CAPITAO Mağazama Erişim Sorunu ve Çözüm Önerisi Talebi
10 gündür amazon ile yaşadıklarım aslında roman olur. 23 şubat günü amazona bağlı alıcı hesabımdan ingiltere amazonda şüpheli bir işlem yapıldı. Ben işlemi iptal edip durumu amazona bildirdim. amazon destekteki arkadaş benim onayım olmamasına rağmen hesabı kapatma durumuna almış. Tabii benim bundan haberim yok! amazon bu süreçte bana ne bir mail attı. ne bir sms attı.
Aradan 10 gün geçtikten sonra alıcı hesabım pat diye kapandı. Fakat asıl problem burada başladı. Satıcı hesabım da alıcı hesapla aynı mail olduğu için satıcı hesabıma da giremez oldum. Fakat mağaza açık ve hala sipariş alıyordu. Bu süreçte hiç abartısız belki 100 defa amazon ile görüştüm. Asla bir çözüm bulamadıkları gibi mağazama nasıl gireceğimi de söyleyemediler.
Sonrasında amazon globalden chat üzerinden konuştuğum bir kişi bana şunu söyledi.
"Mailiniz sistemden silinmiş aynı maille tekrar bir satıcı hesabı açın ve amazon politikalarında yer alan video görüşme hakkınızı kullanarak. Ulaşamadığınız mağazanızın yeni hesaba bağlanmasını isteyin. Bu Amazonun haklar sözleşmesinde var."
Buna istinaden bu bilgiyi veren kişiden bunun 3 defa teyidini aldım.
Sonrasında aynı mail ile yeniden satıcı hesabı oluşturdum. Fakat Amazon Türkiye'ye hiçbir şekilde derdimi anlatamadım. Sürekli otomatik mesajlar ile beni geçiştirdiler.
Yeni kullanıcıya marka tescilimi yaptım şuan ürünlerimi tekrar satabilecek pozsiyona geldim. Fakat eski mağazam hala aktif. İnsanlar sürekli sipariş veriyor ve ben bu siparişleri göremiyorum doğal olarak da gönderemiyorum.
İnsanlar beni arayıp kargoya neden vermediğimi sorduğunda küfür eden mi ararsınız, amazona nefret kusan mı ararsınız, başka yalan mu bulamadın kardeşim diyen mi ararsınız gün boyu bunlar ile uğraşıyorum.
11 gündür gelen hiçbir siparişi kargoya veremedim. Mağaza hala aktif.
Amazon Türkiye'ye Mağazaya nasıl gireceğim diyorum, cevap yok!
Mağazayı geçici olarak kapatın insanlar mağdur olamasın diyorum, cevap yok!
Allah aşkına biri bana söylesin ben ne yapayım?
CAPITAO Mağazama Erişim Sorunu ve Çözüm Önerisi Talebi
10 gündür amazon ile yaşadıklarım aslında roman olur. 23 şubat günü amazona bağlı alıcı hesabımdan ingiltere amazonda şüpheli bir işlem yapıldı. Ben işlemi iptal edip durumu amazona bildirdim. amazon destekteki arkadaş benim onayım olmamasına rağmen hesabı kapatma durumuna almış. Tabii benim bundan haberim yok! amazon bu süreçte bana ne bir mail attı. ne bir sms attı.
Aradan 10 gün geçtikten sonra alıcı hesabım pat diye kapandı. Fakat asıl problem burada başladı. Satıcı hesabım da alıcı hesapla aynı mail olduğu için satıcı hesabıma da giremez oldum. Fakat mağaza açık ve hala sipariş alıyordu. Bu süreçte hiç abartısız belki 100 defa amazon ile görüştüm. Asla bir çözüm bulamadıkları gibi mağazama nasıl gireceğimi de söyleyemediler.
Sonrasında amazon globalden chat üzerinden konuştuğum bir kişi bana şunu söyledi.
"Mailiniz sistemden silinmiş aynı maille tekrar bir satıcı hesabı açın ve amazon politikalarında yer alan video görüşme hakkınızı kullanarak. Ulaşamadığınız mağazanızın yeni hesaba bağlanmasını isteyin. Bu Amazonun haklar sözleşmesinde var."
Buna istinaden bu bilgiyi veren kişiden bunun 3 defa teyidini aldım.
Sonrasında aynı mail ile yeniden satıcı hesabı oluşturdum. Fakat Amazon Türkiye'ye hiçbir şekilde derdimi anlatamadım. Sürekli otomatik mesajlar ile beni geçiştirdiler.
Yeni kullanıcıya marka tescilimi yaptım şuan ürünlerimi tekrar satabilecek pozsiyona geldim. Fakat eski mağazam hala aktif. İnsanlar sürekli sipariş veriyor ve ben bu siparişleri göremiyorum doğal olarak da gönderemiyorum.
İnsanlar beni arayıp kargoya neden vermediğimi sorduğunda küfür eden mi ararsınız, amazona nefret kusan mı ararsınız, başka yalan mu bulamadın kardeşim diyen mi ararsınız gün boyu bunlar ile uğraşıyorum.
11 gündür gelen hiçbir siparişi kargoya veremedim. Mağaza hala aktif.
Amazon Türkiye'ye Mağazaya nasıl gireceğim diyorum, cevap yok!
Mağazayı geçici olarak kapatın insanlar mağdur olamasın diyorum, cevap yok!
Allah aşkına biri bana söylesin ben ne yapayım?