A+ içerik ile satışları artırmaya yardımcı olun
Kayıtlı marka sahiplerinin kullanabileceği A+ içerik, marka hikayenizi paylaşabilmenizi, müşterileri tekrar ürün satın almaya teşvik edebilmenizi ve Temel A+ içerikte satışları yüzde 8'e, Premium A+ içerikteyse yüzde 20'ye kadar artırabilmenizi sağlar. A+ içerik bunu nasıl yapar? A+ içerik, markanızı sergileyen ve müşterileri ürünlerinizin özellikleri hakkında bilgilendiren zengin içerikler oluşturmaya yardımcı olur.
A+ içerik, şunları yapmanıza olanak tanıyarak markanız ile ürünlerinizin rekabette öne çıkmasına ve müşterilerinizle bağ kurmasına yardımcı olur:
- Marka Hikayesi özelliğini kullanarak benzersiz marka hikayenizi paylaşın.
- Zengin görseller, metinler, videolar, soru-cevap, özellik aktif noktaları ve karşılaştırma modülleri yoluyla marka bilinirliği oluşturun ve ürün hikayenizi anlatın.
- Ürün düzeyindeki özellikleri vurgulamak için, geliştirilmiş ürün açıklamaları oluşturun.
- Müşteri sorularını proaktif olarak yanıtlayarak müşteri iadelerini ve olumsuz değerlendirmeleri azaltın.
- Müşterilerin diğer ürünlerinizi keşfetmesine ve markanıza güven duymasına yardımcı olarak tekrar satın alma davranışını teşvik edin.
A+ İçerik Yöneticisi, önceden biçimlendirilmiş modül düzenlerinden, veri odaklı içerik önerilerinden, dil ve ürün varyasyonları eklemek üzere içerik çoğaltmadan yararlanarak içeriğinizi oluşturup yönetmenizi kolaylaştırır.
Başlamak için Seller Central A+ İçerik Yöneticisi sayfasına gidin.
Daha fazla bilgi edinmek üzere Marka sahipleri için kapsamlı A+ içerik kılavuzuna gidin.
Lütfen dikkat: Kılavuz yalnızca İngilizce olarak sunulmaktadır.