Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap
user profile
News_Amazon

Alışveriş olanağı sunan yeni A+ içerik modülüyle markanızın sepet dönüşüm oranlarını ikiye katlayın

Markalara yönelik yeni Premium A+ içerik modülü olan Karşılaştırma Tablosu 1'de artık alışveriş olanağı sunuluyor. Müşteriler bu modülden aşağıdakileri yapabilir:

  • Ürünleri doğrudan modül üzerinden sepetine ekleyebilir.
  • Stokta olan ve satın alınabilen ürünlerin gerçek zamanlı fiyatlarını görebilir.
  • Hızlı bir şekilde bilinçli satın alma kararları verebilmek için müşteri yorumu puanlarının özetlerini okuyabilir.

Bu yeni modül, müşterilerin farklı ürünleri tek bir sayfada karşılaştırmalarına yardımcı olur ve satın alma kararı vermeyi kolaylaştırır. Bu modül, diğer ürünlerinizle birlikte yeni ürünleri de görüntülediğinden yeni ürün satışlarınızın artmasına da yardımcı olabilir.

Modülün sepet dönüşüm oranı, alışveriş olanağı sunmayan mevcut Premium karşılaştırma tablosu modüllerinden 2 kat daha yüksektir. Buna ek olarak, alışveriş olanağı sunan Premium A+ karşılaştırma tablolarına tıklayan müşterilerin %25'inden fazlası doğrudan tablodan sepetine ürün eklemektedir.

Ayrıca, Karşılaştırma Tablosu Oluşturucu aracını iyileştirerek ürünlerin sırasını kişiselleştirebilmenizi ve listelenen ürünlere ait bilgilerin otomatik olarak doldurulmasını sağladık.

Daha fazla bilgi için Premium A+ modül kılavuzunu (yalnızca İngilizce) ziyaret edin.

Kullanmaya başlamak için A+ İçerik Yöneticisi'ne gidin.

4 görüntüleme
0 yanıt
Etiketler:Haberler ve duyurular
00
Yanıtla
user profile
News_Amazon

Alışveriş olanağı sunan yeni A+ içerik modülüyle markanızın sepet dönüşüm oranlarını ikiye katlayın

Markalara yönelik yeni Premium A+ içerik modülü olan Karşılaştırma Tablosu 1'de artık alışveriş olanağı sunuluyor. Müşteriler bu modülden aşağıdakileri yapabilir:

  • Ürünleri doğrudan modül üzerinden sepetine ekleyebilir.
  • Stokta olan ve satın alınabilen ürünlerin gerçek zamanlı fiyatlarını görebilir.
  • Hızlı bir şekilde bilinçli satın alma kararları verebilmek için müşteri yorumu puanlarının özetlerini okuyabilir.

Bu yeni modül, müşterilerin farklı ürünleri tek bir sayfada karşılaştırmalarına yardımcı olur ve satın alma kararı vermeyi kolaylaştırır. Bu modül, diğer ürünlerinizle birlikte yeni ürünleri de görüntülediğinden yeni ürün satışlarınızın artmasına da yardımcı olabilir.

Modülün sepet dönüşüm oranı, alışveriş olanağı sunmayan mevcut Premium karşılaştırma tablosu modüllerinden 2 kat daha yüksektir. Buna ek olarak, alışveriş olanağı sunan Premium A+ karşılaştırma tablolarına tıklayan müşterilerin %25'inden fazlası doğrudan tablodan sepetine ürün eklemektedir.

Ayrıca, Karşılaştırma Tablosu Oluşturucu aracını iyileştirerek ürünlerin sırasını kişiselleştirebilmenizi ve listelenen ürünlere ait bilgilerin otomatik olarak doldurulmasını sağladık.

Daha fazla bilgi için Premium A+ modül kılavuzunu (yalnızca İngilizce) ziyaret edin.

Kullanmaya başlamak için A+ İçerik Yöneticisi'ne gidin.

Etiketler:Haberler ve duyurular
00
4 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
News_Amazon

Alışveriş olanağı sunan yeni A+ içerik modülüyle markanızın sepet dönüşüm oranlarını ikiye katlayın

Markalara yönelik yeni Premium A+ içerik modülü olan Karşılaştırma Tablosu 1'de artık alışveriş olanağı sunuluyor. Müşteriler bu modülden aşağıdakileri yapabilir:

  • Ürünleri doğrudan modül üzerinden sepetine ekleyebilir.
  • Stokta olan ve satın alınabilen ürünlerin gerçek zamanlı fiyatlarını görebilir.
  • Hızlı bir şekilde bilinçli satın alma kararları verebilmek için müşteri yorumu puanlarının özetlerini okuyabilir.

Bu yeni modül, müşterilerin farklı ürünleri tek bir sayfada karşılaştırmalarına yardımcı olur ve satın alma kararı vermeyi kolaylaştırır. Bu modül, diğer ürünlerinizle birlikte yeni ürünleri de görüntülediğinden yeni ürün satışlarınızın artmasına da yardımcı olabilir.

Modülün sepet dönüşüm oranı, alışveriş olanağı sunmayan mevcut Premium karşılaştırma tablosu modüllerinden 2 kat daha yüksektir. Buna ek olarak, alışveriş olanağı sunan Premium A+ karşılaştırma tablolarına tıklayan müşterilerin %25'inden fazlası doğrudan tablodan sepetine ürün eklemektedir.

Ayrıca, Karşılaştırma Tablosu Oluşturucu aracını iyileştirerek ürünlerin sırasını kişiselleştirebilmenizi ve listelenen ürünlere ait bilgilerin otomatik olarak doldurulmasını sağladık.

Daha fazla bilgi için Premium A+ modül kılavuzunu (yalnızca İngilizce) ziyaret edin.

Kullanmaya başlamak için A+ İçerik Yöneticisi'ne gidin.

4 görüntüleme
0 yanıt
Etiketler:Haberler ve duyurular
00
Yanıtla
user profile
News_Amazon

Alışveriş olanağı sunan yeni A+ içerik modülüyle markanızın sepet dönüşüm oranlarını ikiye katlayın

Markalara yönelik yeni Premium A+ içerik modülü olan Karşılaştırma Tablosu 1'de artık alışveriş olanağı sunuluyor. Müşteriler bu modülden aşağıdakileri yapabilir:

  • Ürünleri doğrudan modül üzerinden sepetine ekleyebilir.
  • Stokta olan ve satın alınabilen ürünlerin gerçek zamanlı fiyatlarını görebilir.
  • Hızlı bir şekilde bilinçli satın alma kararları verebilmek için müşteri yorumu puanlarının özetlerini okuyabilir.

Bu yeni modül, müşterilerin farklı ürünleri tek bir sayfada karşılaştırmalarına yardımcı olur ve satın alma kararı vermeyi kolaylaştırır. Bu modül, diğer ürünlerinizle birlikte yeni ürünleri de görüntülediğinden yeni ürün satışlarınızın artmasına da yardımcı olabilir.

Modülün sepet dönüşüm oranı, alışveriş olanağı sunmayan mevcut Premium karşılaştırma tablosu modüllerinden 2 kat daha yüksektir. Buna ek olarak, alışveriş olanağı sunan Premium A+ karşılaştırma tablolarına tıklayan müşterilerin %25'inden fazlası doğrudan tablodan sepetine ürün eklemektedir.

Ayrıca, Karşılaştırma Tablosu Oluşturucu aracını iyileştirerek ürünlerin sırasını kişiselleştirebilmenizi ve listelenen ürünlere ait bilgilerin otomatik olarak doldurulmasını sağladık.

Daha fazla bilgi için Premium A+ modül kılavuzunu (yalnızca İngilizce) ziyaret edin.

Kullanmaya başlamak için A+ İçerik Yöneticisi'ne gidin.

Etiketler:Haberler ve duyurular
00
4 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
user profile

Alışveriş olanağı sunan yeni A+ içerik modülüyle markanızın sepet dönüşüm oranlarını ikiye katlayın

News_Amazon tarafından yazıldı

Markalara yönelik yeni Premium A+ içerik modülü olan Karşılaştırma Tablosu 1'de artık alışveriş olanağı sunuluyor. Müşteriler bu modülden aşağıdakileri yapabilir:

  • Ürünleri doğrudan modül üzerinden sepetine ekleyebilir.
  • Stokta olan ve satın alınabilen ürünlerin gerçek zamanlı fiyatlarını görebilir.
  • Hızlı bir şekilde bilinçli satın alma kararları verebilmek için müşteri yorumu puanlarının özetlerini okuyabilir.

Bu yeni modül, müşterilerin farklı ürünleri tek bir sayfada karşılaştırmalarına yardımcı olur ve satın alma kararı vermeyi kolaylaştırır. Bu modül, diğer ürünlerinizle birlikte yeni ürünleri de görüntülediğinden yeni ürün satışlarınızın artmasına da yardımcı olabilir.

Modülün sepet dönüşüm oranı, alışveriş olanağı sunmayan mevcut Premium karşılaştırma tablosu modüllerinden 2 kat daha yüksektir. Buna ek olarak, alışveriş olanağı sunan Premium A+ karşılaştırma tablolarına tıklayan müşterilerin %25'inden fazlası doğrudan tablodan sepetine ürün eklemektedir.

Ayrıca, Karşılaştırma Tablosu Oluşturucu aracını iyileştirerek ürünlerin sırasını kişiselleştirebilmenizi ve listelenen ürünlere ait bilgilerin otomatik olarak doldurulmasını sağladık.

Daha fazla bilgi için Premium A+ modül kılavuzunu (yalnızca İngilizce) ziyaret edin.

Kullanmaya başlamak için A+ İçerik Yöneticisi'ne gidin.

Etiketler:Haberler ve duyurular
00
4 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
0 yanıt
Hızlı filtreler
Sıralama ölçütü
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin

Benzer Tartışmalar

Benzer Tartışmalar