Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Amazon'un Amazon Satıcısına Mesajım dır..!

Amazon’un kendi "Amazon Satıcısı" mağazası, Kendi icadı olan Adil Fiyatlandırma Politikasını çoğu zaman göz ardı edip, ardından da hiçbir şey olmamış gibi satıcıları arayıp "Neden satış yapmıyorsunuz? Neden depomuza ürün göndermiyorsunuz? Neden reklam vermiyorsunuz?" gibi sorular sorması gerçekten düşündürücü. Açıkçası bu rahatlığın kaynağını merak ediyorum. Aşağıda bazı somut örneklerle bu sorulara kısmen cevap vermeye çalışacağım. Lütfen biz satıcıları da anlayın.

Bugün örneğin tam satışa dönen bir ürünü Stokladım. Bilgisayar başına geldiğimde yine aynı sahneyle karşılaştım: Amazon, çok düşük bir fiyattan aynı listeye dahil olmuş... Görsel paylaşacaktım ama sistem sanırım bazı görsellere izin vermiyor.

Amazon mağazasını yöneten ekip ya gerçekten bu işin başında yeni, neyin satılacağını kestiremiyor ve satıcıların verileriyle hareket ediyor; ya da iyi niyetle satış yapmaya çalışan Satıcılarla güç dengesizliği olan bir mücadeleye giriyor.

Amazon'un bizimle aynı giderlere sahip olmadığını anlatmama gerek yok sanırım. Sadece şunu söylemek istiyorum: Lütfen biraz anlayış gösterin ki, elimizdeki stoğu bitirelim en azından.

Evet, biz de belki fazla hayalci davrandık, amazonda ticaret yapıp para kazanacağımızı sandık. Ama en azından şu tarz bir kural neden olmasın? "Amazon Satıcısı" mağazası bir listeye dahil olacaksa, Mevcut Listedeki satıcılara önceden bilgi verilmeli ki Satıcılar boşuna Stok yapmasın.

Benim tavsiyem; Sadece Satıcılara ait yani "Amazonun Satış Yapmadığı" Bir Panel oluşturulabilir.

Özetle: Yine aynı senaryo, yine pazaryerleri düşük fiyat rekabeti ve yine zararda biziz. Görünen o ki bu pazar yeri hepimize dar geliyor...

Şimdi "Amazon Satıcısı" izin verirseniz elimizdeki stoğu eritip en azından şu bozuk ekonomik şartlarda harcadığımız parayı geri alalım.

648 görüntüleme
10 yanıt
Etiketler:Fiyatlandırma
300
Yanıtla
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Amazon'un Amazon Satıcısına Mesajım dır..!

Amazon’un kendi "Amazon Satıcısı" mağazası, Kendi icadı olan Adil Fiyatlandırma Politikasını çoğu zaman göz ardı edip, ardından da hiçbir şey olmamış gibi satıcıları arayıp "Neden satış yapmıyorsunuz? Neden depomuza ürün göndermiyorsunuz? Neden reklam vermiyorsunuz?" gibi sorular sorması gerçekten düşündürücü. Açıkçası bu rahatlığın kaynağını merak ediyorum. Aşağıda bazı somut örneklerle bu sorulara kısmen cevap vermeye çalışacağım. Lütfen biz satıcıları da anlayın.

Bugün örneğin tam satışa dönen bir ürünü Stokladım. Bilgisayar başına geldiğimde yine aynı sahneyle karşılaştım: Amazon, çok düşük bir fiyattan aynı listeye dahil olmuş... Görsel paylaşacaktım ama sistem sanırım bazı görsellere izin vermiyor.

Amazon mağazasını yöneten ekip ya gerçekten bu işin başında yeni, neyin satılacağını kestiremiyor ve satıcıların verileriyle hareket ediyor; ya da iyi niyetle satış yapmaya çalışan Satıcılarla güç dengesizliği olan bir mücadeleye giriyor.

Amazon'un bizimle aynı giderlere sahip olmadığını anlatmama gerek yok sanırım. Sadece şunu söylemek istiyorum: Lütfen biraz anlayış gösterin ki, elimizdeki stoğu bitirelim en azından.

Evet, biz de belki fazla hayalci davrandık, amazonda ticaret yapıp para kazanacağımızı sandık. Ama en azından şu tarz bir kural neden olmasın? "Amazon Satıcısı" mağazası bir listeye dahil olacaksa, Mevcut Listedeki satıcılara önceden bilgi verilmeli ki Satıcılar boşuna Stok yapmasın.

Benim tavsiyem; Sadece Satıcılara ait yani "Amazonun Satış Yapmadığı" Bir Panel oluşturulabilir.

Özetle: Yine aynı senaryo, yine pazaryerleri düşük fiyat rekabeti ve yine zararda biziz. Görünen o ki bu pazar yeri hepimize dar geliyor...

Şimdi "Amazon Satıcısı" izin verirseniz elimizdeki stoğu eritip en azından şu bozuk ekonomik şartlarda harcadığımız parayı geri alalım.

Etiketler:Fiyatlandırma
300
648 görüntüleme
10 yanıt
Yanıtla
10 yanıt
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

O kadar haklısınız ki aynı konudan emin olun herkes şikayetçi ve kesinlikle çözüm üretilmiyor bu konu hakkında her görüştüğümüz temsilci Politikamız gereği diye başlıyor fakat çözüm sıfır.

40
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Bende yakın zamanda aldım o kararı, "E-ticareti sonlandırma Kararı"... TR Tarafında pek önemli olmasa da (Malum Satışların Kar'ının bir kısmını amazon Komisyonu, bir kısmınıda Kargo bedeli olarak yakıyoruz :)), USA FBA tarafına ne kadar dil döksem de High Storage, Kaldırma Ücreti ve Mağaza ücretinde hiçbir indirim veya kolaylık sağlamadı amazon yetkilileri.. Sonuç olarak (Gönderirken, Stoklarken, Etiketlenirken birçok ücreti zaten vermiştik :(

Yani her zamanki Klasik amazon sahnelerinden olan Eksi Bakiyeli Satıcı Finiş Sahnesi :(

Neyse.. Herkes "Karar ve Tercihleri doğrultusunda bir Hayat Yaşar" diyerek Umarım amazon da satıcıları hakkındaki Karar ve Tercihlerinin farkına varır diyorum.

Son zamanlarda Amazonda Ana Yasa Kanunu gibi sabit olan bir gerçek var ki; Buradan satıcılara tekrar tekrar belirtmek isterim USA Pazarında Reklam harcaması yapmadan satış yapmak bir hayaldir. Bunu şahsen test ederek konuşuyorum Ürünü Normal satış fiyatının ve kendi satış fiyatımın 5 te bir daha düşük fiyatında 1 ay bekledim satış yapılamıyor, Normal fiyatımın daha üstünde Reklam çıkıyorum ürün satıyor :) Sonra da Müşteri Politikası, Adil Fiyatlandırma Politikası vs. Bla Bla..

Amazon, Oyaladın, Yordun, Yıprattın.

00
user profile
Seller_V4vidfMNDTv66

Sadece böyle yapmakla da kalmıyor. Benim sattığım aynı ürünü 2 kat fiyatla başka bir ASIN oluşturarak satışa açıyor. Ama benim ürünün fiyatını gizleyip ("Satın Alma Seçeneklerini Gör" şeklinde) bir de bana düşük bir piyasa fiyatı gösterip fiyat düzenlemesi yapmamı dikte ediyor şaka gibi.

10
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Amazon'un Amazon Satıcısına Mesajım dır..!

Amazon’un kendi "Amazon Satıcısı" mağazası, Kendi icadı olan Adil Fiyatlandırma Politikasını çoğu zaman göz ardı edip, ardından da hiçbir şey olmamış gibi satıcıları arayıp "Neden satış yapmıyorsunuz? Neden depomuza ürün göndermiyorsunuz? Neden reklam vermiyorsunuz?" gibi sorular sorması gerçekten düşündürücü. Açıkçası bu rahatlığın kaynağını merak ediyorum. Aşağıda bazı somut örneklerle bu sorulara kısmen cevap vermeye çalışacağım. Lütfen biz satıcıları da anlayın.

Bugün örneğin tam satışa dönen bir ürünü Stokladım. Bilgisayar başına geldiğimde yine aynı sahneyle karşılaştım: Amazon, çok düşük bir fiyattan aynı listeye dahil olmuş... Görsel paylaşacaktım ama sistem sanırım bazı görsellere izin vermiyor.

Amazon mağazasını yöneten ekip ya gerçekten bu işin başında yeni, neyin satılacağını kestiremiyor ve satıcıların verileriyle hareket ediyor; ya da iyi niyetle satış yapmaya çalışan Satıcılarla güç dengesizliği olan bir mücadeleye giriyor.

Amazon'un bizimle aynı giderlere sahip olmadığını anlatmama gerek yok sanırım. Sadece şunu söylemek istiyorum: Lütfen biraz anlayış gösterin ki, elimizdeki stoğu bitirelim en azından.

Evet, biz de belki fazla hayalci davrandık, amazonda ticaret yapıp para kazanacağımızı sandık. Ama en azından şu tarz bir kural neden olmasın? "Amazon Satıcısı" mağazası bir listeye dahil olacaksa, Mevcut Listedeki satıcılara önceden bilgi verilmeli ki Satıcılar boşuna Stok yapmasın.

Benim tavsiyem; Sadece Satıcılara ait yani "Amazonun Satış Yapmadığı" Bir Panel oluşturulabilir.

Özetle: Yine aynı senaryo, yine pazaryerleri düşük fiyat rekabeti ve yine zararda biziz. Görünen o ki bu pazar yeri hepimize dar geliyor...

Şimdi "Amazon Satıcısı" izin verirseniz elimizdeki stoğu eritip en azından şu bozuk ekonomik şartlarda harcadığımız parayı geri alalım.

648 görüntüleme
10 yanıt
Etiketler:Fiyatlandırma
300
Yanıtla
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Amazon'un Amazon Satıcısına Mesajım dır..!

Amazon’un kendi "Amazon Satıcısı" mağazası, Kendi icadı olan Adil Fiyatlandırma Politikasını çoğu zaman göz ardı edip, ardından da hiçbir şey olmamış gibi satıcıları arayıp "Neden satış yapmıyorsunuz? Neden depomuza ürün göndermiyorsunuz? Neden reklam vermiyorsunuz?" gibi sorular sorması gerçekten düşündürücü. Açıkçası bu rahatlığın kaynağını merak ediyorum. Aşağıda bazı somut örneklerle bu sorulara kısmen cevap vermeye çalışacağım. Lütfen biz satıcıları da anlayın.

Bugün örneğin tam satışa dönen bir ürünü Stokladım. Bilgisayar başına geldiğimde yine aynı sahneyle karşılaştım: Amazon, çok düşük bir fiyattan aynı listeye dahil olmuş... Görsel paylaşacaktım ama sistem sanırım bazı görsellere izin vermiyor.

Amazon mağazasını yöneten ekip ya gerçekten bu işin başında yeni, neyin satılacağını kestiremiyor ve satıcıların verileriyle hareket ediyor; ya da iyi niyetle satış yapmaya çalışan Satıcılarla güç dengesizliği olan bir mücadeleye giriyor.

Amazon'un bizimle aynı giderlere sahip olmadığını anlatmama gerek yok sanırım. Sadece şunu söylemek istiyorum: Lütfen biraz anlayış gösterin ki, elimizdeki stoğu bitirelim en azından.

Evet, biz de belki fazla hayalci davrandık, amazonda ticaret yapıp para kazanacağımızı sandık. Ama en azından şu tarz bir kural neden olmasın? "Amazon Satıcısı" mağazası bir listeye dahil olacaksa, Mevcut Listedeki satıcılara önceden bilgi verilmeli ki Satıcılar boşuna Stok yapmasın.

Benim tavsiyem; Sadece Satıcılara ait yani "Amazonun Satış Yapmadığı" Bir Panel oluşturulabilir.

Özetle: Yine aynı senaryo, yine pazaryerleri düşük fiyat rekabeti ve yine zararda biziz. Görünen o ki bu pazar yeri hepimize dar geliyor...

Şimdi "Amazon Satıcısı" izin verirseniz elimizdeki stoğu eritip en azından şu bozuk ekonomik şartlarda harcadığımız parayı geri alalım.

Etiketler:Fiyatlandırma
300
648 görüntüleme
10 yanıt
Yanıtla
user profile

Amazon'un Amazon Satıcısına Mesajım dır..!

Seller_ZAtpqq7anGeTG tarafından yazıldı

Amazon’un kendi "Amazon Satıcısı" mağazası, Kendi icadı olan Adil Fiyatlandırma Politikasını çoğu zaman göz ardı edip, ardından da hiçbir şey olmamış gibi satıcıları arayıp "Neden satış yapmıyorsunuz? Neden depomuza ürün göndermiyorsunuz? Neden reklam vermiyorsunuz?" gibi sorular sorması gerçekten düşündürücü. Açıkçası bu rahatlığın kaynağını merak ediyorum. Aşağıda bazı somut örneklerle bu sorulara kısmen cevap vermeye çalışacağım. Lütfen biz satıcıları da anlayın.

Bugün örneğin tam satışa dönen bir ürünü Stokladım. Bilgisayar başına geldiğimde yine aynı sahneyle karşılaştım: Amazon, çok düşük bir fiyattan aynı listeye dahil olmuş... Görsel paylaşacaktım ama sistem sanırım bazı görsellere izin vermiyor.

Amazon mağazasını yöneten ekip ya gerçekten bu işin başında yeni, neyin satılacağını kestiremiyor ve satıcıların verileriyle hareket ediyor; ya da iyi niyetle satış yapmaya çalışan Satıcılarla güç dengesizliği olan bir mücadeleye giriyor.

Amazon'un bizimle aynı giderlere sahip olmadığını anlatmama gerek yok sanırım. Sadece şunu söylemek istiyorum: Lütfen biraz anlayış gösterin ki, elimizdeki stoğu bitirelim en azından.

Evet, biz de belki fazla hayalci davrandık, amazonda ticaret yapıp para kazanacağımızı sandık. Ama en azından şu tarz bir kural neden olmasın? "Amazon Satıcısı" mağazası bir listeye dahil olacaksa, Mevcut Listedeki satıcılara önceden bilgi verilmeli ki Satıcılar boşuna Stok yapmasın.

Benim tavsiyem; Sadece Satıcılara ait yani "Amazonun Satış Yapmadığı" Bir Panel oluşturulabilir.

Özetle: Yine aynı senaryo, yine pazaryerleri düşük fiyat rekabeti ve yine zararda biziz. Görünen o ki bu pazar yeri hepimize dar geliyor...

Şimdi "Amazon Satıcısı" izin verirseniz elimizdeki stoğu eritip en azından şu bozuk ekonomik şartlarda harcadığımız parayı geri alalım.

Etiketler:Fiyatlandırma
300
648 görüntüleme
10 yanıt
Yanıtla
10 yanıt
10 yanıt
Hızlı filtreler
Sıralama ölçütü
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

O kadar haklısınız ki aynı konudan emin olun herkes şikayetçi ve kesinlikle çözüm üretilmiyor bu konu hakkında her görüştüğümüz temsilci Politikamız gereği diye başlıyor fakat çözüm sıfır.

40
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Bende yakın zamanda aldım o kararı, "E-ticareti sonlandırma Kararı"... TR Tarafında pek önemli olmasa da (Malum Satışların Kar'ının bir kısmını amazon Komisyonu, bir kısmınıda Kargo bedeli olarak yakıyoruz :)), USA FBA tarafına ne kadar dil döksem de High Storage, Kaldırma Ücreti ve Mağaza ücretinde hiçbir indirim veya kolaylık sağlamadı amazon yetkilileri.. Sonuç olarak (Gönderirken, Stoklarken, Etiketlenirken birçok ücreti zaten vermiştik :(

Yani her zamanki Klasik amazon sahnelerinden olan Eksi Bakiyeli Satıcı Finiş Sahnesi :(

Neyse.. Herkes "Karar ve Tercihleri doğrultusunda bir Hayat Yaşar" diyerek Umarım amazon da satıcıları hakkındaki Karar ve Tercihlerinin farkına varır diyorum.

Son zamanlarda Amazonda Ana Yasa Kanunu gibi sabit olan bir gerçek var ki; Buradan satıcılara tekrar tekrar belirtmek isterim USA Pazarında Reklam harcaması yapmadan satış yapmak bir hayaldir. Bunu şahsen test ederek konuşuyorum Ürünü Normal satış fiyatının ve kendi satış fiyatımın 5 te bir daha düşük fiyatında 1 ay bekledim satış yapılamıyor, Normal fiyatımın daha üstünde Reklam çıkıyorum ürün satıyor :) Sonra da Müşteri Politikası, Adil Fiyatlandırma Politikası vs. Bla Bla..

Amazon, Oyaladın, Yordun, Yıprattın.

00
user profile
Seller_V4vidfMNDTv66

Sadece böyle yapmakla da kalmıyor. Benim sattığım aynı ürünü 2 kat fiyatla başka bir ASIN oluşturarak satışa açıyor. Ama benim ürünün fiyatını gizleyip ("Satın Alma Seçeneklerini Gör" şeklinde) bir de bana düşük bir piyasa fiyatı gösterip fiyat düzenlemesi yapmamı dikte ediyor şaka gibi.

10
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

O kadar haklısınız ki aynı konudan emin olun herkes şikayetçi ve kesinlikle çözüm üretilmiyor bu konu hakkında her görüştüğümüz temsilci Politikamız gereği diye başlıyor fakat çözüm sıfır.

40
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

O kadar haklısınız ki aynı konudan emin olun herkes şikayetçi ve kesinlikle çözüm üretilmiyor bu konu hakkında her görüştüğümüz temsilci Politikamız gereği diye başlıyor fakat çözüm sıfır.

40
Yanıtla
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Bende yakın zamanda aldım o kararı, "E-ticareti sonlandırma Kararı"... TR Tarafında pek önemli olmasa da (Malum Satışların Kar'ının bir kısmını amazon Komisyonu, bir kısmınıda Kargo bedeli olarak yakıyoruz :)), USA FBA tarafına ne kadar dil döksem de High Storage, Kaldırma Ücreti ve Mağaza ücretinde hiçbir indirim veya kolaylık sağlamadı amazon yetkilileri.. Sonuç olarak (Gönderirken, Stoklarken, Etiketlenirken birçok ücreti zaten vermiştik :(

Yani her zamanki Klasik amazon sahnelerinden olan Eksi Bakiyeli Satıcı Finiş Sahnesi :(

Neyse.. Herkes "Karar ve Tercihleri doğrultusunda bir Hayat Yaşar" diyerek Umarım amazon da satıcıları hakkındaki Karar ve Tercihlerinin farkına varır diyorum.

Son zamanlarda Amazonda Ana Yasa Kanunu gibi sabit olan bir gerçek var ki; Buradan satıcılara tekrar tekrar belirtmek isterim USA Pazarında Reklam harcaması yapmadan satış yapmak bir hayaldir. Bunu şahsen test ederek konuşuyorum Ürünü Normal satış fiyatının ve kendi satış fiyatımın 5 te bir daha düşük fiyatında 1 ay bekledim satış yapılamıyor, Normal fiyatımın daha üstünde Reklam çıkıyorum ürün satıyor :) Sonra da Müşteri Politikası, Adil Fiyatlandırma Politikası vs. Bla Bla..

Amazon, Oyaladın, Yordun, Yıprattın.

00
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Bende yakın zamanda aldım o kararı, "E-ticareti sonlandırma Kararı"... TR Tarafında pek önemli olmasa da (Malum Satışların Kar'ının bir kısmını amazon Komisyonu, bir kısmınıda Kargo bedeli olarak yakıyoruz :)), USA FBA tarafına ne kadar dil döksem de High Storage, Kaldırma Ücreti ve Mağaza ücretinde hiçbir indirim veya kolaylık sağlamadı amazon yetkilileri.. Sonuç olarak (Gönderirken, Stoklarken, Etiketlenirken birçok ücreti zaten vermiştik :(

Yani her zamanki Klasik amazon sahnelerinden olan Eksi Bakiyeli Satıcı Finiş Sahnesi :(

Neyse.. Herkes "Karar ve Tercihleri doğrultusunda bir Hayat Yaşar" diyerek Umarım amazon da satıcıları hakkındaki Karar ve Tercihlerinin farkına varır diyorum.

Son zamanlarda Amazonda Ana Yasa Kanunu gibi sabit olan bir gerçek var ki; Buradan satıcılara tekrar tekrar belirtmek isterim USA Pazarında Reklam harcaması yapmadan satış yapmak bir hayaldir. Bunu şahsen test ederek konuşuyorum Ürünü Normal satış fiyatının ve kendi satış fiyatımın 5 te bir daha düşük fiyatında 1 ay bekledim satış yapılamıyor, Normal fiyatımın daha üstünde Reklam çıkıyorum ürün satıyor :) Sonra da Müşteri Politikası, Adil Fiyatlandırma Politikası vs. Bla Bla..

Amazon, Oyaladın, Yordun, Yıprattın.

00
Yanıtla
user profile
Seller_V4vidfMNDTv66

Sadece böyle yapmakla da kalmıyor. Benim sattığım aynı ürünü 2 kat fiyatla başka bir ASIN oluşturarak satışa açıyor. Ama benim ürünün fiyatını gizleyip ("Satın Alma Seçeneklerini Gör" şeklinde) bir de bana düşük bir piyasa fiyatı gösterip fiyat düzenlemesi yapmamı dikte ediyor şaka gibi.

10
user profile
Seller_V4vidfMNDTv66

Sadece böyle yapmakla da kalmıyor. Benim sattığım aynı ürünü 2 kat fiyatla başka bir ASIN oluşturarak satışa açıyor. Ama benim ürünün fiyatını gizleyip ("Satın Alma Seçeneklerini Gör" şeklinde) bir de bana düşük bir piyasa fiyatı gösterip fiyat düzenlemesi yapmamı dikte ediyor şaka gibi.

10
Yanıtla
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin