Cevabını net bulamadığım bir soru var. Bir kelime için hem "ifade" hem "tam" olarak kampanya oluşturduğumuzda teklifler kendi içimizde de bir biri ile yarışıyor mu? Örneğin;
Kelimemiz "Şemsiye" olsun.
ifade olarak: ₺4
Tam olarak: " Siyah Şemsiye" : ₺2
Müşteri de " Siyah Şemsiye" olarak arama yaptığını varsayalım. Diğer firmaların hepsi de ₺1 ve altında teklif verdiği senaryo hayal edelim. Bu reklamı ben ₺1 - ₺2 arasında bir fiyatla mı kazanırım yoksa ₺2 - ₺4 arasında bir fiyat ile mi?
Cevabını net bulamadığım bir soru var. Bir kelime için hem "ifade" hem "tam" olarak kampanya oluşturduğumuzda teklifler kendi içimizde de bir biri ile yarışıyor mu? Örneğin;
Kelimemiz "Şemsiye" olsun.
ifade olarak: ₺4
Tam olarak: " Siyah Şemsiye" : ₺2
Müşteri de " Siyah Şemsiye" olarak arama yaptığını varsayalım. Diğer firmaların hepsi de ₺1 ve altında teklif verdiği senaryo hayal edelim. Bu reklamı ben ₺1 - ₺2 arasında bir fiyatla mı kazanırım yoksa ₺2 - ₺4 arasında bir fiyat ile mi?
Cevabını net bulamadığım bir soru var. Bir kelime için hem "ifade" hem "tam" olarak kampanya oluşturduğumuzda teklifler kendi içimizde de bir biri ile yarışıyor mu? Örneğin;
Kelimemiz "Şemsiye" olsun.
ifade olarak: ₺4
Tam olarak: " Siyah Şemsiye" : ₺2
Müşteri de " Siyah Şemsiye" olarak arama yaptığını varsayalım. Diğer firmaların hepsi de ₺1 ve altında teklif verdiği senaryo hayal edelim. Bu reklamı ben ₺1 - ₺2 arasında bir fiyatla mı kazanırım yoksa ₺2 - ₺4 arasında bir fiyat ile mi?
Cevabını net bulamadığım bir soru var. Bir kelime için hem "ifade" hem "tam" olarak kampanya oluşturduğumuzda teklifler kendi içimizde de bir biri ile yarışıyor mu? Örneğin;
Kelimemiz "Şemsiye" olsun.
ifade olarak: ₺4
Tam olarak: " Siyah Şemsiye" : ₺2
Müşteri de " Siyah Şemsiye" olarak arama yaptığını varsayalım. Diğer firmaların hepsi de ₺1 ve altında teklif verdiği senaryo hayal edelim. Bu reklamı ben ₺1 - ₺2 arasında bir fiyatla mı kazanırım yoksa ₺2 - ₺4 arasında bir fiyat ile mi?
Cevabını net bulamadığım bir soru var. Bir kelime için hem "ifade" hem "tam" olarak kampanya oluşturduğumuzda teklifler kendi içimizde de bir biri ile yarışıyor mu? Örneğin;
Kelimemiz "Şemsiye" olsun.
ifade olarak: ₺4
Tam olarak: " Siyah Şemsiye" : ₺2
Müşteri de " Siyah Şemsiye" olarak arama yaptığını varsayalım. Diğer firmaların hepsi de ₺1 ve altında teklif verdiği senaryo hayal edelim. Bu reklamı ben ₺1 - ₺2 arasında bir fiyatla mı kazanırım yoksa ₺2 - ₺4 arasında bir fiyat ile mi?