Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap
user profile
Seller_BDYOCmMfdsAEl

Amazon Türkiye'de Kargo Süreci ile İlgili Yaşadığımız Sorunlar

Kolay gelsin herkese,

Biz de Amazon’da aktif satış yapan bir mağazayız. Özellikle son zamanlarda kargo süreciyle ilgili ciddi sorunlar yaşıyoruz ve görüyorum ki yalnız değiliz.

🔹 Ürün müşteriye zamanında ulaşsa bile sistemde "teslim edilmedi" olarak görünüyor.

🔹 Kargo firmaları (özellikle ... kargo) ürünleri zamanında almaya gelmiyor veya teslimde aksaklık yaşıyor.

🔹 Bu durum hem sipariş iptallerine hem de müşteri şikayetlerine neden oluyor.

🔹 Kargoya verilen ürünlerin takip numaraları sistemde geç düşüyor veya hatalı yansıyor.

🔹 Satıcı olarak bizler mağdur oluyoruz, fakat sistemsel hatalardan dolayı puan düşmesi ve ceza da bizlere kesiliyor.

Amazon’un bu süreçleri daha yakından takip etmesi ve kargo entegrasyonlarını güncellemesi gerektiğini düşünüyoruz. Aynı sorunları yaşayan satıcılar olarak sesimizi daha net duyurabilmek için desteklerinizi bekliyoruz.

26 görüntüleme
0 yanıt
Etiketler:Kargo, Satıcıdan Gönderim
40
Yanıtla
user profile
Seller_BDYOCmMfdsAEl

Amazon Türkiye'de Kargo Süreci ile İlgili Yaşadığımız Sorunlar

Kolay gelsin herkese,

Biz de Amazon’da aktif satış yapan bir mağazayız. Özellikle son zamanlarda kargo süreciyle ilgili ciddi sorunlar yaşıyoruz ve görüyorum ki yalnız değiliz.

🔹 Ürün müşteriye zamanında ulaşsa bile sistemde "teslim edilmedi" olarak görünüyor.

🔹 Kargo firmaları (özellikle ... kargo) ürünleri zamanında almaya gelmiyor veya teslimde aksaklık yaşıyor.

🔹 Bu durum hem sipariş iptallerine hem de müşteri şikayetlerine neden oluyor.

🔹 Kargoya verilen ürünlerin takip numaraları sistemde geç düşüyor veya hatalı yansıyor.

🔹 Satıcı olarak bizler mağdur oluyoruz, fakat sistemsel hatalardan dolayı puan düşmesi ve ceza da bizlere kesiliyor.

Amazon’un bu süreçleri daha yakından takip etmesi ve kargo entegrasyonlarını güncellemesi gerektiğini düşünüyoruz. Aynı sorunları yaşayan satıcılar olarak sesimizi daha net duyurabilmek için desteklerinizi bekliyoruz.

Etiketler:Kargo, Satıcıdan Gönderim
40
26 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_BDYOCmMfdsAEl

Amazon Türkiye'de Kargo Süreci ile İlgili Yaşadığımız Sorunlar

Kolay gelsin herkese,

Biz de Amazon’da aktif satış yapan bir mağazayız. Özellikle son zamanlarda kargo süreciyle ilgili ciddi sorunlar yaşıyoruz ve görüyorum ki yalnız değiliz.

🔹 Ürün müşteriye zamanında ulaşsa bile sistemde "teslim edilmedi" olarak görünüyor.

🔹 Kargo firmaları (özellikle ... kargo) ürünleri zamanında almaya gelmiyor veya teslimde aksaklık yaşıyor.

🔹 Bu durum hem sipariş iptallerine hem de müşteri şikayetlerine neden oluyor.

🔹 Kargoya verilen ürünlerin takip numaraları sistemde geç düşüyor veya hatalı yansıyor.

🔹 Satıcı olarak bizler mağdur oluyoruz, fakat sistemsel hatalardan dolayı puan düşmesi ve ceza da bizlere kesiliyor.

Amazon’un bu süreçleri daha yakından takip etmesi ve kargo entegrasyonlarını güncellemesi gerektiğini düşünüyoruz. Aynı sorunları yaşayan satıcılar olarak sesimizi daha net duyurabilmek için desteklerinizi bekliyoruz.

26 görüntüleme
0 yanıt
Etiketler:Kargo, Satıcıdan Gönderim
40
Yanıtla
user profile
Seller_BDYOCmMfdsAEl

Amazon Türkiye'de Kargo Süreci ile İlgili Yaşadığımız Sorunlar

Kolay gelsin herkese,

Biz de Amazon’da aktif satış yapan bir mağazayız. Özellikle son zamanlarda kargo süreciyle ilgili ciddi sorunlar yaşıyoruz ve görüyorum ki yalnız değiliz.

🔹 Ürün müşteriye zamanında ulaşsa bile sistemde "teslim edilmedi" olarak görünüyor.

🔹 Kargo firmaları (özellikle ... kargo) ürünleri zamanında almaya gelmiyor veya teslimde aksaklık yaşıyor.

🔹 Bu durum hem sipariş iptallerine hem de müşteri şikayetlerine neden oluyor.

🔹 Kargoya verilen ürünlerin takip numaraları sistemde geç düşüyor veya hatalı yansıyor.

🔹 Satıcı olarak bizler mağdur oluyoruz, fakat sistemsel hatalardan dolayı puan düşmesi ve ceza da bizlere kesiliyor.

Amazon’un bu süreçleri daha yakından takip etmesi ve kargo entegrasyonlarını güncellemesi gerektiğini düşünüyoruz. Aynı sorunları yaşayan satıcılar olarak sesimizi daha net duyurabilmek için desteklerinizi bekliyoruz.

Etiketler:Kargo, Satıcıdan Gönderim
40
26 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
user profile

Amazon Türkiye'de Kargo Süreci ile İlgili Yaşadığımız Sorunlar

Seller_BDYOCmMfdsAEl tarafından yazıldı

Kolay gelsin herkese,

Biz de Amazon’da aktif satış yapan bir mağazayız. Özellikle son zamanlarda kargo süreciyle ilgili ciddi sorunlar yaşıyoruz ve görüyorum ki yalnız değiliz.

🔹 Ürün müşteriye zamanında ulaşsa bile sistemde "teslim edilmedi" olarak görünüyor.

🔹 Kargo firmaları (özellikle ... kargo) ürünleri zamanında almaya gelmiyor veya teslimde aksaklık yaşıyor.

🔹 Bu durum hem sipariş iptallerine hem de müşteri şikayetlerine neden oluyor.

🔹 Kargoya verilen ürünlerin takip numaraları sistemde geç düşüyor veya hatalı yansıyor.

🔹 Satıcı olarak bizler mağdur oluyoruz, fakat sistemsel hatalardan dolayı puan düşmesi ve ceza da bizlere kesiliyor.

Amazon’un bu süreçleri daha yakından takip etmesi ve kargo entegrasyonlarını güncellemesi gerektiğini düşünüyoruz. Aynı sorunları yaşayan satıcılar olarak sesimizi daha net duyurabilmek için desteklerinizi bekliyoruz.

Etiketler:Kargo, Satıcıdan Gönderim
40
26 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
0 yanıt
Hızlı filtreler
Sıralama ölçütü
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin