iiadeyi kabul etmeme
merhaba, satıp kendi gönderdiğim ürünü musteri güzelce kullanmış. sonra beğenmedim diyerek iade ediyor. servis raporu olmadan kabul etmiyoruz diyorum. a dan z ye başvuruyor. parasını alıyor bizde kullanılan ürünle kalıyoruz. bu durumu en başında red veremiyor muyuz? veya nasıl bir çözüm bulabilirim?
2 yanıt
Seller_rc0BZdMgqwAcR
çözümü yok. güya müşteriyi müşteri hizmetlerine yönlendirip iadesini müşteri hizmetleri tarafından yaptırıp safe-t talebi olarak başvuru yapmamızı bekliyorlar fakat bugüne kadar sizin gibi karşılaştığım ve safe t talebi oluşturuduğum hiçbir üründen iade alamadım öyle elimde kullanılmış ürünle kaldım
Seller_CeRTED0naeRhX
Merhaba
İadeyi kabul etmeyebilirsiniz.
Ürün geldikten sonra resimlerini çekip mesajlaşma üzerinden önce müşteriye sonra satıcı desteğe gönderin.
Müşteriye Para iadesi yapılırsa siparişler bölümünden SAFE-T talebi oluşturun.
Amazon hiç aksiyon almayan satıcıyı haklı bulmuyor bundan dolayı müşteriyle ve satıcı destekle iletişim kurmak gerek.
Saygılar.