Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap
user profile
News_Amazon

This Is Small Business'ın 2024'teki en popüler bölümlerinden çıkarılacak dersler

Yapımcı Andrea Marquez, Amazon'un sunduğu bir podcast olan This Is Small Business sayesinde "uzmanlara yönelik bir girişimcilik dersini ön sıralardan izleyebildiğini" söylüyor. Her bölümde, yaşadıkları önemli anlar hakkında sohbet etmek üzere ABD'nin dört bir yanındaki küçük işletme sahipleriyle bir araya geliyor. Her bir bölümde bu işletme sahiplerinin karşılaştığı zorluklara ve işletmelerini ölçeklendirdikleri sırada öğrendiklerine odaklanılıyor.

Aşağıda Marquez, 2024'te en çok indirilen bölümlerden derlenmiş bazı temel analizleri ve eyleme dönüştürülebilir dersleri kendi üslubuna uygun şekilde dile getiriyor:

  1. E-posta listeniz altın değerindedir. Bir yazar, podcast sunucusu ve dijital pazarlama uzmanı olan Jenna Kutcher bana e-posta ile pazarlama devrinin sona ermediğini hatırlatmakla kalmayıp beni bunun en değerli araç olduğuna ikna etti. E-posta listeniz, müşterilerinize doğrudan erişebileceğiniz bir hat gibidir. Sosyal medyanın aksine bu liste size aittir. Hiçbir algoritma listenizi elinden alamaz. İnsanlara ücretsiz ürün, indirim veya karşı koyamayacakları başka bir avantaj gibi bir neden sunarak listenize katılmalarını sağlayabilirsiniz. Ardından da onlarla irtibatı sürdürmelisiniz. Yardımcı, eğlenceli veya ilham verici içeriklerle müşterilerinizin gelen kutusunda yer edinmeye devam edin.
  2. Paranın her türlüsü iyi değildir. CDC Small Business Finance bünyesinde kurumsal müşterilere kredi sunan Iman Cotton şu analizi paylaştı: Krediler ancak neyle karşılaşacağınızı biliyorsanız işe yarayabilir. Herhangi bir şey kulağa gerçek olamayacak kadar iyi geliyorsa muhtemelen değildir. Kendinize her zaman şunu sorun: "Bu kredi, işletmemi büyütmeme yardımcı olacak mı yoksa sadece bir yangını söndürmeye mi çalışıyorum?" Bir yangını söndürmeye çalışıyorsanız durumu tekrar gözden geçirin.
  3. İş ilişkileri kurmak demek kartvizit biriktirmek demek değildir. Bir yazar, işletme koçu, podcast sunucusu ve Biz Book Publishing Hub'ın kurucusu olan Robbie Samuels, iş ilişkileri kurmanın sayılarla değil insanlarla ilgili bir mesele olduğunu bana hatırlattı. Önemli olan çok sayıda bağlantıya sahip olmak değil, anlamlı bağlantılara sahip olmak. Takip iletişiminde bulunun. Evet, itiraf ediyorum ki benim de bu alanda eksikliklerim var. Hızlıca bir e-posta gönderin veya bir kaynak paylaşın. Hayır, bu hiç de garip değil. Düşünceli bir hareket.
  4. Hazırlık her şey demektir. Creator Science'ın kurucusu Jay Clouse, lansman öncesi hazırlıkların önemini vurguladı. Müşterilerin sizden bahsetmesini sağlamak ve kitlenizi tanımak çok önemli. Lansmanınız hakkında konuşmaya erkenden başlayın. İnsanların sunmak üzere olduğunuz ürün veya hizmete ihtiyaç duyduklarını hissetmesini sağlamak için tanıtıcılardan veya bekleme listelerinden yararlanın.
  5. Pazarlama sihir değil stratejidir. Danish Endurance'tan Liz Downing ve Elena Fahrländer şu hususu net şekilde ifade etti: Pazarlamanın işe yaraması için gösterişli olması gerekmez, orijinal olması gerekir. Markanızın anlattığı hikayeyi düşünün ve bunun tüm platformlarınızda tutarlı olduğundan emin olun. Satış yapmaya daha az, bağlantı kurmaya daha fazla odaklanın.

This Is Small Business podcast'inin tüm bölümlerini dinlemek istiyorsanız Amazon Music, Spotify veya Apple Podcasts'e gidebilirsiniz.

Not: Bu bölümler İngilizce olarak sunulmaktadır.

0 görüntüleme
0 yanıt
Etiketler:Haberler ve duyurular
00
Yanıtla
user profile
News_Amazon

This Is Small Business'ın 2024'teki en popüler bölümlerinden çıkarılacak dersler

Yapımcı Andrea Marquez, Amazon'un sunduğu bir podcast olan This Is Small Business sayesinde "uzmanlara yönelik bir girişimcilik dersini ön sıralardan izleyebildiğini" söylüyor. Her bölümde, yaşadıkları önemli anlar hakkında sohbet etmek üzere ABD'nin dört bir yanındaki küçük işletme sahipleriyle bir araya geliyor. Her bir bölümde bu işletme sahiplerinin karşılaştığı zorluklara ve işletmelerini ölçeklendirdikleri sırada öğrendiklerine odaklanılıyor.

Aşağıda Marquez, 2024'te en çok indirilen bölümlerden derlenmiş bazı temel analizleri ve eyleme dönüştürülebilir dersleri kendi üslubuna uygun şekilde dile getiriyor:

  1. E-posta listeniz altın değerindedir. Bir yazar, podcast sunucusu ve dijital pazarlama uzmanı olan Jenna Kutcher bana e-posta ile pazarlama devrinin sona ermediğini hatırlatmakla kalmayıp beni bunun en değerli araç olduğuna ikna etti. E-posta listeniz, müşterilerinize doğrudan erişebileceğiniz bir hat gibidir. Sosyal medyanın aksine bu liste size aittir. Hiçbir algoritma listenizi elinden alamaz. İnsanlara ücretsiz ürün, indirim veya karşı koyamayacakları başka bir avantaj gibi bir neden sunarak listenize katılmalarını sağlayabilirsiniz. Ardından da onlarla irtibatı sürdürmelisiniz. Yardımcı, eğlenceli veya ilham verici içeriklerle müşterilerinizin gelen kutusunda yer edinmeye devam edin.
  2. Paranın her türlüsü iyi değildir. CDC Small Business Finance bünyesinde kurumsal müşterilere kredi sunan Iman Cotton şu analizi paylaştı: Krediler ancak neyle karşılaşacağınızı biliyorsanız işe yarayabilir. Herhangi bir şey kulağa gerçek olamayacak kadar iyi geliyorsa muhtemelen değildir. Kendinize her zaman şunu sorun: "Bu kredi, işletmemi büyütmeme yardımcı olacak mı yoksa sadece bir yangını söndürmeye mi çalışıyorum?" Bir yangını söndürmeye çalışıyorsanız durumu tekrar gözden geçirin.
  3. İş ilişkileri kurmak demek kartvizit biriktirmek demek değildir. Bir yazar, işletme koçu, podcast sunucusu ve Biz Book Publishing Hub'ın kurucusu olan Robbie Samuels, iş ilişkileri kurmanın sayılarla değil insanlarla ilgili bir mesele olduğunu bana hatırlattı. Önemli olan çok sayıda bağlantıya sahip olmak değil, anlamlı bağlantılara sahip olmak. Takip iletişiminde bulunun. Evet, itiraf ediyorum ki benim de bu alanda eksikliklerim var. Hızlıca bir e-posta gönderin veya bir kaynak paylaşın. Hayır, bu hiç de garip değil. Düşünceli bir hareket.
  4. Hazırlık her şey demektir. Creator Science'ın kurucusu Jay Clouse, lansman öncesi hazırlıkların önemini vurguladı. Müşterilerin sizden bahsetmesini sağlamak ve kitlenizi tanımak çok önemli. Lansmanınız hakkında konuşmaya erkenden başlayın. İnsanların sunmak üzere olduğunuz ürün veya hizmete ihtiyaç duyduklarını hissetmesini sağlamak için tanıtıcılardan veya bekleme listelerinden yararlanın.
  5. Pazarlama sihir değil stratejidir. Danish Endurance'tan Liz Downing ve Elena Fahrländer şu hususu net şekilde ifade etti: Pazarlamanın işe yaraması için gösterişli olması gerekmez, orijinal olması gerekir. Markanızın anlattığı hikayeyi düşünün ve bunun tüm platformlarınızda tutarlı olduğundan emin olun. Satış yapmaya daha az, bağlantı kurmaya daha fazla odaklanın.

This Is Small Business podcast'inin tüm bölümlerini dinlemek istiyorsanız Amazon Music, Spotify veya Apple Podcasts'e gidebilirsiniz.

Not: Bu bölümler İngilizce olarak sunulmaktadır.

Etiketler:Haberler ve duyurular
00
0 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
News_Amazon

This Is Small Business'ın 2024'teki en popüler bölümlerinden çıkarılacak dersler

Yapımcı Andrea Marquez, Amazon'un sunduğu bir podcast olan This Is Small Business sayesinde "uzmanlara yönelik bir girişimcilik dersini ön sıralardan izleyebildiğini" söylüyor. Her bölümde, yaşadıkları önemli anlar hakkında sohbet etmek üzere ABD'nin dört bir yanındaki küçük işletme sahipleriyle bir araya geliyor. Her bir bölümde bu işletme sahiplerinin karşılaştığı zorluklara ve işletmelerini ölçeklendirdikleri sırada öğrendiklerine odaklanılıyor.

Aşağıda Marquez, 2024'te en çok indirilen bölümlerden derlenmiş bazı temel analizleri ve eyleme dönüştürülebilir dersleri kendi üslubuna uygun şekilde dile getiriyor:

  1. E-posta listeniz altın değerindedir. Bir yazar, podcast sunucusu ve dijital pazarlama uzmanı olan Jenna Kutcher bana e-posta ile pazarlama devrinin sona ermediğini hatırlatmakla kalmayıp beni bunun en değerli araç olduğuna ikna etti. E-posta listeniz, müşterilerinize doğrudan erişebileceğiniz bir hat gibidir. Sosyal medyanın aksine bu liste size aittir. Hiçbir algoritma listenizi elinden alamaz. İnsanlara ücretsiz ürün, indirim veya karşı koyamayacakları başka bir avantaj gibi bir neden sunarak listenize katılmalarını sağlayabilirsiniz. Ardından da onlarla irtibatı sürdürmelisiniz. Yardımcı, eğlenceli veya ilham verici içeriklerle müşterilerinizin gelen kutusunda yer edinmeye devam edin.
  2. Paranın her türlüsü iyi değildir. CDC Small Business Finance bünyesinde kurumsal müşterilere kredi sunan Iman Cotton şu analizi paylaştı: Krediler ancak neyle karşılaşacağınızı biliyorsanız işe yarayabilir. Herhangi bir şey kulağa gerçek olamayacak kadar iyi geliyorsa muhtemelen değildir. Kendinize her zaman şunu sorun: "Bu kredi, işletmemi büyütmeme yardımcı olacak mı yoksa sadece bir yangını söndürmeye mi çalışıyorum?" Bir yangını söndürmeye çalışıyorsanız durumu tekrar gözden geçirin.
  3. İş ilişkileri kurmak demek kartvizit biriktirmek demek değildir. Bir yazar, işletme koçu, podcast sunucusu ve Biz Book Publishing Hub'ın kurucusu olan Robbie Samuels, iş ilişkileri kurmanın sayılarla değil insanlarla ilgili bir mesele olduğunu bana hatırlattı. Önemli olan çok sayıda bağlantıya sahip olmak değil, anlamlı bağlantılara sahip olmak. Takip iletişiminde bulunun. Evet, itiraf ediyorum ki benim de bu alanda eksikliklerim var. Hızlıca bir e-posta gönderin veya bir kaynak paylaşın. Hayır, bu hiç de garip değil. Düşünceli bir hareket.
  4. Hazırlık her şey demektir. Creator Science'ın kurucusu Jay Clouse, lansman öncesi hazırlıkların önemini vurguladı. Müşterilerin sizden bahsetmesini sağlamak ve kitlenizi tanımak çok önemli. Lansmanınız hakkında konuşmaya erkenden başlayın. İnsanların sunmak üzere olduğunuz ürün veya hizmete ihtiyaç duyduklarını hissetmesini sağlamak için tanıtıcılardan veya bekleme listelerinden yararlanın.
  5. Pazarlama sihir değil stratejidir. Danish Endurance'tan Liz Downing ve Elena Fahrländer şu hususu net şekilde ifade etti: Pazarlamanın işe yaraması için gösterişli olması gerekmez, orijinal olması gerekir. Markanızın anlattığı hikayeyi düşünün ve bunun tüm platformlarınızda tutarlı olduğundan emin olun. Satış yapmaya daha az, bağlantı kurmaya daha fazla odaklanın.

This Is Small Business podcast'inin tüm bölümlerini dinlemek istiyorsanız Amazon Music, Spotify veya Apple Podcasts'e gidebilirsiniz.

Not: Bu bölümler İngilizce olarak sunulmaktadır.

0 görüntüleme
0 yanıt
Etiketler:Haberler ve duyurular
00
Yanıtla
user profile
News_Amazon

This Is Small Business'ın 2024'teki en popüler bölümlerinden çıkarılacak dersler

Yapımcı Andrea Marquez, Amazon'un sunduğu bir podcast olan This Is Small Business sayesinde "uzmanlara yönelik bir girişimcilik dersini ön sıralardan izleyebildiğini" söylüyor. Her bölümde, yaşadıkları önemli anlar hakkında sohbet etmek üzere ABD'nin dört bir yanındaki küçük işletme sahipleriyle bir araya geliyor. Her bir bölümde bu işletme sahiplerinin karşılaştığı zorluklara ve işletmelerini ölçeklendirdikleri sırada öğrendiklerine odaklanılıyor.

Aşağıda Marquez, 2024'te en çok indirilen bölümlerden derlenmiş bazı temel analizleri ve eyleme dönüştürülebilir dersleri kendi üslubuna uygun şekilde dile getiriyor:

  1. E-posta listeniz altın değerindedir. Bir yazar, podcast sunucusu ve dijital pazarlama uzmanı olan Jenna Kutcher bana e-posta ile pazarlama devrinin sona ermediğini hatırlatmakla kalmayıp beni bunun en değerli araç olduğuna ikna etti. E-posta listeniz, müşterilerinize doğrudan erişebileceğiniz bir hat gibidir. Sosyal medyanın aksine bu liste size aittir. Hiçbir algoritma listenizi elinden alamaz. İnsanlara ücretsiz ürün, indirim veya karşı koyamayacakları başka bir avantaj gibi bir neden sunarak listenize katılmalarını sağlayabilirsiniz. Ardından da onlarla irtibatı sürdürmelisiniz. Yardımcı, eğlenceli veya ilham verici içeriklerle müşterilerinizin gelen kutusunda yer edinmeye devam edin.
  2. Paranın her türlüsü iyi değildir. CDC Small Business Finance bünyesinde kurumsal müşterilere kredi sunan Iman Cotton şu analizi paylaştı: Krediler ancak neyle karşılaşacağınızı biliyorsanız işe yarayabilir. Herhangi bir şey kulağa gerçek olamayacak kadar iyi geliyorsa muhtemelen değildir. Kendinize her zaman şunu sorun: "Bu kredi, işletmemi büyütmeme yardımcı olacak mı yoksa sadece bir yangını söndürmeye mi çalışıyorum?" Bir yangını söndürmeye çalışıyorsanız durumu tekrar gözden geçirin.
  3. İş ilişkileri kurmak demek kartvizit biriktirmek demek değildir. Bir yazar, işletme koçu, podcast sunucusu ve Biz Book Publishing Hub'ın kurucusu olan Robbie Samuels, iş ilişkileri kurmanın sayılarla değil insanlarla ilgili bir mesele olduğunu bana hatırlattı. Önemli olan çok sayıda bağlantıya sahip olmak değil, anlamlı bağlantılara sahip olmak. Takip iletişiminde bulunun. Evet, itiraf ediyorum ki benim de bu alanda eksikliklerim var. Hızlıca bir e-posta gönderin veya bir kaynak paylaşın. Hayır, bu hiç de garip değil. Düşünceli bir hareket.
  4. Hazırlık her şey demektir. Creator Science'ın kurucusu Jay Clouse, lansman öncesi hazırlıkların önemini vurguladı. Müşterilerin sizden bahsetmesini sağlamak ve kitlenizi tanımak çok önemli. Lansmanınız hakkında konuşmaya erkenden başlayın. İnsanların sunmak üzere olduğunuz ürün veya hizmete ihtiyaç duyduklarını hissetmesini sağlamak için tanıtıcılardan veya bekleme listelerinden yararlanın.
  5. Pazarlama sihir değil stratejidir. Danish Endurance'tan Liz Downing ve Elena Fahrländer şu hususu net şekilde ifade etti: Pazarlamanın işe yaraması için gösterişli olması gerekmez, orijinal olması gerekir. Markanızın anlattığı hikayeyi düşünün ve bunun tüm platformlarınızda tutarlı olduğundan emin olun. Satış yapmaya daha az, bağlantı kurmaya daha fazla odaklanın.

This Is Small Business podcast'inin tüm bölümlerini dinlemek istiyorsanız Amazon Music, Spotify veya Apple Podcasts'e gidebilirsiniz.

Not: Bu bölümler İngilizce olarak sunulmaktadır.

Etiketler:Haberler ve duyurular
00
0 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
user profile

This Is Small Business'ın 2024'teki en popüler bölümlerinden çıkarılacak dersler

News_Amazon tarafından yazıldı

Yapımcı Andrea Marquez, Amazon'un sunduğu bir podcast olan This Is Small Business sayesinde "uzmanlara yönelik bir girişimcilik dersini ön sıralardan izleyebildiğini" söylüyor. Her bölümde, yaşadıkları önemli anlar hakkında sohbet etmek üzere ABD'nin dört bir yanındaki küçük işletme sahipleriyle bir araya geliyor. Her bir bölümde bu işletme sahiplerinin karşılaştığı zorluklara ve işletmelerini ölçeklendirdikleri sırada öğrendiklerine odaklanılıyor.

Aşağıda Marquez, 2024'te en çok indirilen bölümlerden derlenmiş bazı temel analizleri ve eyleme dönüştürülebilir dersleri kendi üslubuna uygun şekilde dile getiriyor:

  1. E-posta listeniz altın değerindedir. Bir yazar, podcast sunucusu ve dijital pazarlama uzmanı olan Jenna Kutcher bana e-posta ile pazarlama devrinin sona ermediğini hatırlatmakla kalmayıp beni bunun en değerli araç olduğuna ikna etti. E-posta listeniz, müşterilerinize doğrudan erişebileceğiniz bir hat gibidir. Sosyal medyanın aksine bu liste size aittir. Hiçbir algoritma listenizi elinden alamaz. İnsanlara ücretsiz ürün, indirim veya karşı koyamayacakları başka bir avantaj gibi bir neden sunarak listenize katılmalarını sağlayabilirsiniz. Ardından da onlarla irtibatı sürdürmelisiniz. Yardımcı, eğlenceli veya ilham verici içeriklerle müşterilerinizin gelen kutusunda yer edinmeye devam edin.
  2. Paranın her türlüsü iyi değildir. CDC Small Business Finance bünyesinde kurumsal müşterilere kredi sunan Iman Cotton şu analizi paylaştı: Krediler ancak neyle karşılaşacağınızı biliyorsanız işe yarayabilir. Herhangi bir şey kulağa gerçek olamayacak kadar iyi geliyorsa muhtemelen değildir. Kendinize her zaman şunu sorun: "Bu kredi, işletmemi büyütmeme yardımcı olacak mı yoksa sadece bir yangını söndürmeye mi çalışıyorum?" Bir yangını söndürmeye çalışıyorsanız durumu tekrar gözden geçirin.
  3. İş ilişkileri kurmak demek kartvizit biriktirmek demek değildir. Bir yazar, işletme koçu, podcast sunucusu ve Biz Book Publishing Hub'ın kurucusu olan Robbie Samuels, iş ilişkileri kurmanın sayılarla değil insanlarla ilgili bir mesele olduğunu bana hatırlattı. Önemli olan çok sayıda bağlantıya sahip olmak değil, anlamlı bağlantılara sahip olmak. Takip iletişiminde bulunun. Evet, itiraf ediyorum ki benim de bu alanda eksikliklerim var. Hızlıca bir e-posta gönderin veya bir kaynak paylaşın. Hayır, bu hiç de garip değil. Düşünceli bir hareket.
  4. Hazırlık her şey demektir. Creator Science'ın kurucusu Jay Clouse, lansman öncesi hazırlıkların önemini vurguladı. Müşterilerin sizden bahsetmesini sağlamak ve kitlenizi tanımak çok önemli. Lansmanınız hakkında konuşmaya erkenden başlayın. İnsanların sunmak üzere olduğunuz ürün veya hizmete ihtiyaç duyduklarını hissetmesini sağlamak için tanıtıcılardan veya bekleme listelerinden yararlanın.
  5. Pazarlama sihir değil stratejidir. Danish Endurance'tan Liz Downing ve Elena Fahrländer şu hususu net şekilde ifade etti: Pazarlamanın işe yaraması için gösterişli olması gerekmez, orijinal olması gerekir. Markanızın anlattığı hikayeyi düşünün ve bunun tüm platformlarınızda tutarlı olduğundan emin olun. Satış yapmaya daha az, bağlantı kurmaya daha fazla odaklanın.

This Is Small Business podcast'inin tüm bölümlerini dinlemek istiyorsanız Amazon Music, Spotify veya Apple Podcasts'e gidebilirsiniz.

Not: Bu bölümler İngilizce olarak sunulmaktadır.

Etiketler:Haberler ve duyurular
00
0 görüntüleme
0 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
0 yanıt
Hızlı filtreler
Sıralama ölçütü
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin