Satıcı forumları
Giriş yap
Giriş yap
user profile
Giriş yap
user profile
Giriş yap
user profile
Seller_gk9uGhE9XjQWr

iiadeyi kabul etmeme

merhaba, satıp kendi gönderdiğim ürünü musteri güzelce kullanmış. sonra beğenmedim diyerek iade ediyor. servis raporu olmadan kabul etmiyoruz diyorum. a dan z ye başvuruyor. parasını alıyor bizde kullanılan ürünle kalıyoruz. bu durumu en başında red veremiyor muyuz? veya nasıl bir çözüm bulabilirim?

245 görüntüleme
2 yanıt
Etiketler:A'dan Z'ye garanti talepleri
00
Yanıtla
user profile
Seller_gk9uGhE9XjQWr

iiadeyi kabul etmeme

merhaba, satıp kendi gönderdiğim ürünü musteri güzelce kullanmış. sonra beğenmedim diyerek iade ediyor. servis raporu olmadan kabul etmiyoruz diyorum. a dan z ye başvuruyor. parasını alıyor bizde kullanılan ürünle kalıyoruz. bu durumu en başında red veremiyor muyuz? veya nasıl bir çözüm bulabilirim?

Etiketler:A'dan Z'ye garanti talepleri
00
245 görüntüleme
2 yanıt
Yanıtla
2 yanıt
user profile
Seller_rc0BZdMgqwAcR

çözümü yok. güya müşteriyi müşteri hizmetlerine yönlendirip iadesini müşteri hizmetleri tarafından yaptırıp safe-t talebi olarak başvuru yapmamızı bekliyorlar fakat bugüne kadar sizin gibi karşılaştığım ve safe t talebi oluşturuduğum hiçbir üründen iade alamadım öyle elimde kullanılmış ürünle kaldım

10
user profile
Seller_CeRTED0naeRhX

Merhaba

İadeyi kabul etmeyebilirsiniz.

Ürün geldikten sonra resimlerini çekip mesajlaşma üzerinden önce müşteriye sonra satıcı desteğe gönderin.

Müşteriye Para iadesi yapılırsa siparişler bölümünden SAFE-T talebi oluşturun.

Amazon hiç aksiyon almayan satıcıyı haklı bulmuyor bundan dolayı müşteriyle ve satıcı destekle iletişim kurmak gerek.

Saygılar.

20
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_gk9uGhE9XjQWr

iiadeyi kabul etmeme

merhaba, satıp kendi gönderdiğim ürünü musteri güzelce kullanmış. sonra beğenmedim diyerek iade ediyor. servis raporu olmadan kabul etmiyoruz diyorum. a dan z ye başvuruyor. parasını alıyor bizde kullanılan ürünle kalıyoruz. bu durumu en başında red veremiyor muyuz? veya nasıl bir çözüm bulabilirim?

245 görüntüleme
2 yanıt
Etiketler:A'dan Z'ye garanti talepleri
00
Yanıtla
user profile
Seller_gk9uGhE9XjQWr

iiadeyi kabul etmeme

merhaba, satıp kendi gönderdiğim ürünü musteri güzelce kullanmış. sonra beğenmedim diyerek iade ediyor. servis raporu olmadan kabul etmiyoruz diyorum. a dan z ye başvuruyor. parasını alıyor bizde kullanılan ürünle kalıyoruz. bu durumu en başında red veremiyor muyuz? veya nasıl bir çözüm bulabilirim?

Etiketler:A'dan Z'ye garanti talepleri
00
245 görüntüleme
2 yanıt
Yanıtla
user profile

iiadeyi kabul etmeme

Seller_gk9uGhE9XjQWr tarafından yazıldı

merhaba, satıp kendi gönderdiğim ürünü musteri güzelce kullanmış. sonra beğenmedim diyerek iade ediyor. servis raporu olmadan kabul etmiyoruz diyorum. a dan z ye başvuruyor. parasını alıyor bizde kullanılan ürünle kalıyoruz. bu durumu en başında red veremiyor muyuz? veya nasıl bir çözüm bulabilirim?

Etiketler:A'dan Z'ye garanti talepleri
00
245 görüntüleme
2 yanıt
Yanıtla
2 yanıt
2 yanıt
Hızlı filtreler
Sıralama ölçütü
user profile
Seller_rc0BZdMgqwAcR

çözümü yok. güya müşteriyi müşteri hizmetlerine yönlendirip iadesini müşteri hizmetleri tarafından yaptırıp safe-t talebi olarak başvuru yapmamızı bekliyorlar fakat bugüne kadar sizin gibi karşılaştığım ve safe t talebi oluşturuduğum hiçbir üründen iade alamadım öyle elimde kullanılmış ürünle kaldım

10
user profile
Seller_CeRTED0naeRhX

Merhaba

İadeyi kabul etmeyebilirsiniz.

Ürün geldikten sonra resimlerini çekip mesajlaşma üzerinden önce müşteriye sonra satıcı desteğe gönderin.

Müşteriye Para iadesi yapılırsa siparişler bölümünden SAFE-T talebi oluşturun.

Amazon hiç aksiyon almayan satıcıyı haklı bulmuyor bundan dolayı müşteriyle ve satıcı destekle iletişim kurmak gerek.

Saygılar.

20
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin
user profile
Seller_rc0BZdMgqwAcR

çözümü yok. güya müşteriyi müşteri hizmetlerine yönlendirip iadesini müşteri hizmetleri tarafından yaptırıp safe-t talebi olarak başvuru yapmamızı bekliyorlar fakat bugüne kadar sizin gibi karşılaştığım ve safe t talebi oluşturuduğum hiçbir üründen iade alamadım öyle elimde kullanılmış ürünle kaldım

10
user profile
Seller_rc0BZdMgqwAcR

çözümü yok. güya müşteriyi müşteri hizmetlerine yönlendirip iadesini müşteri hizmetleri tarafından yaptırıp safe-t talebi olarak başvuru yapmamızı bekliyorlar fakat bugüne kadar sizin gibi karşılaştığım ve safe t talebi oluşturuduğum hiçbir üründen iade alamadım öyle elimde kullanılmış ürünle kaldım

10
Yanıtla
user profile
Seller_CeRTED0naeRhX

Merhaba

İadeyi kabul etmeyebilirsiniz.

Ürün geldikten sonra resimlerini çekip mesajlaşma üzerinden önce müşteriye sonra satıcı desteğe gönderin.

Müşteriye Para iadesi yapılırsa siparişler bölümünden SAFE-T talebi oluşturun.

Amazon hiç aksiyon almayan satıcıyı haklı bulmuyor bundan dolayı müşteriyle ve satıcı destekle iletişim kurmak gerek.

Saygılar.

20
user profile
Seller_CeRTED0naeRhX

Merhaba

İadeyi kabul etmeyebilirsiniz.

Ürün geldikten sonra resimlerini çekip mesajlaşma üzerinden önce müşteriye sonra satıcı desteğe gönderin.

Müşteriye Para iadesi yapılırsa siparişler bölümünden SAFE-T talebi oluşturun.

Amazon hiç aksiyon almayan satıcıyı haklı bulmuyor bundan dolayı müşteriyle ve satıcı destekle iletişim kurmak gerek.

Saygılar.

20
Yanıtla
Yeni etkinlikler hakkında bildirim almak için bu tartışmayı takip edin

Benzer Tartışmalar

Benzer Tartışmalar