Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap
user profile
Seller_E4S0O52P4Ult6

Amazon her ürünü kendi satmaya başladı

Burdan amazon yöneticileri sesleniyoruz. en çok satılan ne ürün varsa sizde satmaya çalışıyorsunuz. amacınız bizi buradan kovmaksa açıkca söyleyin. satışlarımıza çok fena etki ediyorsunuz bedavaya ürün satıyorsunuz.

117 görüntüleme
6 yanıt
Etiketler:Alıcı mesajları
120
Yanıtla
user profile
Seller_E4S0O52P4Ult6

Amazon her ürünü kendi satmaya başladı

Burdan amazon yöneticileri sesleniyoruz. en çok satılan ne ürün varsa sizde satmaya çalışıyorsunuz. amacınız bizi buradan kovmaksa açıkca söyleyin. satışlarımıza çok fena etki ediyorsunuz bedavaya ürün satıyorsunuz.

Etiketler:Alıcı mesajları
120
117 görüntüleme
6 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
user profile
Seller_HSyTWnBgZouOr

üstelik FBA yapmamıza ve amazon'dan daha ucuz fiyat vermemize rağmen buybox vermiyor. Bu gerçekten kabul edilebilir değil.

30
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

Aynı konulardan emin olun müzdaribiz.Size yemin ederek yazıyorum fatura dahi paylaşabilirim.Geçen sene alınmış bir kolonya ürünün bana gelişi en yüksek baremde alım yapmışım 48.90TL benim bu ürüne KDV hariç ödediğim rakam Kargo bedeli FBA gönderimde 56,45tl Beni kurtarır satış fiyatım 124,90Tl herşeyi çıkınca Amazonun şuan an güncel sattığı rakam 56tl NOKTA.BAŞKADA BİŞE DEMİYORUM PESSSSS.

00
user profile
Seller_MCX4E1Hc4xGCv

Kesinlikle katılıyorum sattığımız her üründe varlar. FBA ürün gönderin diyorsunuz sonra mallarımız depoda kalıyor sizden bize sıra gelene kadar bekliyoruz. Bir çözüm bulunmalı yoksa bizi buybox almayın satmayalım.

00
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Merhabalar,

Yaklaşık yedi yıllık Amazon geçmişine sahip, neredeyse tüm satış yöntemlerinde ve birçok pazar yerinde satış yapmış ve "Satıcı Destekçisi" bir Amazon satıcısı olarak, bahsettiğiniz Amazon'un ürün ve markalardaki satış dominasyonunu maalesef ki rekabetçi pazar yeri mantığında yapmak zorundadırlar. Bu durumu desteklemiyor olsam da, Türkiye'deki büyük pazar yerleri, varlıklarını sürdürebilmek adına fiyat ortalamasını elinde tutmak zorundadırlar. Yani global olarak bilinen ve ülkede tercih oranı yüksek birçok ürün ve marka ile anlaşmalar yaparak, ortak pazar yeri pazar paylarını korumak zorundadırlar. Bu durum, tabii ki de satıcıları olumsuz yönde etkiliyor.

Zamanında Amazon'un neredeyse yok sayılacak kadar az listelediği bir markayı, Amazon depolarına palet palet gönderip hızlı bir satış oranına ulaştığımın hemen ardından, Amazon listeye neredeyse benim alış fiyatlarımla giriş yaparak aynı maddi zararı bana da yaşattı. Her ne kadar Amazon SEO' su dahil birçok kişiye konuyu yazılı olarak bildirsem de hiçbir şey değişmedi.

Şunu net olarak söylemem gerekirse, aslında sadece Amazon değil, tüm ortak pazar yerlerinin satıcı olarak ürün satışının yasaklanması gerekir. Çünkü neden? Listedeki satıcılara oranla daha az veya yok sayılacak bir maliyete sahip olduklarından haksız bir rekabet oluşturuyorlar. Ama tabii ki de bilinmesi gereken bir gerçek var ki, ürün fiyatları satıcıların inisiyatifine bırakılırsa, fahiş bir oranda alıcılara dayatılıp ürün satışı ve alım oranları düşecektir.

Konuyu toparlamak gerekirse, benim tecrübelerimden naçizane Amazon satıcılarına tavsiyem:

1. Ortak pazar yerlerine bağımlı kalmamak – Farklı satış kanalları ve platformları kullanarak riskinizi dağıtın.

2. Satış hacmi yüksek ürünleri Amazon Lojistik depolarında stoklamamak – Özellikle yüksek talep gören ürünlerde, Amazon’un müdahale etme ihtimalini göz önünde bulundurun.

3. Bilinen markalar ve satış hacmi yüksek ürünleri satmaktan kaçının – (Çünkü bugün yarın Amazon listeye gelecektir :)

4. Satacağı umulan ürün fiyatını belirlerken, ürünü tıpkı bir alıcı gibi Google’a yazıp ortalama satış fiyatını tüm satış kanallarında analiz edip Amazon listelerinde satma kararı almaktır.

Amazon ve diğer tüm pazar yerleri, satış ortaklarını hem iştirakçi hem de ürün ve markalar için satış analizini ücretsiz olarak yapabilecekleri bir organ olarak görürler. Dolayısıyla hiçbir ortak pazar yerinde, kendinize ait olmayan bir marka ve ürünü uzun vadeli satabilmeniz mümkün olmayacaktır.

Tüm satıcılara saygı ve selamlarımla.

00
user profile
Seller_iAW9dqwRV3Yqx

Bu uygulama Amazon'un satıcıları kobay olarak kullandığının göstergesidir, Aynı şeyi HB yapıyordu. satış rakamları ve marja göre satılan ürünleri satmaya başlıyordu. Haliyle bizim gibi satış yapanların onlarla boy ölçüşmesi elbette imkansız olduğu için satıcıları bezdiriyorlar.

00
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_E4S0O52P4Ult6

Amazon her ürünü kendi satmaya başladı

Burdan amazon yöneticileri sesleniyoruz. en çok satılan ne ürün varsa sizde satmaya çalışıyorsunuz. amacınız bizi buradan kovmaksa açıkca söyleyin. satışlarımıza çok fena etki ediyorsunuz bedavaya ürün satıyorsunuz.

117 görüntüleme
6 yanıt
Etiketler:Alıcı mesajları
120
Yanıtla
user profile
Seller_E4S0O52P4Ult6

Amazon her ürünü kendi satmaya başladı

Burdan amazon yöneticileri sesleniyoruz. en çok satılan ne ürün varsa sizde satmaya çalışıyorsunuz. amacınız bizi buradan kovmaksa açıkca söyleyin. satışlarımıza çok fena etki ediyorsunuz bedavaya ürün satıyorsunuz.

Etiketler:Alıcı mesajları
120
117 görüntüleme
6 yanıt
Yanıtla
user profile

Amazon her ürünü kendi satmaya başladı

Seller_E4S0O52P4Ult6 tarafından yazıldı

Burdan amazon yöneticileri sesleniyoruz. en çok satılan ne ürün varsa sizde satmaya çalışıyorsunuz. amacınız bizi buradan kovmaksa açıkca söyleyin. satışlarımıza çok fena etki ediyorsunuz bedavaya ürün satıyorsunuz.

Etiketler:Alıcı mesajları
120
117 görüntüleme
6 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
0 yanıt
Hızlı filtreler
Sıralama ölçütü
user profile
Seller_HSyTWnBgZouOr

üstelik FBA yapmamıza ve amazon'dan daha ucuz fiyat vermemize rağmen buybox vermiyor. Bu gerçekten kabul edilebilir değil.

30
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

Aynı konulardan emin olun müzdaribiz.Size yemin ederek yazıyorum fatura dahi paylaşabilirim.Geçen sene alınmış bir kolonya ürünün bana gelişi en yüksek baremde alım yapmışım 48.90TL benim bu ürüne KDV hariç ödediğim rakam Kargo bedeli FBA gönderimde 56,45tl Beni kurtarır satış fiyatım 124,90Tl herşeyi çıkınca Amazonun şuan an güncel sattığı rakam 56tl NOKTA.BAŞKADA BİŞE DEMİYORUM PESSSSS.

00
user profile
Seller_MCX4E1Hc4xGCv

Kesinlikle katılıyorum sattığımız her üründe varlar. FBA ürün gönderin diyorsunuz sonra mallarımız depoda kalıyor sizden bize sıra gelene kadar bekliyoruz. Bir çözüm bulunmalı yoksa bizi buybox almayın satmayalım.

00
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Merhabalar,

Yaklaşık yedi yıllık Amazon geçmişine sahip, neredeyse tüm satış yöntemlerinde ve birçok pazar yerinde satış yapmış ve "Satıcı Destekçisi" bir Amazon satıcısı olarak, bahsettiğiniz Amazon'un ürün ve markalardaki satış dominasyonunu maalesef ki rekabetçi pazar yeri mantığında yapmak zorundadırlar. Bu durumu desteklemiyor olsam da, Türkiye'deki büyük pazar yerleri, varlıklarını sürdürebilmek adına fiyat ortalamasını elinde tutmak zorundadırlar. Yani global olarak bilinen ve ülkede tercih oranı yüksek birçok ürün ve marka ile anlaşmalar yaparak, ortak pazar yeri pazar paylarını korumak zorundadırlar. Bu durum, tabii ki de satıcıları olumsuz yönde etkiliyor.

Zamanında Amazon'un neredeyse yok sayılacak kadar az listelediği bir markayı, Amazon depolarına palet palet gönderip hızlı bir satış oranına ulaştığımın hemen ardından, Amazon listeye neredeyse benim alış fiyatlarımla giriş yaparak aynı maddi zararı bana da yaşattı. Her ne kadar Amazon SEO' su dahil birçok kişiye konuyu yazılı olarak bildirsem de hiçbir şey değişmedi.

Şunu net olarak söylemem gerekirse, aslında sadece Amazon değil, tüm ortak pazar yerlerinin satıcı olarak ürün satışının yasaklanması gerekir. Çünkü neden? Listedeki satıcılara oranla daha az veya yok sayılacak bir maliyete sahip olduklarından haksız bir rekabet oluşturuyorlar. Ama tabii ki de bilinmesi gereken bir gerçek var ki, ürün fiyatları satıcıların inisiyatifine bırakılırsa, fahiş bir oranda alıcılara dayatılıp ürün satışı ve alım oranları düşecektir.

Konuyu toparlamak gerekirse, benim tecrübelerimden naçizane Amazon satıcılarına tavsiyem:

1. Ortak pazar yerlerine bağımlı kalmamak – Farklı satış kanalları ve platformları kullanarak riskinizi dağıtın.

2. Satış hacmi yüksek ürünleri Amazon Lojistik depolarında stoklamamak – Özellikle yüksek talep gören ürünlerde, Amazon’un müdahale etme ihtimalini göz önünde bulundurun.

3. Bilinen markalar ve satış hacmi yüksek ürünleri satmaktan kaçının – (Çünkü bugün yarın Amazon listeye gelecektir :)

4. Satacağı umulan ürün fiyatını belirlerken, ürünü tıpkı bir alıcı gibi Google’a yazıp ortalama satış fiyatını tüm satış kanallarında analiz edip Amazon listelerinde satma kararı almaktır.

Amazon ve diğer tüm pazar yerleri, satış ortaklarını hem iştirakçi hem de ürün ve markalar için satış analizini ücretsiz olarak yapabilecekleri bir organ olarak görürler. Dolayısıyla hiçbir ortak pazar yerinde, kendinize ait olmayan bir marka ve ürünü uzun vadeli satabilmeniz mümkün olmayacaktır.

Tüm satıcılara saygı ve selamlarımla.

00
user profile
Seller_iAW9dqwRV3Yqx

Bu uygulama Amazon'un satıcıları kobay olarak kullandığının göstergesidir, Aynı şeyi HB yapıyordu. satış rakamları ve marja göre satılan ürünleri satmaya başlıyordu. Haliyle bizim gibi satış yapanların onlarla boy ölçüşmesi elbette imkansız olduğu için satıcıları bezdiriyorlar.

00
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_HSyTWnBgZouOr

üstelik FBA yapmamıza ve amazon'dan daha ucuz fiyat vermemize rağmen buybox vermiyor. Bu gerçekten kabul edilebilir değil.

30
user profile
Seller_HSyTWnBgZouOr

üstelik FBA yapmamıza ve amazon'dan daha ucuz fiyat vermemize rağmen buybox vermiyor. Bu gerçekten kabul edilebilir değil.

30
Yanıtla
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

Aynı konulardan emin olun müzdaribiz.Size yemin ederek yazıyorum fatura dahi paylaşabilirim.Geçen sene alınmış bir kolonya ürünün bana gelişi en yüksek baremde alım yapmışım 48.90TL benim bu ürüne KDV hariç ödediğim rakam Kargo bedeli FBA gönderimde 56,45tl Beni kurtarır satış fiyatım 124,90Tl herşeyi çıkınca Amazonun şuan an güncel sattığı rakam 56tl NOKTA.BAŞKADA BİŞE DEMİYORUM PESSSSS.

00
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

Aynı konulardan emin olun müzdaribiz.Size yemin ederek yazıyorum fatura dahi paylaşabilirim.Geçen sene alınmış bir kolonya ürünün bana gelişi en yüksek baremde alım yapmışım 48.90TL benim bu ürüne KDV hariç ödediğim rakam Kargo bedeli FBA gönderimde 56,45tl Beni kurtarır satış fiyatım 124,90Tl herşeyi çıkınca Amazonun şuan an güncel sattığı rakam 56tl NOKTA.BAŞKADA BİŞE DEMİYORUM PESSSSS.

00
Yanıtla
user profile
Seller_MCX4E1Hc4xGCv

Kesinlikle katılıyorum sattığımız her üründe varlar. FBA ürün gönderin diyorsunuz sonra mallarımız depoda kalıyor sizden bize sıra gelene kadar bekliyoruz. Bir çözüm bulunmalı yoksa bizi buybox almayın satmayalım.

00
user profile
Seller_MCX4E1Hc4xGCv

Kesinlikle katılıyorum sattığımız her üründe varlar. FBA ürün gönderin diyorsunuz sonra mallarımız depoda kalıyor sizden bize sıra gelene kadar bekliyoruz. Bir çözüm bulunmalı yoksa bizi buybox almayın satmayalım.

00
Yanıtla
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Merhabalar,

Yaklaşık yedi yıllık Amazon geçmişine sahip, neredeyse tüm satış yöntemlerinde ve birçok pazar yerinde satış yapmış ve "Satıcı Destekçisi" bir Amazon satıcısı olarak, bahsettiğiniz Amazon'un ürün ve markalardaki satış dominasyonunu maalesef ki rekabetçi pazar yeri mantığında yapmak zorundadırlar. Bu durumu desteklemiyor olsam da, Türkiye'deki büyük pazar yerleri, varlıklarını sürdürebilmek adına fiyat ortalamasını elinde tutmak zorundadırlar. Yani global olarak bilinen ve ülkede tercih oranı yüksek birçok ürün ve marka ile anlaşmalar yaparak, ortak pazar yeri pazar paylarını korumak zorundadırlar. Bu durum, tabii ki de satıcıları olumsuz yönde etkiliyor.

Zamanında Amazon'un neredeyse yok sayılacak kadar az listelediği bir markayı, Amazon depolarına palet palet gönderip hızlı bir satış oranına ulaştığımın hemen ardından, Amazon listeye neredeyse benim alış fiyatlarımla giriş yaparak aynı maddi zararı bana da yaşattı. Her ne kadar Amazon SEO' su dahil birçok kişiye konuyu yazılı olarak bildirsem de hiçbir şey değişmedi.

Şunu net olarak söylemem gerekirse, aslında sadece Amazon değil, tüm ortak pazar yerlerinin satıcı olarak ürün satışının yasaklanması gerekir. Çünkü neden? Listedeki satıcılara oranla daha az veya yok sayılacak bir maliyete sahip olduklarından haksız bir rekabet oluşturuyorlar. Ama tabii ki de bilinmesi gereken bir gerçek var ki, ürün fiyatları satıcıların inisiyatifine bırakılırsa, fahiş bir oranda alıcılara dayatılıp ürün satışı ve alım oranları düşecektir.

Konuyu toparlamak gerekirse, benim tecrübelerimden naçizane Amazon satıcılarına tavsiyem:

1. Ortak pazar yerlerine bağımlı kalmamak – Farklı satış kanalları ve platformları kullanarak riskinizi dağıtın.

2. Satış hacmi yüksek ürünleri Amazon Lojistik depolarında stoklamamak – Özellikle yüksek talep gören ürünlerde, Amazon’un müdahale etme ihtimalini göz önünde bulundurun.

3. Bilinen markalar ve satış hacmi yüksek ürünleri satmaktan kaçının – (Çünkü bugün yarın Amazon listeye gelecektir :)

4. Satacağı umulan ürün fiyatını belirlerken, ürünü tıpkı bir alıcı gibi Google’a yazıp ortalama satış fiyatını tüm satış kanallarında analiz edip Amazon listelerinde satma kararı almaktır.

Amazon ve diğer tüm pazar yerleri, satış ortaklarını hem iştirakçi hem de ürün ve markalar için satış analizini ücretsiz olarak yapabilecekleri bir organ olarak görürler. Dolayısıyla hiçbir ortak pazar yerinde, kendinize ait olmayan bir marka ve ürünü uzun vadeli satabilmeniz mümkün olmayacaktır.

Tüm satıcılara saygı ve selamlarımla.

00
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Merhabalar,

Yaklaşık yedi yıllık Amazon geçmişine sahip, neredeyse tüm satış yöntemlerinde ve birçok pazar yerinde satış yapmış ve "Satıcı Destekçisi" bir Amazon satıcısı olarak, bahsettiğiniz Amazon'un ürün ve markalardaki satış dominasyonunu maalesef ki rekabetçi pazar yeri mantığında yapmak zorundadırlar. Bu durumu desteklemiyor olsam da, Türkiye'deki büyük pazar yerleri, varlıklarını sürdürebilmek adına fiyat ortalamasını elinde tutmak zorundadırlar. Yani global olarak bilinen ve ülkede tercih oranı yüksek birçok ürün ve marka ile anlaşmalar yaparak, ortak pazar yeri pazar paylarını korumak zorundadırlar. Bu durum, tabii ki de satıcıları olumsuz yönde etkiliyor.

Zamanında Amazon'un neredeyse yok sayılacak kadar az listelediği bir markayı, Amazon depolarına palet palet gönderip hızlı bir satış oranına ulaştığımın hemen ardından, Amazon listeye neredeyse benim alış fiyatlarımla giriş yaparak aynı maddi zararı bana da yaşattı. Her ne kadar Amazon SEO' su dahil birçok kişiye konuyu yazılı olarak bildirsem de hiçbir şey değişmedi.

Şunu net olarak söylemem gerekirse, aslında sadece Amazon değil, tüm ortak pazar yerlerinin satıcı olarak ürün satışının yasaklanması gerekir. Çünkü neden? Listedeki satıcılara oranla daha az veya yok sayılacak bir maliyete sahip olduklarından haksız bir rekabet oluşturuyorlar. Ama tabii ki de bilinmesi gereken bir gerçek var ki, ürün fiyatları satıcıların inisiyatifine bırakılırsa, fahiş bir oranda alıcılara dayatılıp ürün satışı ve alım oranları düşecektir.

Konuyu toparlamak gerekirse, benim tecrübelerimden naçizane Amazon satıcılarına tavsiyem:

1. Ortak pazar yerlerine bağımlı kalmamak – Farklı satış kanalları ve platformları kullanarak riskinizi dağıtın.

2. Satış hacmi yüksek ürünleri Amazon Lojistik depolarında stoklamamak – Özellikle yüksek talep gören ürünlerde, Amazon’un müdahale etme ihtimalini göz önünde bulundurun.

3. Bilinen markalar ve satış hacmi yüksek ürünleri satmaktan kaçının – (Çünkü bugün yarın Amazon listeye gelecektir :)

4. Satacağı umulan ürün fiyatını belirlerken, ürünü tıpkı bir alıcı gibi Google’a yazıp ortalama satış fiyatını tüm satış kanallarında analiz edip Amazon listelerinde satma kararı almaktır.

Amazon ve diğer tüm pazar yerleri, satış ortaklarını hem iştirakçi hem de ürün ve markalar için satış analizini ücretsiz olarak yapabilecekleri bir organ olarak görürler. Dolayısıyla hiçbir ortak pazar yerinde, kendinize ait olmayan bir marka ve ürünü uzun vadeli satabilmeniz mümkün olmayacaktır.

Tüm satıcılara saygı ve selamlarımla.

00
Yanıtla
user profile
Seller_iAW9dqwRV3Yqx

Bu uygulama Amazon'un satıcıları kobay olarak kullandığının göstergesidir, Aynı şeyi HB yapıyordu. satış rakamları ve marja göre satılan ürünleri satmaya başlıyordu. Haliyle bizim gibi satış yapanların onlarla boy ölçüşmesi elbette imkansız olduğu için satıcıları bezdiriyorlar.

00
user profile
Seller_iAW9dqwRV3Yqx

Bu uygulama Amazon'un satıcıları kobay olarak kullandığının göstergesidir, Aynı şeyi HB yapıyordu. satış rakamları ve marja göre satılan ürünleri satmaya başlıyordu. Haliyle bizim gibi satış yapanların onlarla boy ölçüşmesi elbette imkansız olduğu için satıcıları bezdiriyorlar.

00
Yanıtla
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin