Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
imgGiriş yap
imgGiriş yap
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Amazon'un Amazon Satıcısına Mesajım dır..!

Amazon’un kendi "Amazon Satıcısı" mağazası, Kendi icadı olan Adil Fiyatlandırma Politikasını çoğu zaman göz ardı edip, ardından da hiçbir şey olmamış gibi satıcıları arayıp "Neden satış yapmıyorsunuz? Neden depomuza ürün göndermiyorsunuz? Neden reklam vermiyorsunuz?" gibi sorular sorması gerçekten düşündürücü. Açıkçası bu rahatlığın kaynağını merak ediyorum. Aşağıda bazı somut örneklerle bu sorulara kısmen cevap vermeye çalışacağım. Lütfen biz satıcıları da anlayın.

Bugün örneğin tam satışa dönen bir ürünü Stokladım. Bilgisayar başına geldiğimde yine aynı sahneyle karşılaştım: Amazon, çok düşük bir fiyattan aynı listeye dahil olmuş... Görsel paylaşacaktım ama sistem sanırım bazı görsellere izin vermiyor.

Amazon mağazasını yöneten ekip ya gerçekten bu işin başında yeni, neyin satılacağını kestiremiyor ve satıcıların verileriyle hareket ediyor; ya da iyi niyetle satış yapmaya çalışan Satıcılarla güç dengesizliği olan bir mücadeleye giriyor.

Amazon'un bizimle aynı giderlere sahip olmadığını anlatmama gerek yok sanırım. Sadece şunu söylemek istiyorum: Lütfen biraz anlayış gösterin ki, elimizdeki stoğu bitirelim en azından.

Evet, biz de belki fazla hayalci davrandık, amazonda ticaret yapıp para kazanacağımızı sandık. Ama en azından şu tarz bir kural neden olmasın? "Amazon Satıcısı" mağazası bir listeye dahil olacaksa, Mevcut Listedeki satıcılara önceden bilgi verilmeli ki Satıcılar boşuna Stok yapmasın.

Benim tavsiyem; Sadece Satıcılara ait yani "Amazonun Satış Yapmadığı" Bir Panel oluşturulabilir.

Özetle: Yine aynı senaryo, yine pazaryerleri düşük fiyat rekabeti ve yine zararda biziz. Görünen o ki bu pazar yeri hepimize dar geliyor...

Şimdi "Amazon Satıcısı" izin verirseniz elimizdeki stoğu eritip en azından şu bozuk ekonomik şartlarda harcadığımız parayı geri alalım.

53 görüntüleme
1 yanıt
Etiketler:Fiyatlandırma
00
Yanıtla
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Amazon'un Amazon Satıcısına Mesajım dır..!

Amazon’un kendi "Amazon Satıcısı" mağazası, Kendi icadı olan Adil Fiyatlandırma Politikasını çoğu zaman göz ardı edip, ardından da hiçbir şey olmamış gibi satıcıları arayıp "Neden satış yapmıyorsunuz? Neden depomuza ürün göndermiyorsunuz? Neden reklam vermiyorsunuz?" gibi sorular sorması gerçekten düşündürücü. Açıkçası bu rahatlığın kaynağını merak ediyorum. Aşağıda bazı somut örneklerle bu sorulara kısmen cevap vermeye çalışacağım. Lütfen biz satıcıları da anlayın.

Bugün örneğin tam satışa dönen bir ürünü Stokladım. Bilgisayar başına geldiğimde yine aynı sahneyle karşılaştım: Amazon, çok düşük bir fiyattan aynı listeye dahil olmuş... Görsel paylaşacaktım ama sistem sanırım bazı görsellere izin vermiyor.

Amazon mağazasını yöneten ekip ya gerçekten bu işin başında yeni, neyin satılacağını kestiremiyor ve satıcıların verileriyle hareket ediyor; ya da iyi niyetle satış yapmaya çalışan Satıcılarla güç dengesizliği olan bir mücadeleye giriyor.

Amazon'un bizimle aynı giderlere sahip olmadığını anlatmama gerek yok sanırım. Sadece şunu söylemek istiyorum: Lütfen biraz anlayış gösterin ki, elimizdeki stoğu bitirelim en azından.

Evet, biz de belki fazla hayalci davrandık, amazonda ticaret yapıp para kazanacağımızı sandık. Ama en azından şu tarz bir kural neden olmasın? "Amazon Satıcısı" mağazası bir listeye dahil olacaksa, Mevcut Listedeki satıcılara önceden bilgi verilmeli ki Satıcılar boşuna Stok yapmasın.

Benim tavsiyem; Sadece Satıcılara ait yani "Amazonun Satış Yapmadığı" Bir Panel oluşturulabilir.

Özetle: Yine aynı senaryo, yine pazaryerleri düşük fiyat rekabeti ve yine zararda biziz. Görünen o ki bu pazar yeri hepimize dar geliyor...

Şimdi "Amazon Satıcısı" izin verirseniz elimizdeki stoğu eritip en azından şu bozuk ekonomik şartlarda harcadığımız parayı geri alalım.

Etiketler:Fiyatlandırma
00
53 görüntüleme
1 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

O kadar haklısınız ki aynı konudan emin olun herkes şikayetçi ve kesinlikle çözüm üretilmiyor bu konu hakkında her görüştüğümüz temsilci Politikamız gereği diye başlıyor fakat çözüm sıfır.

00
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Amazon'un Amazon Satıcısına Mesajım dır..!

Amazon’un kendi "Amazon Satıcısı" mağazası, Kendi icadı olan Adil Fiyatlandırma Politikasını çoğu zaman göz ardı edip, ardından da hiçbir şey olmamış gibi satıcıları arayıp "Neden satış yapmıyorsunuz? Neden depomuza ürün göndermiyorsunuz? Neden reklam vermiyorsunuz?" gibi sorular sorması gerçekten düşündürücü. Açıkçası bu rahatlığın kaynağını merak ediyorum. Aşağıda bazı somut örneklerle bu sorulara kısmen cevap vermeye çalışacağım. Lütfen biz satıcıları da anlayın.

Bugün örneğin tam satışa dönen bir ürünü Stokladım. Bilgisayar başına geldiğimde yine aynı sahneyle karşılaştım: Amazon, çok düşük bir fiyattan aynı listeye dahil olmuş... Görsel paylaşacaktım ama sistem sanırım bazı görsellere izin vermiyor.

Amazon mağazasını yöneten ekip ya gerçekten bu işin başında yeni, neyin satılacağını kestiremiyor ve satıcıların verileriyle hareket ediyor; ya da iyi niyetle satış yapmaya çalışan Satıcılarla güç dengesizliği olan bir mücadeleye giriyor.

Amazon'un bizimle aynı giderlere sahip olmadığını anlatmama gerek yok sanırım. Sadece şunu söylemek istiyorum: Lütfen biraz anlayış gösterin ki, elimizdeki stoğu bitirelim en azından.

Evet, biz de belki fazla hayalci davrandık, amazonda ticaret yapıp para kazanacağımızı sandık. Ama en azından şu tarz bir kural neden olmasın? "Amazon Satıcısı" mağazası bir listeye dahil olacaksa, Mevcut Listedeki satıcılara önceden bilgi verilmeli ki Satıcılar boşuna Stok yapmasın.

Benim tavsiyem; Sadece Satıcılara ait yani "Amazonun Satış Yapmadığı" Bir Panel oluşturulabilir.

Özetle: Yine aynı senaryo, yine pazaryerleri düşük fiyat rekabeti ve yine zararda biziz. Görünen o ki bu pazar yeri hepimize dar geliyor...

Şimdi "Amazon Satıcısı" izin verirseniz elimizdeki stoğu eritip en azından şu bozuk ekonomik şartlarda harcadığımız parayı geri alalım.

53 görüntüleme
1 yanıt
Etiketler:Fiyatlandırma
00
Yanıtla
user profile
Seller_ZAtpqq7anGeTG

Amazon'un Amazon Satıcısına Mesajım dır..!

Amazon’un kendi "Amazon Satıcısı" mağazası, Kendi icadı olan Adil Fiyatlandırma Politikasını çoğu zaman göz ardı edip, ardından da hiçbir şey olmamış gibi satıcıları arayıp "Neden satış yapmıyorsunuz? Neden depomuza ürün göndermiyorsunuz? Neden reklam vermiyorsunuz?" gibi sorular sorması gerçekten düşündürücü. Açıkçası bu rahatlığın kaynağını merak ediyorum. Aşağıda bazı somut örneklerle bu sorulara kısmen cevap vermeye çalışacağım. Lütfen biz satıcıları da anlayın.

Bugün örneğin tam satışa dönen bir ürünü Stokladım. Bilgisayar başına geldiğimde yine aynı sahneyle karşılaştım: Amazon, çok düşük bir fiyattan aynı listeye dahil olmuş... Görsel paylaşacaktım ama sistem sanırım bazı görsellere izin vermiyor.

Amazon mağazasını yöneten ekip ya gerçekten bu işin başında yeni, neyin satılacağını kestiremiyor ve satıcıların verileriyle hareket ediyor; ya da iyi niyetle satış yapmaya çalışan Satıcılarla güç dengesizliği olan bir mücadeleye giriyor.

Amazon'un bizimle aynı giderlere sahip olmadığını anlatmama gerek yok sanırım. Sadece şunu söylemek istiyorum: Lütfen biraz anlayış gösterin ki, elimizdeki stoğu bitirelim en azından.

Evet, biz de belki fazla hayalci davrandık, amazonda ticaret yapıp para kazanacağımızı sandık. Ama en azından şu tarz bir kural neden olmasın? "Amazon Satıcısı" mağazası bir listeye dahil olacaksa, Mevcut Listedeki satıcılara önceden bilgi verilmeli ki Satıcılar boşuna Stok yapmasın.

Benim tavsiyem; Sadece Satıcılara ait yani "Amazonun Satış Yapmadığı" Bir Panel oluşturulabilir.

Özetle: Yine aynı senaryo, yine pazaryerleri düşük fiyat rekabeti ve yine zararda biziz. Görünen o ki bu pazar yeri hepimize dar geliyor...

Şimdi "Amazon Satıcısı" izin verirseniz elimizdeki stoğu eritip en azından şu bozuk ekonomik şartlarda harcadığımız parayı geri alalım.

Etiketler:Fiyatlandırma
00
53 görüntüleme
1 yanıt
Yanıtla
user profile

Amazon'un Amazon Satıcısına Mesajım dır..!

Seller_ZAtpqq7anGeTG tarafından yazıldı

Amazon’un kendi "Amazon Satıcısı" mağazası, Kendi icadı olan Adil Fiyatlandırma Politikasını çoğu zaman göz ardı edip, ardından da hiçbir şey olmamış gibi satıcıları arayıp "Neden satış yapmıyorsunuz? Neden depomuza ürün göndermiyorsunuz? Neden reklam vermiyorsunuz?" gibi sorular sorması gerçekten düşündürücü. Açıkçası bu rahatlığın kaynağını merak ediyorum. Aşağıda bazı somut örneklerle bu sorulara kısmen cevap vermeye çalışacağım. Lütfen biz satıcıları da anlayın.

Bugün örneğin tam satışa dönen bir ürünü Stokladım. Bilgisayar başına geldiğimde yine aynı sahneyle karşılaştım: Amazon, çok düşük bir fiyattan aynı listeye dahil olmuş... Görsel paylaşacaktım ama sistem sanırım bazı görsellere izin vermiyor.

Amazon mağazasını yöneten ekip ya gerçekten bu işin başında yeni, neyin satılacağını kestiremiyor ve satıcıların verileriyle hareket ediyor; ya da iyi niyetle satış yapmaya çalışan Satıcılarla güç dengesizliği olan bir mücadeleye giriyor.

Amazon'un bizimle aynı giderlere sahip olmadığını anlatmama gerek yok sanırım. Sadece şunu söylemek istiyorum: Lütfen biraz anlayış gösterin ki, elimizdeki stoğu bitirelim en azından.

Evet, biz de belki fazla hayalci davrandık, amazonda ticaret yapıp para kazanacağımızı sandık. Ama en azından şu tarz bir kural neden olmasın? "Amazon Satıcısı" mağazası bir listeye dahil olacaksa, Mevcut Listedeki satıcılara önceden bilgi verilmeli ki Satıcılar boşuna Stok yapmasın.

Benim tavsiyem; Sadece Satıcılara ait yani "Amazonun Satış Yapmadığı" Bir Panel oluşturulabilir.

Özetle: Yine aynı senaryo, yine pazaryerleri düşük fiyat rekabeti ve yine zararda biziz. Görünen o ki bu pazar yeri hepimize dar geliyor...

Şimdi "Amazon Satıcısı" izin verirseniz elimizdeki stoğu eritip en azından şu bozuk ekonomik şartlarda harcadığımız parayı geri alalım.

Etiketler:Fiyatlandırma
00
53 görüntüleme
1 yanıt
Yanıtla
0 yanıt
0 yanıt
Hızlı filtreler
Sıralama ölçütü
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

O kadar haklısınız ki aynı konudan emin olun herkes şikayetçi ve kesinlikle çözüm üretilmiyor bu konu hakkında her görüştüğümüz temsilci Politikamız gereği diye başlıyor fakat çözüm sıfır.

00
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

O kadar haklısınız ki aynı konudan emin olun herkes şikayetçi ve kesinlikle çözüm üretilmiyor bu konu hakkında her görüştüğümüz temsilci Politikamız gereği diye başlıyor fakat çözüm sıfır.

00
user profile
Seller_iH6BOynGsD2Se

O kadar haklısınız ki aynı konudan emin olun herkes şikayetçi ve kesinlikle çözüm üretilmiyor bu konu hakkında her görüştüğümüz temsilci Politikamız gereği diye başlıyor fakat çözüm sıfır.

00
Yanıtla
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin