Değerli Amazon Yetkilileri,
Bu konu ne kadar umrunuzda olur bilmiyoruz. Ancak ürün satın almalarını gerçekleştirirken platformdan, satış verilerinden yararlanarak üretici firmalardan bütçe ayırarak satın alma gerçekleştiriyoruz. Mağazamıza ürünlerimizi yüklüyor ve müşterilerimizle buluşuyoruz. Bu süre zarfında bizlerin firmalardan aldığı teklif fiyatlarıyla bizlere rakip olan amazon.com.tr mağazası ürün satışlarımıza ciddi sorunlar yaratıyor. Örnek vermemiz gerekirse bir ürünümüzde maliyetimiz 143 ₺ kdv dahildir. Bu ürün biz satılana kadar sadece rakip firmalarımızda bulunuyordu. Rekabet edebileceğimizi düşünüp yatırım yaptık. Aynı ürünü barkodlayıp, paketleyip amazon lojistiğe gönderdik. Sayım bitti satışa açıldık. Birde baktık ki amazon.com.tr mağazası aynı ürünü 150₺ den satışa açmış. Bu durumda hem paketleme hem depolama ücretinde haksız ücret ödeme sürecimiz başladı. Ürünlerimizden satış alamadık.
Şimdi sırasıyla sizlere soruyoruz,
1-) Amazon.com.tr mağazası bizim ürünü satın alıp depoya göndermemizi mi bekledi ?
2-) Biz satıcılar lojistiğe ürün gönderdiğimizde aslında farkında olmadan amazon.com.tr nin zarar eden tedarikçisi olarak mı görülüyoruz ?
3-) Amazon.com.tr mağazası biz satıcıları hem davet edip hem pişman etmeyemi çalışıyor?
4-) Satıcılar amazon.com.tr mağazasını rakip olarak karşısında gördüğünde, zor zahmet alıp göndermiş olduğu ürünlerinide sizlerden geri alıp amazonda mağazasını mı kapatmalı?
5-) Amazon kargo ücretleri ve depolamada türkiye özelinde zararda ve farkında olmadan bizlere ceza mı kesiyor?
Şuan için aklımıza gelen sorular bunlar ve inanın sorun böyle devam ederse platformu terkedeceğiz. Peşimizden diğer satıcılarında yavaş yavaş amazonu terkettiğini göreceksiniz. Lütfen bu sorunu bir an önce çözün.
Değerli Amazon Yetkilileri,
Bu konu ne kadar umrunuzda olur bilmiyoruz. Ancak ürün satın almalarını gerçekleştirirken platformdan, satış verilerinden yararlanarak üretici firmalardan bütçe ayırarak satın alma gerçekleştiriyoruz. Mağazamıza ürünlerimizi yüklüyor ve müşterilerimizle buluşuyoruz. Bu süre zarfında bizlerin firmalardan aldığı teklif fiyatlarıyla bizlere rakip olan amazon.com.tr mağazası ürün satışlarımıza ciddi sorunlar yaratıyor. Örnek vermemiz gerekirse bir ürünümüzde maliyetimiz 143 ₺ kdv dahildir. Bu ürün biz satılana kadar sadece rakip firmalarımızda bulunuyordu. Rekabet edebileceğimizi düşünüp yatırım yaptık. Aynı ürünü barkodlayıp, paketleyip amazon lojistiğe gönderdik. Sayım bitti satışa açıldık. Birde baktık ki amazon.com.tr mağazası aynı ürünü 150₺ den satışa açmış. Bu durumda hem paketleme hem depolama ücretinde haksız ücret ödeme sürecimiz başladı. Ürünlerimizden satış alamadık.
Şimdi sırasıyla sizlere soruyoruz,
1-) Amazon.com.tr mağazası bizim ürünü satın alıp depoya göndermemizi mi bekledi ?
2-) Biz satıcılar lojistiğe ürün gönderdiğimizde aslında farkında olmadan amazon.com.tr nin zarar eden tedarikçisi olarak mı görülüyoruz ?
3-) Amazon.com.tr mağazası biz satıcıları hem davet edip hem pişman etmeyemi çalışıyor?
4-) Satıcılar amazon.com.tr mağazasını rakip olarak karşısında gördüğünde, zor zahmet alıp göndermiş olduğu ürünlerinide sizlerden geri alıp amazonda mağazasını mı kapatmalı?
5-) Amazon kargo ücretleri ve depolamada türkiye özelinde zararda ve farkında olmadan bizlere ceza mı kesiyor?
Şuan için aklımıza gelen sorular bunlar ve inanın sorun böyle devam ederse platformu terkedeceğiz. Peşimizden diğer satıcılarında yavaş yavaş amazonu terkettiğini göreceksiniz. Lütfen bu sorunu bir an önce çözün.
Değerli Amazon Yetkilileri,
Bu konu ne kadar umrunuzda olur bilmiyoruz. Ancak ürün satın almalarını gerçekleştirirken platformdan, satış verilerinden yararlanarak üretici firmalardan bütçe ayırarak satın alma gerçekleştiriyoruz. Mağazamıza ürünlerimizi yüklüyor ve müşterilerimizle buluşuyoruz. Bu süre zarfında bizlerin firmalardan aldığı teklif fiyatlarıyla bizlere rakip olan amazon.com.tr mağazası ürün satışlarımıza ciddi sorunlar yaratıyor. Örnek vermemiz gerekirse bir ürünümüzde maliyetimiz 143 ₺ kdv dahildir. Bu ürün biz satılana kadar sadece rakip firmalarımızda bulunuyordu. Rekabet edebileceğimizi düşünüp yatırım yaptık. Aynı ürünü barkodlayıp, paketleyip amazon lojistiğe gönderdik. Sayım bitti satışa açıldık. Birde baktık ki amazon.com.tr mağazası aynı ürünü 150₺ den satışa açmış. Bu durumda hem paketleme hem depolama ücretinde haksız ücret ödeme sürecimiz başladı. Ürünlerimizden satış alamadık.
Şimdi sırasıyla sizlere soruyoruz,
1-) Amazon.com.tr mağazası bizim ürünü satın alıp depoya göndermemizi mi bekledi ?
2-) Biz satıcılar lojistiğe ürün gönderdiğimizde aslında farkında olmadan amazon.com.tr nin zarar eden tedarikçisi olarak mı görülüyoruz ?
3-) Amazon.com.tr mağazası biz satıcıları hem davet edip hem pişman etmeyemi çalışıyor?
4-) Satıcılar amazon.com.tr mağazasını rakip olarak karşısında gördüğünde, zor zahmet alıp göndermiş olduğu ürünlerinide sizlerden geri alıp amazonda mağazasını mı kapatmalı?
5-) Amazon kargo ücretleri ve depolamada türkiye özelinde zararda ve farkında olmadan bizlere ceza mı kesiyor?
Şuan için aklımıza gelen sorular bunlar ve inanın sorun böyle devam ederse platformu terkedeceğiz. Peşimizden diğer satıcılarında yavaş yavaş amazonu terkettiğini göreceksiniz. Lütfen bu sorunu bir an önce çözün.
Değerli Amazon Yetkilileri,
Bu konu ne kadar umrunuzda olur bilmiyoruz. Ancak ürün satın almalarını gerçekleştirirken platformdan, satış verilerinden yararlanarak üretici firmalardan bütçe ayırarak satın alma gerçekleştiriyoruz. Mağazamıza ürünlerimizi yüklüyor ve müşterilerimizle buluşuyoruz. Bu süre zarfında bizlerin firmalardan aldığı teklif fiyatlarıyla bizlere rakip olan amazon.com.tr mağazası ürün satışlarımıza ciddi sorunlar yaratıyor. Örnek vermemiz gerekirse bir ürünümüzde maliyetimiz 143 ₺ kdv dahildir. Bu ürün biz satılana kadar sadece rakip firmalarımızda bulunuyordu. Rekabet edebileceğimizi düşünüp yatırım yaptık. Aynı ürünü barkodlayıp, paketleyip amazon lojistiğe gönderdik. Sayım bitti satışa açıldık. Birde baktık ki amazon.com.tr mağazası aynı ürünü 150₺ den satışa açmış. Bu durumda hem paketleme hem depolama ücretinde haksız ücret ödeme sürecimiz başladı. Ürünlerimizden satış alamadık.
Şimdi sırasıyla sizlere soruyoruz,
1-) Amazon.com.tr mağazası bizim ürünü satın alıp depoya göndermemizi mi bekledi ?
2-) Biz satıcılar lojistiğe ürün gönderdiğimizde aslında farkında olmadan amazon.com.tr nin zarar eden tedarikçisi olarak mı görülüyoruz ?
3-) Amazon.com.tr mağazası biz satıcıları hem davet edip hem pişman etmeyemi çalışıyor?
4-) Satıcılar amazon.com.tr mağazasını rakip olarak karşısında gördüğünde, zor zahmet alıp göndermiş olduğu ürünlerinide sizlerden geri alıp amazonda mağazasını mı kapatmalı?
5-) Amazon kargo ücretleri ve depolamada türkiye özelinde zararda ve farkında olmadan bizlere ceza mı kesiyor?
Şuan için aklımıza gelen sorular bunlar ve inanın sorun böyle devam ederse platformu terkedeceğiz. Peşimizden diğer satıcılarında yavaş yavaş amazonu terkettiğini göreceksiniz. Lütfen bu sorunu bir an önce çözün.
Değerli Amazon Yetkilileri,
Bu konu ne kadar umrunuzda olur bilmiyoruz. Ancak ürün satın almalarını gerçekleştirirken platformdan, satış verilerinden yararlanarak üretici firmalardan bütçe ayırarak satın alma gerçekleştiriyoruz. Mağazamıza ürünlerimizi yüklüyor ve müşterilerimizle buluşuyoruz. Bu süre zarfında bizlerin firmalardan aldığı teklif fiyatlarıyla bizlere rakip olan amazon.com.tr mağazası ürün satışlarımıza ciddi sorunlar yaratıyor. Örnek vermemiz gerekirse bir ürünümüzde maliyetimiz 143 ₺ kdv dahildir. Bu ürün biz satılana kadar sadece rakip firmalarımızda bulunuyordu. Rekabet edebileceğimizi düşünüp yatırım yaptık. Aynı ürünü barkodlayıp, paketleyip amazon lojistiğe gönderdik. Sayım bitti satışa açıldık. Birde baktık ki amazon.com.tr mağazası aynı ürünü 150₺ den satışa açmış. Bu durumda hem paketleme hem depolama ücretinde haksız ücret ödeme sürecimiz başladı. Ürünlerimizden satış alamadık.
Şimdi sırasıyla sizlere soruyoruz,
1-) Amazon.com.tr mağazası bizim ürünü satın alıp depoya göndermemizi mi bekledi ?
2-) Biz satıcılar lojistiğe ürün gönderdiğimizde aslında farkında olmadan amazon.com.tr nin zarar eden tedarikçisi olarak mı görülüyoruz ?
3-) Amazon.com.tr mağazası biz satıcıları hem davet edip hem pişman etmeyemi çalışıyor?
4-) Satıcılar amazon.com.tr mağazasını rakip olarak karşısında gördüğünde, zor zahmet alıp göndermiş olduğu ürünlerinide sizlerden geri alıp amazonda mağazasını mı kapatmalı?
5-) Amazon kargo ücretleri ve depolamada türkiye özelinde zararda ve farkında olmadan bizlere ceza mı kesiyor?
Şuan için aklımıza gelen sorular bunlar ve inanın sorun böyle devam ederse platformu terkedeceğiz. Peşimizden diğer satıcılarında yavaş yavaş amazonu terkettiğini göreceksiniz. Lütfen bu sorunu bir an önce çözün.