Merhaba AYDINSTORE1,
ECENAZ STORE ile başlayan bir hesapla ilişkili olduğunuzu tespit ettik.
Bildiriminizi aldık ancak şu anda hesabınızı yeniden etkinleştirmek için yeterli bilgiye sahip değiliz.
Hesabınızı yeniden etkinleştirmek için öncelikle her bir yaptırıma ilişkin itiraz göndererek, yaptırım uygulanan diğer tüm satış hesaplarındaki bütün politika ihlallerine başarıyla itiraz etmeniz gerekir. Lütfen söz konusu hesap için gönderilen iletişimde yer alan talimatları veya Seller Central hesabınıza giriş yaptığınızda gösterilen talimatları izleyin.
İstenen bilgileri nasıl gönderebilirim?
Lütfen Satıcı Performansı sayfasındaki performance/dashboard?ref=ah_em_ap) "İtirazı görüntüle" düğmesine tıklayın ve istenen ek bilgileri gönderin.
İstenen bilgileri göndermezsem ne olur?
İstenen bilgiler, esas bildirim tarihinden sonraki 90 gün içinde bize ulaşmadığı takdirde hesabınız devre dışı durumda kalır. Yeni satıcı hesabı oluşturmaya çalışmayın. Yeni hesap oluşturulması, yeniden etkinleştirme işlemini geciktirir ve hesabınızın kalıcı olarak kapatılmasına neden olabilir.
Size yardımcı olmak için buradayız.
Birden Fazla Hesap Politikamız veya yukarıda talep edilen bilgiler hakkında sorularınız varsa lütfen şu adrese giderek "Satış politikaları ve satıcı davranış kuralları" başlıklı yardım makalemizi okuyun:
Hesap performansınızı görüntülemek için ref=ah_em_ap adresini ziyaret edebilir veya iOS ya da Android cihazınızda Amazon Seller uygulamasının giriş ekranından "Satıcı performansı" seçeneğini seçebilirsiniz. "Satıcı performansı" sayfası, Amazon'da satış yapmak için gerekli performans istatistiklerine ve politikalara göre hesabınızın performans durumunu gösterir.
-- iOS uygulamasını şu adresten indirin:
-- Android uygulamasını şu adresten indirin:
Teşekkür ederiz,
Amazon.com.tr
Saygılarımızla,\nSatıcı Performansı Ekibi\nAmazon.com.tr
Gerçekten anlamıyorum. ECENAZ STORE zaten benim. Global bir hesap açtım ve USA bölgesine girip hesabımı aktifleştirdim. Tek yaptığım bu. Nasıl oluyor da amazon beni kendi kendimle ilişkilendirip hesabımı kapatıyor. Bu tek hesap ve bölgelere tek hesap üzerinden geçiş yapıyorum. Bu konuda bir tavsiyeniz var mıdır?
Merhaba AYDINSTORE1,
ECENAZ STORE ile başlayan bir hesapla ilişkili olduğunuzu tespit ettik.
Bildiriminizi aldık ancak şu anda hesabınızı yeniden etkinleştirmek için yeterli bilgiye sahip değiliz.
Hesabınızı yeniden etkinleştirmek için öncelikle her bir yaptırıma ilişkin itiraz göndererek, yaptırım uygulanan diğer tüm satış hesaplarındaki bütün politika ihlallerine başarıyla itiraz etmeniz gerekir. Lütfen söz konusu hesap için gönderilen iletişimde yer alan talimatları veya Seller Central hesabınıza giriş yaptığınızda gösterilen talimatları izleyin.
İstenen bilgileri nasıl gönderebilirim?
Lütfen Satıcı Performansı sayfasındaki performance/dashboard?ref=ah_em_ap) "İtirazı görüntüle" düğmesine tıklayın ve istenen ek bilgileri gönderin.
İstenen bilgileri göndermezsem ne olur?
İstenen bilgiler, esas bildirim tarihinden sonraki 90 gün içinde bize ulaşmadığı takdirde hesabınız devre dışı durumda kalır. Yeni satıcı hesabı oluşturmaya çalışmayın. Yeni hesap oluşturulması, yeniden etkinleştirme işlemini geciktirir ve hesabınızın kalıcı olarak kapatılmasına neden olabilir.
Size yardımcı olmak için buradayız.
Birden Fazla Hesap Politikamız veya yukarıda talep edilen bilgiler hakkında sorularınız varsa lütfen şu adrese giderek "Satış politikaları ve satıcı davranış kuralları" başlıklı yardım makalemizi okuyun:
Hesap performansınızı görüntülemek için ref=ah_em_ap adresini ziyaret edebilir veya iOS ya da Android cihazınızda Amazon Seller uygulamasının giriş ekranından "Satıcı performansı" seçeneğini seçebilirsiniz. "Satıcı performansı" sayfası, Amazon'da satış yapmak için gerekli performans istatistiklerine ve politikalara göre hesabınızın performans durumunu gösterir.
-- iOS uygulamasını şu adresten indirin:
-- Android uygulamasını şu adresten indirin:
Teşekkür ederiz,
Amazon.com.tr
Saygılarımızla,\nSatıcı Performansı Ekibi\nAmazon.com.tr
Gerçekten anlamıyorum. ECENAZ STORE zaten benim. Global bir hesap açtım ve USA bölgesine girip hesabımı aktifleştirdim. Tek yaptığım bu. Nasıl oluyor da amazon beni kendi kendimle ilişkilendirip hesabımı kapatıyor. Bu tek hesap ve bölgelere tek hesap üzerinden geçiş yapıyorum. Bu konuda bir tavsiyeniz var mıdır?
Merhaba,
Valla 2 yıldır bende ilişkiledirme suspend ini kaldırmaya çalışıyorum. Benzer durum sizin ki de,
ECENAZ STORE performans bildirimlerine bakın. Orda muhtemelen bir ihlal söz konusu.
İhlal yoksa bile USA hesabını aktifleştirdiğiniz için kafadan suspend vermiş de olabilir. 3 ASIN suspendi gibi. ama dedigim gibi iki hesabınızın da bildirimlerine bir bakın. Bir ihlal söz konusudur. Birde sakın boşuna ilişkilendirilmiş hesap üzerinden savunma yapmayın. Diyelim ki A isminde bir hesabınız var sonra B isminde bir satıcı hesabı da actınız diyelim ve ilişkilendirme suspendi oldu diyelim şuan oldugu gibi. Bosuna B isimli magazadan savunma yapmayın. A isimli magzadan savunma yapmanız gerekiyor önce. performans bildirimlerinde "hesabınız devredışı bırakıldı" diyen ilk bildirime gidin. en basta neden devre dışı bırakılmıs o bildirimin sonunda size hangi ASIN lerden dolayı devre dışı bırakıldıgını soyliyecektir. O ASINler ile ilgili fatura vs. isteyecektir. Gerçi Ben boyle konusuyorum ama bende henüz kendi ilişkilendirmemi kaldırabilmiş değilim :)
Aynı sorunu birebir bende yaşıyorum ve her ne yaptıysam ne belge verdiysem vereyim hesabımı geri açmıyorlar. Bu nasıl bir saçmalıktır bilmiyorum. Kendi hesabımla beni ilişkilendirip askıya alıyor.
Merhaba AYDINSTORE1,
ECENAZ STORE ile başlayan bir hesapla ilişkili olduğunuzu tespit ettik.
Bildiriminizi aldık ancak şu anda hesabınızı yeniden etkinleştirmek için yeterli bilgiye sahip değiliz.
Hesabınızı yeniden etkinleştirmek için öncelikle her bir yaptırıma ilişkin itiraz göndererek, yaptırım uygulanan diğer tüm satış hesaplarındaki bütün politika ihlallerine başarıyla itiraz etmeniz gerekir. Lütfen söz konusu hesap için gönderilen iletişimde yer alan talimatları veya Seller Central hesabınıza giriş yaptığınızda gösterilen talimatları izleyin.
İstenen bilgileri nasıl gönderebilirim?
Lütfen Satıcı Performansı sayfasındaki performance/dashboard?ref=ah_em_ap) "İtirazı görüntüle" düğmesine tıklayın ve istenen ek bilgileri gönderin.
İstenen bilgileri göndermezsem ne olur?
İstenen bilgiler, esas bildirim tarihinden sonraki 90 gün içinde bize ulaşmadığı takdirde hesabınız devre dışı durumda kalır. Yeni satıcı hesabı oluşturmaya çalışmayın. Yeni hesap oluşturulması, yeniden etkinleştirme işlemini geciktirir ve hesabınızın kalıcı olarak kapatılmasına neden olabilir.
Size yardımcı olmak için buradayız.
Birden Fazla Hesap Politikamız veya yukarıda talep edilen bilgiler hakkında sorularınız varsa lütfen şu adrese giderek "Satış politikaları ve satıcı davranış kuralları" başlıklı yardım makalemizi okuyun:
Hesap performansınızı görüntülemek için ref=ah_em_ap adresini ziyaret edebilir veya iOS ya da Android cihazınızda Amazon Seller uygulamasının giriş ekranından "Satıcı performansı" seçeneğini seçebilirsiniz. "Satıcı performansı" sayfası, Amazon'da satış yapmak için gerekli performans istatistiklerine ve politikalara göre hesabınızın performans durumunu gösterir.
-- iOS uygulamasını şu adresten indirin:
-- Android uygulamasını şu adresten indirin:
Teşekkür ederiz,
Amazon.com.tr
Saygılarımızla,\nSatıcı Performansı Ekibi\nAmazon.com.tr
Gerçekten anlamıyorum. ECENAZ STORE zaten benim. Global bir hesap açtım ve USA bölgesine girip hesabımı aktifleştirdim. Tek yaptığım bu. Nasıl oluyor da amazon beni kendi kendimle ilişkilendirip hesabımı kapatıyor. Bu tek hesap ve bölgelere tek hesap üzerinden geçiş yapıyorum. Bu konuda bir tavsiyeniz var mıdır?
Merhaba AYDINSTORE1,
ECENAZ STORE ile başlayan bir hesapla ilişkili olduğunuzu tespit ettik.
Bildiriminizi aldık ancak şu anda hesabınızı yeniden etkinleştirmek için yeterli bilgiye sahip değiliz.
Hesabınızı yeniden etkinleştirmek için öncelikle her bir yaptırıma ilişkin itiraz göndererek, yaptırım uygulanan diğer tüm satış hesaplarındaki bütün politika ihlallerine başarıyla itiraz etmeniz gerekir. Lütfen söz konusu hesap için gönderilen iletişimde yer alan talimatları veya Seller Central hesabınıza giriş yaptığınızda gösterilen talimatları izleyin.
İstenen bilgileri nasıl gönderebilirim?
Lütfen Satıcı Performansı sayfasındaki performance/dashboard?ref=ah_em_ap) "İtirazı görüntüle" düğmesine tıklayın ve istenen ek bilgileri gönderin.
İstenen bilgileri göndermezsem ne olur?
İstenen bilgiler, esas bildirim tarihinden sonraki 90 gün içinde bize ulaşmadığı takdirde hesabınız devre dışı durumda kalır. Yeni satıcı hesabı oluşturmaya çalışmayın. Yeni hesap oluşturulması, yeniden etkinleştirme işlemini geciktirir ve hesabınızın kalıcı olarak kapatılmasına neden olabilir.
Size yardımcı olmak için buradayız.
Birden Fazla Hesap Politikamız veya yukarıda talep edilen bilgiler hakkında sorularınız varsa lütfen şu adrese giderek "Satış politikaları ve satıcı davranış kuralları" başlıklı yardım makalemizi okuyun:
Hesap performansınızı görüntülemek için ref=ah_em_ap adresini ziyaret edebilir veya iOS ya da Android cihazınızda Amazon Seller uygulamasının giriş ekranından "Satıcı performansı" seçeneğini seçebilirsiniz. "Satıcı performansı" sayfası, Amazon'da satış yapmak için gerekli performans istatistiklerine ve politikalara göre hesabınızın performans durumunu gösterir.
-- iOS uygulamasını şu adresten indirin:
-- Android uygulamasını şu adresten indirin:
Teşekkür ederiz,
Amazon.com.tr
Saygılarımızla,\nSatıcı Performansı Ekibi\nAmazon.com.tr
Gerçekten anlamıyorum. ECENAZ STORE zaten benim. Global bir hesap açtım ve USA bölgesine girip hesabımı aktifleştirdim. Tek yaptığım bu. Nasıl oluyor da amazon beni kendi kendimle ilişkilendirip hesabımı kapatıyor. Bu tek hesap ve bölgelere tek hesap üzerinden geçiş yapıyorum. Bu konuda bir tavsiyeniz var mıdır?
Merhaba AYDINSTORE1,
ECENAZ STORE ile başlayan bir hesapla ilişkili olduğunuzu tespit ettik.
Bildiriminizi aldık ancak şu anda hesabınızı yeniden etkinleştirmek için yeterli bilgiye sahip değiliz.
Hesabınızı yeniden etkinleştirmek için öncelikle her bir yaptırıma ilişkin itiraz göndererek, yaptırım uygulanan diğer tüm satış hesaplarındaki bütün politika ihlallerine başarıyla itiraz etmeniz gerekir. Lütfen söz konusu hesap için gönderilen iletişimde yer alan talimatları veya Seller Central hesabınıza giriş yaptığınızda gösterilen talimatları izleyin.
İstenen bilgileri nasıl gönderebilirim?
Lütfen Satıcı Performansı sayfasındaki performance/dashboard?ref=ah_em_ap) "İtirazı görüntüle" düğmesine tıklayın ve istenen ek bilgileri gönderin.
İstenen bilgileri göndermezsem ne olur?
İstenen bilgiler, esas bildirim tarihinden sonraki 90 gün içinde bize ulaşmadığı takdirde hesabınız devre dışı durumda kalır. Yeni satıcı hesabı oluşturmaya çalışmayın. Yeni hesap oluşturulması, yeniden etkinleştirme işlemini geciktirir ve hesabınızın kalıcı olarak kapatılmasına neden olabilir.
Size yardımcı olmak için buradayız.
Birden Fazla Hesap Politikamız veya yukarıda talep edilen bilgiler hakkında sorularınız varsa lütfen şu adrese giderek "Satış politikaları ve satıcı davranış kuralları" başlıklı yardım makalemizi okuyun:
Hesap performansınızı görüntülemek için ref=ah_em_ap adresini ziyaret edebilir veya iOS ya da Android cihazınızda Amazon Seller uygulamasının giriş ekranından "Satıcı performansı" seçeneğini seçebilirsiniz. "Satıcı performansı" sayfası, Amazon'da satış yapmak için gerekli performans istatistiklerine ve politikalara göre hesabınızın performans durumunu gösterir.
-- iOS uygulamasını şu adresten indirin:
-- Android uygulamasını şu adresten indirin:
Teşekkür ederiz,
Amazon.com.tr
Saygılarımızla,\nSatıcı Performansı Ekibi\nAmazon.com.tr
Gerçekten anlamıyorum. ECENAZ STORE zaten benim. Global bir hesap açtım ve USA bölgesine girip hesabımı aktifleştirdim. Tek yaptığım bu. Nasıl oluyor da amazon beni kendi kendimle ilişkilendirip hesabımı kapatıyor. Bu tek hesap ve bölgelere tek hesap üzerinden geçiş yapıyorum. Bu konuda bir tavsiyeniz var mıdır?
Merhaba,
Valla 2 yıldır bende ilişkiledirme suspend ini kaldırmaya çalışıyorum. Benzer durum sizin ki de,
ECENAZ STORE performans bildirimlerine bakın. Orda muhtemelen bir ihlal söz konusu.
İhlal yoksa bile USA hesabını aktifleştirdiğiniz için kafadan suspend vermiş de olabilir. 3 ASIN suspendi gibi. ama dedigim gibi iki hesabınızın da bildirimlerine bir bakın. Bir ihlal söz konusudur. Birde sakın boşuna ilişkilendirilmiş hesap üzerinden savunma yapmayın. Diyelim ki A isminde bir hesabınız var sonra B isminde bir satıcı hesabı da actınız diyelim ve ilişkilendirme suspendi oldu diyelim şuan oldugu gibi. Bosuna B isimli magazadan savunma yapmayın. A isimli magzadan savunma yapmanız gerekiyor önce. performans bildirimlerinde "hesabınız devredışı bırakıldı" diyen ilk bildirime gidin. en basta neden devre dışı bırakılmıs o bildirimin sonunda size hangi ASIN lerden dolayı devre dışı bırakıldıgını soyliyecektir. O ASINler ile ilgili fatura vs. isteyecektir. Gerçi Ben boyle konusuyorum ama bende henüz kendi ilişkilendirmemi kaldırabilmiş değilim :)
Aynı sorunu birebir bende yaşıyorum ve her ne yaptıysam ne belge verdiysem vereyim hesabımı geri açmıyorlar. Bu nasıl bir saçmalıktır bilmiyorum. Kendi hesabımla beni ilişkilendirip askıya alıyor.
Merhaba,
Valla 2 yıldır bende ilişkiledirme suspend ini kaldırmaya çalışıyorum. Benzer durum sizin ki de,
ECENAZ STORE performans bildirimlerine bakın. Orda muhtemelen bir ihlal söz konusu.
İhlal yoksa bile USA hesabını aktifleştirdiğiniz için kafadan suspend vermiş de olabilir. 3 ASIN suspendi gibi. ama dedigim gibi iki hesabınızın da bildirimlerine bir bakın. Bir ihlal söz konusudur. Birde sakın boşuna ilişkilendirilmiş hesap üzerinden savunma yapmayın. Diyelim ki A isminde bir hesabınız var sonra B isminde bir satıcı hesabı da actınız diyelim ve ilişkilendirme suspendi oldu diyelim şuan oldugu gibi. Bosuna B isimli magazadan savunma yapmayın. A isimli magzadan savunma yapmanız gerekiyor önce. performans bildirimlerinde "hesabınız devredışı bırakıldı" diyen ilk bildirime gidin. en basta neden devre dışı bırakılmıs o bildirimin sonunda size hangi ASIN lerden dolayı devre dışı bırakıldıgını soyliyecektir. O ASINler ile ilgili fatura vs. isteyecektir. Gerçi Ben boyle konusuyorum ama bende henüz kendi ilişkilendirmemi kaldırabilmiş değilim :)
Merhaba,
Valla 2 yıldır bende ilişkiledirme suspend ini kaldırmaya çalışıyorum. Benzer durum sizin ki de,
ECENAZ STORE performans bildirimlerine bakın. Orda muhtemelen bir ihlal söz konusu.
İhlal yoksa bile USA hesabını aktifleştirdiğiniz için kafadan suspend vermiş de olabilir. 3 ASIN suspendi gibi. ama dedigim gibi iki hesabınızın da bildirimlerine bir bakın. Bir ihlal söz konusudur. Birde sakın boşuna ilişkilendirilmiş hesap üzerinden savunma yapmayın. Diyelim ki A isminde bir hesabınız var sonra B isminde bir satıcı hesabı da actınız diyelim ve ilişkilendirme suspendi oldu diyelim şuan oldugu gibi. Bosuna B isimli magazadan savunma yapmayın. A isimli magzadan savunma yapmanız gerekiyor önce. performans bildirimlerinde "hesabınız devredışı bırakıldı" diyen ilk bildirime gidin. en basta neden devre dışı bırakılmıs o bildirimin sonunda size hangi ASIN lerden dolayı devre dışı bırakıldıgını soyliyecektir. O ASINler ile ilgili fatura vs. isteyecektir. Gerçi Ben boyle konusuyorum ama bende henüz kendi ilişkilendirmemi kaldırabilmiş değilim :)
Aynı sorunu birebir bende yaşıyorum ve her ne yaptıysam ne belge verdiysem vereyim hesabımı geri açmıyorlar. Bu nasıl bir saçmalıktır bilmiyorum. Kendi hesabımla beni ilişkilendirip askıya alıyor.
Aynı sorunu birebir bende yaşıyorum ve her ne yaptıysam ne belge verdiysem vereyim hesabımı geri açmıyorlar. Bu nasıl bir saçmalıktır bilmiyorum. Kendi hesabımla beni ilişkilendirip askıya alıyor.