenli yapalım... Her zaman müşteri haklıdır diye birşey söz konusu değildir. Buradanda bildirmek isterimki şikayette bulunan ve yorumu bırakan müşteriyi T.C adalet bakanlığına bizzat bütün belgelerimle şikayette bulundum.Süreci tamamen izleyeceğim.

18 görüntüleme
0 yanıt
Etiketler:Askıya Alındı, Devre dışı bırakıldı, Satıcı performansı, Ürün orijinalliği
00
Yanıtla
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

ÜRÜN ORİJİNALLİĞİ SAHTE ÜRÜN ŞİKAYETİ AMAZON SATICISINA DESTEK VERMELİ...MOBBİNG UYGULAMAMALI...

Müşterinin bize bıraktığı yorum. (Ürünün orijinal olmadığını düşünüyorum.)Aynı hafta ve 2 ürünümden 1 müşterinin şikayeti üzerine ihlal aldım. Müşterileri şikayet etmek için kolları sıvadım. Cevapları muallak olan o kadar fazla açık var ki AMAZONDA artık yoruldum. Ürünlerim Eczane aracılığı ile tedarik edilmiş, Eczane global bir depodan tedarik etmiş, ürün 70 adetin üzerinde satış almış, fakat 1 müşterinin şikayeti ile 365 gün içerisindeki bütün satışlardan sorumluyuz. O kadar vakit kaybı oluyor ki Amazona kaç tane gitti ,Faturaları tek tek çıkarmak... bilemiyorum belki doğru bir politika fakat diğer pazaryerleri gibi en başından istense sorun ortadan kalkacak demek ki. Bizler sadece Amazon da satış yapmıyoruz o yüzden faturalandırma sürecinde istediğiniz belgeler biz satıcıların ciddi vakit kaybına sebep oluyor. Lütfen yetkililer sesimizi duysun ve ticaretimizi düzenli yapalım... Her zaman müşteri haklıdır diye birşey söz konusu değildir. Buradanda bildirmek isterimki şikayette bulunan ve yorumu bırakan müşteriyi T.C adalet bakanlığına bizzat bütün belgelerimle şikayette bulundum.Süreci tamamen izleyeceğim.

Etiketler:Askıya Alındı, Devre dışı bırakıldı, Satıcı performansı, Ürün orijinalliği
00
18 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
user profile

ÜRÜN ORİJİNALLİĞİ SAHTE ÜRÜN ŞİKAYETİ AMAZON SATICISINA DESTEK VERMELİ...MOBBİNG UYGULAMAMALI...

Seller_iH6BOynGsD2Se tarafından yazıldı

Müşterinin bize bıraktığı yorum. (Ürünün orijinal olmadığını düşünüyorum.)Aynı hafta ve 2 ürünümden 1 müşterinin şikayeti üzerine ihlal aldım. Müşterileri şikayet etmek için kolları sıvadım. Cevapları muallak olan o kadar fazla açık var ki AMAZONDA artık yoruldum. Ürünlerim Eczane aracılığı ile tedarik edilmiş, Eczane global bir depodan tedarik etmiş, ürün 70 adetin üzerinde satış almış, fakat 1 müşterinin şikayeti ile 365 gün içerisindeki bütün satışlardan sorumluyuz. O kadar vakit kaybı oluyor ki Amazona kaç tane gitti ,Faturaları tek tek çıkarmak... bilemiyorum belki doğru bir politika fakat diğer pazaryerleri gibi en başından istense sorun ortadan kalkacak demek ki. Bizler sadece Amazon da satış yapmıyoruz o yüzden faturalandırma sürecinde istediğiniz belgeler biz satıcıların ciddi vakit kaybına sebep oluyor. Lütfen yetkililer sesimizi duysun ve ticaretimizi düzenli yapalım... Her zaman müşteri haklıdır diye birşey söz konusu değildir. Buradanda bildirmek isterimki şikayette bulunan ve yorumu bırakan müşteriyi T.C adalet bakanlığına bizzat bütün belgelerimle şikayette bulundum.Süreci tamamen izleyeceğim.

Etiketler:Askıya Alındı, Devre dışı bırakıldı, Satıcı performansı, Ürün orijinalliği
00
18 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
0 yanıt
Hızlı filtreler
Sıralama ölçütü
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin