merhaba, satıp kendi gönderdiğim ürünü musteri güzelce kullanmış. sonra beğenmedim diyerek iade ediyor. servis raporu olmadan kabul etmiyoruz diyorum. a dan z ye başvuruyor. parasını alıyor bizde kullanılan ürünle kalıyoruz. bu durumu en başında red veremiyor muyuz? veya nasıl bir çözüm bulabilirim?
merhaba, satıp kendi gönderdiğim ürünü musteri güzelce kullanmış. sonra beğenmedim diyerek iade ediyor. servis raporu olmadan kabul etmiyoruz diyorum. a dan z ye başvuruyor. parasını alıyor bizde kullanılan ürünle kalıyoruz. bu durumu en başında red veremiyor muyuz? veya nasıl bir çözüm bulabilirim?
çözümü yok. güya müşteriyi müşteri hizmetlerine yönlendirip iadesini müşteri hizmetleri tarafından yaptırıp safe-t talebi olarak başvuru yapmamızı bekliyorlar fakat bugüne kadar sizin gibi karşılaştığım ve safe t talebi oluşturuduğum hiçbir üründen iade alamadım öyle elimde kullanılmış ürünle kaldım
Merhaba
İadeyi kabul etmeyebilirsiniz.
Ürün geldikten sonra resimlerini çekip mesajlaşma üzerinden önce müşteriye sonra satıcı desteğe gönderin.
Müşteriye Para iadesi yapılırsa siparişler bölümünden SAFE-T talebi oluşturun.
Amazon hiç aksiyon almayan satıcıyı haklı bulmuyor bundan dolayı müşteriyle ve satıcı destekle iletişim kurmak gerek.
Saygılar.
merhaba, satıp kendi gönderdiğim ürünü musteri güzelce kullanmış. sonra beğenmedim diyerek iade ediyor. servis raporu olmadan kabul etmiyoruz diyorum. a dan z ye başvuruyor. parasını alıyor bizde kullanılan ürünle kalıyoruz. bu durumu en başında red veremiyor muyuz? veya nasıl bir çözüm bulabilirim?
merhaba, satıp kendi gönderdiğim ürünü musteri güzelce kullanmış. sonra beğenmedim diyerek iade ediyor. servis raporu olmadan kabul etmiyoruz diyorum. a dan z ye başvuruyor. parasını alıyor bizde kullanılan ürünle kalıyoruz. bu durumu en başında red veremiyor muyuz? veya nasıl bir çözüm bulabilirim?
merhaba, satıp kendi gönderdiğim ürünü musteri güzelce kullanmış. sonra beğenmedim diyerek iade ediyor. servis raporu olmadan kabul etmiyoruz diyorum. a dan z ye başvuruyor. parasını alıyor bizde kullanılan ürünle kalıyoruz. bu durumu en başında red veremiyor muyuz? veya nasıl bir çözüm bulabilirim?
çözümü yok. güya müşteriyi müşteri hizmetlerine yönlendirip iadesini müşteri hizmetleri tarafından yaptırıp safe-t talebi olarak başvuru yapmamızı bekliyorlar fakat bugüne kadar sizin gibi karşılaştığım ve safe t talebi oluşturuduğum hiçbir üründen iade alamadım öyle elimde kullanılmış ürünle kaldım
Merhaba
İadeyi kabul etmeyebilirsiniz.
Ürün geldikten sonra resimlerini çekip mesajlaşma üzerinden önce müşteriye sonra satıcı desteğe gönderin.
Müşteriye Para iadesi yapılırsa siparişler bölümünden SAFE-T talebi oluşturun.
Amazon hiç aksiyon almayan satıcıyı haklı bulmuyor bundan dolayı müşteriyle ve satıcı destekle iletişim kurmak gerek.
Saygılar.
çözümü yok. güya müşteriyi müşteri hizmetlerine yönlendirip iadesini müşteri hizmetleri tarafından yaptırıp safe-t talebi olarak başvuru yapmamızı bekliyorlar fakat bugüne kadar sizin gibi karşılaştığım ve safe t talebi oluşturuduğum hiçbir üründen iade alamadım öyle elimde kullanılmış ürünle kaldım
çözümü yok. güya müşteriyi müşteri hizmetlerine yönlendirip iadesini müşteri hizmetleri tarafından yaptırıp safe-t talebi olarak başvuru yapmamızı bekliyorlar fakat bugüne kadar sizin gibi karşılaştığım ve safe t talebi oluşturuduğum hiçbir üründen iade alamadım öyle elimde kullanılmış ürünle kaldım
Merhaba
İadeyi kabul etmeyebilirsiniz.
Ürün geldikten sonra resimlerini çekip mesajlaşma üzerinden önce müşteriye sonra satıcı desteğe gönderin.
Müşteriye Para iadesi yapılırsa siparişler bölümünden SAFE-T talebi oluşturun.
Amazon hiç aksiyon almayan satıcıyı haklı bulmuyor bundan dolayı müşteriyle ve satıcı destekle iletişim kurmak gerek.
Saygılar.
Merhaba
İadeyi kabul etmeyebilirsiniz.
Ürün geldikten sonra resimlerini çekip mesajlaşma üzerinden önce müşteriye sonra satıcı desteğe gönderin.
Müşteriye Para iadesi yapılırsa siparişler bölümünden SAFE-T talebi oluşturun.
Amazon hiç aksiyon almayan satıcıyı haklı bulmuyor bundan dolayı müşteriyle ve satıcı destekle iletişim kurmak gerek.
Saygılar.